عضو پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اقدام اخیر رهبری و در امتداد آن اقداماتی که دولت برای عفو برخی متهمان حوادث اخیر اعلام کرده انجام خواهد داد، توطئه آمریکا در برنامه‌ریزی برای ایجاد تقابل مردم و نظام را به کلی خنثی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر میسون مونت، به شدت به انتقادات بر علیه برادرش واکنش نشان داد.
فدراسیون جهانی والیبال در نشست هیات رئیسه خود در جمهوری دومینیکن به موضوع ویزای تیم ملی ایران ورود کرد و با حمایت کامل از والیبال ایران یک مصوبه تاریخی برای این موضوع داشت.
رئیس‌جمهور ترکیه از همتای روس خود برای مقابله با شورش گروه خصوصی واگنر حمایت کرد.
وزیرخارجه آمریکا اعلام کرده است که غرب حمایت خود را از ضد حمله اوکراین چند برابر خواهد کرد.
وزیر خارجه اوکراین و دبیرکل ناتو با هم تلفنی گفتگو کردند و در این گفتگوی تلفنی دبیرکل ناتو بر اهمیت ادامه کمک‌ها به اوکراین تاکید کرد.
مادر دنی آلوز از پسرش که طی 4 ماه اخیر زندانی بوده حمایت قاطعی انجام داد.
هافبک مس کرمان مدعی است اشتباه مقابل سپاهان آنها را با تنبیه بزرگی مواجه خواهد کرد و نمی‌خواهند برچسب سقوطی روی نام آنها قرار گیرد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: باتوجه به استقبال نوروزی از مجموعه‌های بندری، این سازمان در سال ۱۴۰۲ با جدیت بیشتری از توسعه زیرساخت‌های گردشگری  حمایت خواهد کرد.
دولت چین برخلاف رویکرد خصمانه کاخ سفید، با شرکت‌های تراشه سازی که کمک مالی از داخل خاک ایالات متحده دریافت کنند، برخورد نکرده و آنها را تعطیل نمی‌کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ۱۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در شرکت‌ها در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار گیرد.
در اینکه «لایحه ارتقاء امنیت زنان در مقابل سوءرفتار» نقاط ضعف و قوتی را در خود جای داده، تردیدی نیست، اما در این میان افرادی هستند که با نگاه سیاسی به لایحه، تلاش می‌کنند تا در دوره یکدستی دولت، مجلس و دیگر ارگان‌ها به ریاست و مدیریت اصولگرایان، لایحه حمایت از زنان در مجلس مطرح نشود.
وزیر حمل و نقل و خدمات عمومی لبنان اعلام کرد: سوریه کشور دوست و برادر ماست و تا ساعت‌های آینده یک هیئت به همراه کمک‌های بشردوستانه برای کمک به امدادرسانی‌ها عازم سوریه خواهد شد.
وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در شرایط دشوار خود را متعهد به حمایت و کمک به ملت برادر پاکستان می داند.
بازیکنان و مربیان استقلالی با انتشار یک استوری حمایت خود را از سرمربی پرسپولیس اعلام کردند
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه گفت:بر اهمیت حمایت کشورهای منطقه از ثبات و امنیت عراق تاکید نموده و بر امنیت و ثبات با مشارکت جمیع همسایگان عراق از جمله کشور دوست و برادر سوریه تاکید می‌گنم.
برادر یکی از شهدای مدافع حرم به نیابت از برادر شهید خود، حمایت از فرزند یتیم کمیته امداد را بر عهده گرفته است.
در تحقیقات معلوم شد در ابتدا برادر کوچکتر وارد مغازه لباس‌فروشی مقتول شده و بر سر خرید لباس با او درگیر شده و پس از دقایقی برادر بزرگتر برای حمایت از او به محل درگیری آمده و حادثه رخ داده است.
پس از اظهارات وزیر کشور آلمان علیه قطر، شورای همکاری خلیج فارس از دوحه به شدت حمایت کرد.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
کمیته قضایی سنای آمریکا رای به تایید لایحه ای داد که طبق آن سازمان های خبری می توانند با یکدیگر متحد شوند و درباره دسترسی به درآمد بیشتر با گوگل و متا مذاکره کنند.
پله و نیمار از وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، که اخیرا در یک برنامه تلویزیونی با توهین نژادپرستانه مواجه شده است حمایت کردند.
رئیس جمهور ترکیه بر حمایت این کشور از جمهوری آذربایجان در تنش های تازه  با ارمنستان تاکید کرد.
انسیه خزعلی گفت: از سوی مجلس گفته می‌شود لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت در نوبت قرار دارد ظاهراً هم می‌گویند با فوریت است، اما باید گفت دیر شده است.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ