منظور با بیان اینکه این سازمان جزو پیشگامان حمایت از تولید است، گفت: براساس رویکرد حمایت از مشاغل کوچک و تولید، کاهش نرخ ۷ درصدی مالیات واحدهای تولیدی در قانون بودجه امسال گنجانده شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیسیون حقوقی و قضائی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تشکیل جلسه داد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از آغاز اجرای نظام جدید ارزیابی از شرکتهای دانش بنیان از فردا خبر داد.
مصوبه مجلس درباره «حمایت از مالکیت صنعتی» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مصوبه مجلس درباره «حمایت از مالکیت صنعتی» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
آقایان امنیتی بررسی کنند ببینیم نکنه خانواده آقایون شامل قانون شدند یا شایدم نفوذی داریم در نظام.
دستورالعمل حمایت از فعالیت‌های پژوهشگران و فناوران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ابلاغ شد.
هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلت نظام، اگر بر حمایت از تولید خودروی داخلی تاکید دارند، پس نباید با واردات خودرو موافقت می‌کرد و حال اگر موافق واردات خودروست، پس دلیل مخالفت با واردات خودرو با عمر کمتر از پنج سال چیست؟
بررسی سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از منظر سیاست های کلی نظام نشان می دهد مقررات و قوانینی که تولید دانش بنیان را دچار مشکل می‌کند باید بازنگری و حذف شود.
مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: آمریکایی‌ها می‌گفتند اگر این فرصت را از دست دهیم باید چند سال دیگر منتظر شویم و از تصور این موضوع هم وحشت زده هستیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یک‌بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.
رئیس جمهور همچنین گفت: خروجی اقدامات و عملکرد بانک مرکزی و سایر نهاد‌های اقتصادی دولت باید در جهت ثبات اقتصادی، امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید و اشتغال باشد و با هرگونه یأس‌آفرینی با هدف برهم زدن نظام اقتصادی کشور و یا تشویش اذهان عمومی با جدیت برخورد شود.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
دو تن از نمایندگان در تذکری خواستار حضور باشکوه مردم در یوم الله ۱۳ آبان شدند.
بانک مرکزی، وضعیت نظام بانکی را در اعطای تسهیلات به شرکت های دانش بنیان در پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ تشریح کرد که بر این اساس، بانک ملت بیشترین تسهیلات را به این شرکت ها اعطا کرده است.
معاون قضایی دادگستری کل استان تهران گفت: اهمیت نظام اقتصادی نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان به ویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
رئیس دستگاه قضا گفت: با اغتشاشاگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آن‌ها برخورد سختی می‌شود
انسان با مشاهده جمعیت عظیم شرکت‌کننده در راهپیمایی‌های روزهای اخیر این احساس را پیدا می‌کرد که روح خدا در این جمعیت‌ها متبلور است و همین امر وظیفه ما را در قبال این مردم و حافظان امنیت آنها و خانواده شهدا و جانبازان بویژه شهدا و مجروحان روزهای اخیر بیشتر می‌کند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما در حفظ نظام اسلامی با هیچکس تعارف نداریم و در مسیر حمایت از نظام اسلامی تا آخرین نفر و تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ