اعضای هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع مغایرت مصوبه «طرح حمایت از گزارشگران فساد» در جریان اصلاحات صورت گرفته از سوی مجلس شورای اسلامی را پذیرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: اعتبارات مورد نیاز برای رفع تداخلات اراضی در استان‌ها تأمین شده است و لازم است تا پایان سال جشن جشن رفع تداخلات برگزار شود.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری دستگاه قوا هستیم.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه‌های پیشران گفت: لازم است که روند کار با سرعت بیشتری دنبال شود.
سازمان حمایت در نامه ای به بانکها ضمن تاکید بر تسریع رفع مسدودی حساب های وکالتی برای سامانه یکپاچه فروش خودرو، اعلام کرد که برداشت پول از سوی متقاضیان به منزله انصراف از طرح نیست.
دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه به منظور بررسی و پیگیری آخرین امور زائران به ریاست معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برگزار شد.
رئیسی با تاکید بر اهمیت تامین مالی و تخصیص به موقع اعتبارات گفت: نگاه دستگاه‌های مسئول در زمینه تامین مالی نیز صرفا نباید به بانک‌ها معطوف باشد، بلکه باید زمینه مشارکت مردم با تضمین سود و سرمایه در این بخش مورد توجه قرار گیرد.
رئیسی با اشاره به ترفند‌های دشمنان برای جذب نخبگان کشور‌ها تاکید کرد: باید زمینه‌های حضور دانشمندان ایرانی را که سرمایه‌های عظیم کشور هستند در داخل فراهم کنیم.
بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح طرح‌های راهداری در استان‌ها گفت: کارویژه دولت جدی‌گرفتن نهضت رفع نقاط پرخطر و حادثه خیز است.
رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت مولدسازی دارایی‌های دولت، تبیین ابعاد و دستاوردها و رفع شبهات درباره مصوبه اخیر شورای هماهنگی سران قوا را ضروری دانست.
سازمان لیگ قرارداد مدافع اروگوئه‌ای صنعت نفت را حل کرد و پیریز مشکلی برای پوشیدن پیراهن طلایی ندارد.
دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه‌ای به تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال پایان داد.
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در صفحه شخصی خود نوشت: رئیس‌جمهوری به درستی بر مولدسازی، رفع موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و افزایش بهره‌وری تأکید دارند.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که واشنگتن و پکن باید در مسیر ثبات روابط گام بردارند.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت، گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه صنعت نفت و گاز تاکید کردند و جذب سرمایه‌های خرد مردمی را از راهکارهای رفع ناترازی برشمردند.
محمدرضا داورزنی تاکید کرد که بهروز عطایی به قدرت به کارش در تیم ملی والیبال ادامه خواهد داد.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار ایلام ضمن اطلاع از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در این استان و مرز بین‌المللی مهران بر رفع مشکلات و تسریع در خدمات‌رسانی به زوار تاکید کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در مذاکرات باید تضمین‌های لازم اخذ شود تا هر کشوری نتواند یک طرفه و بدون پرداخت غرامتی از برجام خارج شود، گفت: دولت و مردم به دنبال رفع تحریم‌ها هستند، اما نه به هر قیمتی.
معاون کل دادستانی در دیدار با اعضای انجمن صنایع سلولزی بهداشتی، بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد.
رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی کشورمان گفت: توسعه بازارچه‌های مرزی، رونق تجارت تهاتر و تلاش برای رفع موانع تجاری محور نشست بیست و یکمین کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و پاکستان است.
کرمان - رئیس جمهور بر توسعه کشور تاکید کرد و گفت: همه باید برای افزایش تولید در همه عرصه ها تلاش کنند.
مقتول مهدورالدم بود قاتل دوباره محاکمه شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ