رئیس دستگاه قضا گفت: با اغتشاشاگران، متعرضین به مال، جان و عرض مردم برخورد بازدارنده می‌شود و کسانی که با دشمن کینه‌توز همصدا و همدست شدند و جوانان را تحریک کرده و آنان را به خیابان آوردند و عناصری که به عنوان عوامل مزدور دشمن به جان و مال مردم تعرض کردند، بدانند که با آن‌ها برخورد سختی می‌شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شقاقی‌شهری گفت: اگر بی‌اعتمادی در ایجاد و گسترش این شرکت‌ها صورت بگیرد سرمایه‌گذاران، کارآفرین‌ها و نوآوران به راحتی می‌توانند به کشور‌های همسایه مهاجرت کنند. البته کشور‌های همسایه هم پذیرای نوآوران هستند. برای مثال امارات، سازمانی دارد که در آن نوآوری ایجاد شده است و اغلب نوآوران را با حقوق‌های بسیار بالا جذب می‌کند. ما باید از این افراد حمایت کنیم. قوانین مربوطه باید تعیین شود، ولی حمایت از توسعه شرکت‌های داخلی، اصلی است که در تمام سیاست‌های کلی نظام به آن تاکید شده است.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
رئیس مجلس گفت: در هیچ جای لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، هیچ نفر و هیچ خانم زیر ۱۸ سالی حتی احضار نخواهد شد.
کیهان درخصوص طرح نیروی انتظامی درباره حجاب نوشت: چند روزی است که، پلیس برای مهار این «حرام شرعی و حرام سیاسی» وارد میدان شده و با لطیف‌ترین ادبیات و محترمانه‌ترین تعابیر، از آن معدود افرادی که بر خلاف قانون و احکام شرعی - و احتمالا از سر ناآگاهی- رعایت نمی‌کنند درخواست کرده، رعایت کنند.
رئیس انجمن فانکشنال فیتنس گفت: با کارشکنی و با نفوذ برخی افراد در وزارت ورزش از اعزام به مسابقات آسیایی جلوگیری شد و حالا نمی‌دانیم این اتفاق باز هم برای رقابت‌های جهانی رخ خواهد داد یا خیر.
دنی آلوز از پنج ماه پیش به اتهام آزار جنسی یک زن به زندان رفته است. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا یکی از معدود افرادی بود که در زمان بازداشت از آلوز حمایت کرد و خواستار آن شد که تا زمانی که دادگاه حکمی نداده، موضع منفی علیه آلوز گرفته نشود.
بعید است افرادی که به استقبال خطرات عظیم می‌روند برای همیشه رضایت بدهند که کارکرد اصلی نیرو‌های سیاسی، اقدامات نمادین در حمایت از اعتراضات داخلی باشد. اهمیت تبلیغاتی چنان اقداماتی البته انکارناپذیر است، ولی تکرار مکرر و بدون پشتوانه آن‌ها باعث خواهد شد تا اپوزیسیون در داخل و خارج کشور جدی گرفته نشود. تا آن‌جا که هم لایه‌هایی محتاط –ولو ناراضی- از اجتماع و هم جامعه بین‌المللی، تا اطلاع ثانوی منفعت خود را در «معامله» با قدرت مستقر ببینند.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
یک عضو موتلفه درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد.
حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد و گفت: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
شکل گیری دانش بنیان ها با یک جرقه اولیه دانش بوده که از دل فعالیت پژوهش دانشگاهی و مراکز تحقیقاتی خارج و توسط افرادی مطرح می شود. در ادامه این ایده ها حمایت شده و تجاری می شوند.
وزارت امور خارجه استرالیا با تکرار ادعای حمایت نظامی ایران از روسیه در جنگ اوکراین از طریق عرضه فناوری پهپادی به آن – ادعایی که از سوی تهران و مسکو رد شده – اعلام کرد که ۱۳ فرد و یک نهاد ایرانی مرتبط را تحریم کرده است.
برای این‌که بهتر بتوانید روابط خود را بررسی کنید همین حالا یک کاغذ و خودکار بردارید و یک جدول بکشید. بالای هر ستون افقی یکی از هفت اصل حمایتی را بنویسید و در اولین ستون عمودی نام افرادی که بیشترین تاثیر را روی شما دارند بنویسید. سپس با توجه به این‌که آن فرد کدام اصل حمایتی را نسبت به شما انجام می‌دهد در ستون مناسب علامت مثبت (+) قرار دهید.
غرض از استقلال کانون‌های وکلا قطعا حفاظت از حقوق شهروندان در برابر نهاد قدرت و از طرف دیگر حمایت از حق دفاع وکیل در برابر قدرت دستگاه قضایی بود. برای مردمی که آگاهی از قوانین و تفسیر آن‌ها ندارند، حضور افرادی متخصص در حوزه قوانین که بتوانند از حقوق آن‌ها در آنچه در محاکم می‌گذرد و همچنین در برابر قدرت موجود در این قوه حاکمه دفاع و محافظت کنند، موضوعی غیرقابل انکار است.
در اینکه «لایحه ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوءرفتار» نقاط ضعف و قوتی را در خود جای داده، تردیدی نیست، اما در این میان افرادی هستند که با نگاه سیاسی به لایحه، تلاش می‌کنند تا در دوره یکدستی دولت، مجلس و دیگر ارگان‌ها به ریاست و مدیریت اصولگرایان، لایحه حمایت از زنان در مجلس مطرح نشود.
در اینکه «لایحه ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوءرفتار» نقاط ضعف و قوتی را در خود جای داده، تردیدی نیست، اما در این میان افرادی هستند که با نگاه سیاسی به لایحه، تلاش می‌کنند تا در دوره یکدستی دولت، مجلس و دیگر ارگان‌ها به ریاست و مدیریت اصولگرایان، لایحه حمایت از زنان در مجلس مطرح نشود.
مسئولان تیم بسکتبال یوتا جز برای حمایت از افراد بی‌خانمان، دست به ابتکار جالبی زدند.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی توضیحاتی درباره اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت ارائه داد.
بعد از پیروزی بزرگ تیم ملی برای ولز در دومین بازی رقابت‌های جام جهانی قطر، یکی از رخداد‌هایی که در سطح گسترده واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت، در ارتباط با فیلم‌هایی بود که از حضور برخی افراد اعزام شده به قطر منتشر شد. این افراد که طی هفته به «لشگر رسانه‌ای اعزامی به قطر» مشهور شدند، شامل افرادی بودند که تحت عنوان خبرنگار رسانه‌ها برای حمایت از تیم ملی در بازی‌ها به جام جهانی اعزام شدند
حجت الاسلام والمسلمین ادیانی گفت: نیروهای انتظامی که در صحنه هستند از چند نظر تحت فشار هستند زیرا از نظر معیشتی مانند همه مردم مشکلاتی را دارند، برخی هم به این نیرو زخم زبان می‌زنند و بی‌خوابی و تلاش مضاعفی در این روزها دارند، در مجموع وظیفه ما و افرادی که تریبون دارند حمایت از این نیروهاست.
قهرمان بوکس ایران با انتقاد از افرادی که از حسین ثوری حمایت کردند تا رئیس فدراسیون بوکس شود گفت: حالا همه چهره واقعی او را دیدند که به بوکس کشور خیانت کرد.
اتفاق اخیری که درباره ماهینی رخ داده حالا با اعتراض چهره‌های ورزشی روبه‌رو شده است. تقریبا تمامی افرادی که در ماجرای اخیر از علی کریمی و پست‌های او حمایت کرده‌اند، در همین ۴۸ ساعت اخیر پست‌های حمایتی از حسین ماهینی گذاشته و خواسته‌اند تا او آزاد شود. ناگفته پیداست است موضوع بازداشت با گفته مسئولان مبنی‌بر آرام‌کردن التهاب کنونی در تضاد است.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
قرارگاه کشاورزی بنیاد احسان با همکاری گروه های جهادی تخصصی این حوزه در مناطق کم برخوردار اقدامات حمایتی خود از کشاورزان و عشایر را ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ