آقایان امنیتی بررسی کنند ببینیم نکنه خانواده آقایون شامل قانون شدند یا شایدم نفوذی داریم در نظام.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
دارنده مدال طلای المپیک از وضعیت مجموعه آزادی انتقاد کرد.
سخنران این هیات شیخ حسین انصاریان و مداح آن هم محمدحسین پویانفر هستند که در ماه‌های اخیر از سوی جریان تندرو مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.
جوان نوشت: امروز دیگر در دهه ۷۰ به سر نمی‌بریم که عده‌ای با استفاده از خلأ‌های امنیتی بتوانند به اماکن فرهنگی و اجتماعی یورش برده و موجب تهیه خوراک رسانه‌ای برای بیگانگان شوند.
محمدعلى گرايى برخلاف برادرش در فينال درخشيد و به مدال طلاى مسابقات بين‌المللى قرقيزستان دست يافت.
محمود کریمی، مداح، برای بار چندم در مداحی خود عملکرد دولت و مجلس را مورد انتقاد قرار داد و در شب تولد امام رضا در شعر خود گفت: شادی ما، نه تأیید مجلسه، نه تأیید دولته، تولد امام رضاست.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی در مصر با ۴ کشتی گیر شرکت کردیم و صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدیم.
سرمربی چوکا اعتقاد دارد هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود، در پایان فصل جایگاه بهتری کسب خواهد کرد.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
حمیدرضا علیمی، مداح معروف در توئیترش از حامیان دولت انتقاد کرد و نوشت: عین همین مشکلات زمان دولت‌قبلی هم بود.
تیم ملی هندبال دانمارک با غلبه بر حریف خود در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان صاحب مدال طلا شد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد سرمربی استقلال در دیدار برابر سپاهان گفت: جالب است که یک مربی بعد از پانزده بازی هنوز ترکیب اصلی تیمش را نشناخته و مدام تغییر ایجاد می‌کند.
این انجمن در اطلاعیه خود از مسئولین دانشگاه انتقاد کرده و نوشته است: «مسئولین دانشگاه مدام دانشجویان را به شرکت در برنامه‌های مجوزدار تشویق می‌کنند، اما پس از عدم صدور مجوز برنامهٔ روز دانشجو، حالا مجوز برنامهٔ یادبود هواپیما را نیز صادر نمی‌کنند.»
مربی تیم فوتبال پیکان نسبت به شیوه بازی بازیکنان تراکتور انتقاد شدیدی داشت.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه از رویکرد دولت کی یف در درخواست مداوم پول و سلاح از غرب انتقاد کرد.
حنیف طاهری: وضعیت ساخت ۴ میلیون مسکن را مشخص کنید؟ والله وضعیت اجاره سر به فلک کشیده. آیا حقوق بازنشستگی ۶ میلیونی کفاف گذران زندگی پدری با عروس و داماد را می دهد؟
انتقاد مداح معروف از دولت رئیسی بابت گرانی‌ها
امام جمعه مشهد با اشاره به دیدار وزیر ورزش با الناز رکابی، گفت: بانوان ورزشکار بسیاری در مسابقات همزمان و در رشته‌های مختلف مدال آوردند، چرا وزیر ورزش با این قهرمانان دیدار نکرد؟ شما وزیر کدام دولت هستید؟
حسین دهباشی به توئیت عباس عبدی واکنش نشان داد و نوشت: از دیوار سفارتخانه که رد شدید بی طرف، اصغرزاده و میردامادی شدند سخنگوی شما. مدام مصاحبه می‌کردند که دیپلمات‌های گروگان را می‌فرستیم ویتنام تا محاکمه و اعدام شوند.
روی کین، اسطوره منچستریونایتد، از رفتار این باشگاه با کریستیانو رونالدو انتقاد کرد.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
این مداح همچنین در پاسخ به این سوال که آیا کانون مداحان محدودیتی برای انتقاد کردن گذاشته است، گفت: «خیر، الان هم محدودیتی وجود ندارد و اگر هم کسی صحبتی کند، برخوردی نمی‌شود، چون به هر حال مسئله روز است و در کشور وجود دارد. اما مداحان سعی می‌کنند وارد این کار نشوند چرا که فضای معنوی جلسه به هم می‌خورد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ