مصوبه مجلس درباره «حمایت از مالکیت صنعتی» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رئیس جمهور اهم اقدامات انجام شده در خصوص برنامه مهار تورم و رشد تولید، گزارش پیشرفت طرح حکمرانی ریال و سه پیشنهاد دستگاه های مختلف بررسی بررسی شد.
مصوبه مجلس درباره «حمایت از مالکیت صنعتی» در کمیسیون حقوقی و قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
بررسی ها نشان می دهد که قیمت گذاری اجاره بها براساس نیاز صاحبخانه ها است و هیچ مصوبه ای مبنی بر این که قیمت ها باید حد اکثر ۲۵ درصد افزایش پیدا می کرد رعایت نمی شود.
قالیباف تاکید کرد: طبق مصوبه هیات رئیسه مجلس، طی نامه‌ای به کمیسیون اصل نود، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس، مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه‌های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتی که هرگونه واگذاری به صورت غیرقانونی و خلاف مقررات وجود داشت، مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی صورت گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار در خصوص اعتراض هیأت تطبیق به مصوبه تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمویمی شهر تهران بررسی خواهد شد.
در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه «ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹» بررسی شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح حمایت از مالکیت صنعتی بر مصوبه قبلی خود در ماده ۷۱ این طرح اصرار کردند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره نظر شورای نگهبان نسبت به مصوبه مولدسازی اموال مازاد دولت گفت: این مصوبه سران قوا است که به تایید رهبری رسیده، مبنای قانونی دارد و فرایند قانونی را طی کرده است.
مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیرعلنی مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت را بررسی کرد.
دقایقی پیش جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت آغاز شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: پس از اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق درباره بودجه سال آینده به صحن مجلس بیاید ما هم طبیعتاً باید پا به پای مجلس بررسی خود را آغاز می کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: از آنجایی که مصوبه مجلس برای بررسی جداگانه احکام و جداول لایحه بودجه هنوز به قانون تبدیل نشده، تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۲ یک مرحله‌ای خواهد بود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری تهران و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در جلسه فردا بررسی می‌شود.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد و مصوبه مجلس درباره «بانک مرکزی جمهوری اسلامی» را بررسی کرد و موادی از آن را مغایر سیاست‌های کلی تشخیص داد.
سخنگوی شورای نگهبان ایرادات مصوبه مجلس در مورد بررسی دومرحله‌ای بودجه را تشریح کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه فرماندار تهران مبنی بر اعتراض هیأت تطبیق به اصلاحیه مصوبه نحوه اخذ مطالبات حوزه شهرسازی شهرداری تهران در صحن شورا بررسی خواهد شد.
کمیسیون اقتصادی، اداری و بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام، به ریاست آقای باهنر، نایب رئیس این کمیسیون، تشکیل جلسه داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پانزدهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص طرح شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه های اجرایی و سایر نهادها را مورد بررسی قرار داد.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه اخیر مجلس، دولت احکام مورد نیاز در بودجه سالانه را در آذر ماه و لایحه ارقام و جداول را در بهمن ماه به مجلس ارسال می‌کند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: بر اساس مصوبه اخیر مجلس، دولت احکام مورد نیاز در بودجه سالانه را در آذر ماه و لایحه ارقام و جداول را در بهمن ماه به مجلس ارسال می‌کند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: مصوبه افزایش حقوق کارکنان دولت در دست بررسی قرار دارد.
مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری - صنعتی گیلان (انزلی) اعاده شده از شورای نگهبان در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع بررسی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ