سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوه دو فقره تصادف در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این دو تصادف هشت نفر از مسافران نوروزی مصدوم شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از تصادف اتوبوس در محور تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.
بهارستان- تصادف خودرو پراید در شهر صالحیه موجب مصدومیت دو نفر شد.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه دو خودروی پژو۴۰۵ و پراید در محور میامی_جاجرم به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه چهار فوتی بر جای گذاشته است.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه یک خودرو ام. وی. ام در محور سمنان_دامغان واژگون شد، گفت: متأسفانه طی این حادثه دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۴ نفر و فوت ۲ نفر بر اثر ۲ سانحه رانندگی در این استان خبر داد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته دو تصادف زنجیره‌ای در محورهای استان رخ دادند، گفت: این حوادث فوتی نداشت.
تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در محور سیرجان به کرمان در پی یخ زدگی این محور رخ داد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا از وقوع تصادف مرگبار با دو کشته در آزادراه کرج-قزوین، محدوده آبیک خبر داد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از وقوع ۲ تصادف مرگبار در شبکه معابر پایتخت به دلیل سرعت غیرمجاز خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه هم اکنون در اکثر محورهای استان با مه غلیظ مواجه هستیم، گفت: رانندگان با تجهیزات زمستانه در مسیر تردد کنند.
رییس مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان البرز اعلام کرد: تصادف ۲ دستگاه خودرو در جاده کرج - چالوس سبب مصدومیت هفت نفر شد.
تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راهور فرودگاه امام خمینی (ره) از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر در جریان حادثه تصادف دو اتوبوس در محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) خبر داد.
سمنان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه سقوط از پل پژو پارس و تصادف کامیون و پراید در جاده‌های استان حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: چهار نفر طی این دوحادثه جان باختند.
۱۱دانش آموزکرمانی در ۲ تصادف سرویس مدرسه مجروح شدند
مشهد ـ فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: حادثه تصادف کامیون با وانت پیکان در کیلومتر ۷ محور بردسکن به بجستان، دو کشته برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
رئیس بیمارستان کنگان گفت: سه تن از همکاران زحمت کش ما شامل کارشناس مامایی، کمک بهیار و راننده آمبولانس در پی انجام یک مأموریت شبانه اعزام یک مادر باردار پر خطر به مرکز استان، متأسفانه در راه بازگشت، دچار سانحه تصادف می‌شوند و دو تن از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه شب گذشته یک نفر در استخر کشاورزی و یک نفر در تصادفات جاده‌ای دچار حادثه شدند، گفت: در این حوادث هر دو نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان با بیان اینکه هفت حادثه رانندگی و دو تصادف زنجیره‌ای در جاده‌های استان رخ داده است، گفت: در مجموع این حوادث ۴۰ نفر مصدوم شدند.
ساعت ۲۲:۴۰ دیشب در تماس با سامانه ۱۱۵ اصفهان اعلام کردند که یک خودروی ۲۰۶ با عابران برخورد کرده است.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ