سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: حمایت ۱۶۵ تن از اعضای کنگره آمریکا از منافقین، یک‌بار دیگر پیوند عمیق نظام آمریکا با تروریسم را به جهانیان نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راهپیمایی کنندگان در صنعا ضمن تأکید بر حمایت از مقاومت، خواستار قطع روابط با سوئد، آمریکا و رژیم صهیونیستی و تحریم آنان شدند.
با وجود جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنین، اما وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تحولات اردوگاه جنین از تجاوزات اشغالگران صهیونیست دفاع کرد.
دولت آمریکا، مدعی شد که تمامی انواع حمایت‌های مالی از پروژه‌های علمی و تکنولوژی در شهرک‌های صهیونیستی را متوقف نموده است.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که از حمله نیروهای پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کند.
وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
اولین بار همین نشریه (دیلی تلگراف) در ۱۳ دی‌ماه در گزارشی ادعا کرد که طرح شناسایی سپاه بعنوان نهاد تروریستی، مورد حمایت سوئلا براورمن وزیر کشور و معاونش تام توگندهات یکی از حامیان اصلی گروهک تروریستی منافقین قرار گرفته است.
وزیر امور خارجه گفت: قطعنامه کنگره آمریکا در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر اثبات کرد که آنها به دنبال استفاده ابزاری از تروریسم و سناریوی داعش برای ویرانی ایران هستند.
تعدادی از نمایندگان تندروی کنگره آمریکا در قطعنامه ای با تکرار اتهامات واهی درباره اغتشاشات ایران، از گروهک تروریستی و منفور منافقین حمایت کردند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت:حمایت سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از رژیم اسرائیل یعنی حمایت از تروریسم دولتی.
وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی تلفنی با همتای اوکراینی خود از تداوم حمایت واشنگتن از کی یف خبر داد.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
کمیته ملی المپیک آمریکا از حضور ورزشکاران روسی در المپیک حمایت کرد.
«مولود چاووش اوغلو» گفت که حمایت برخی از متحدان ما و در صدر آنها آمریکا از سازمان‌های تروریستی در سوریه به وضوح قابل مشاهده است و ما بر ضرورت توقف این حمایت‌ها تاکید می‌کنیم.
رئیس کمیته سیاست خارجی مجلس گفت: ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر حمایت از مردم ایران دروغ است، چرا که حمایت از مردم ایران باید عملاً و در عرصه رفع تحریم‌ها نشان داده شود.
پرایس گفت: نهاد‌ها و مؤسسات مختلف در ایالات متحده در حمایت از اوکراین متحد هستند و من انتظار دارم که هماهنگی و حمایت آمریکا از اوکراین پس از انتخابات کنگره ادامه یابد.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
وزارت خزانه‌داری آمریکا روز جمعه با صدور بیانیه‌ای مداخله‌جویانه در جهت حمایت از اعتراضات در ایران اعلام کرد که مجوز کلی برای افزایش حمایت از اینترنت آزاد ایران را صادر کرده است.
منافقین که مسئول ترور ۱۷۰۰۰ ایرانی‌اند با حمایت آمریکا در آلبانی مستقر و در چندین کشور اروپایی نیز حضور  دارند؛ موضوعی که روابط تهران با کشورهای میزبان را خدشه دار کرده‌است.
کمیته روابط خارجی سنای آمریکا با تصویب قانونی جدید، کمک های نظامی آمریکا به تایوان را بسط داد.
شرکت «بن اند جریز» دعوی قضایی خود در زمینه عدم فروش محصولاتش در شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری، را واگذار کرد.
وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تجاوزگری تازه رژیم صهیونیستی، طرفین را به خویشتن داری دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ