مشهد ـ فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: حادثه تصادف کامیون با وانت پیکان در کیلومتر ۷ محور بردسکن به بجستان، دو کشته برجای گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور سمنان - فیروزکوه خبر داد و گفت: دو نفر در این تصادف جان خود را از دست دادند.
منابع لبنانی از تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
منابع لبنانی تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
یک زن باردار پس از شلیک تصادفی کودک ۲ ساله‌اش با اسلحه کشته شد.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
مشهد ـ معاون مرکز مدیریت حوادث نیشابور گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تاکنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم برجای گذاشته است.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به آمار تصادفات رانندگی در جهان اظهار کرد: تصادفات یک بحث جدی در سطح دنیا است به طوری که سالانه بیش از 1.5 میلیون نفر در دنیا براثر تصادفات رانندگی جان خودشان را از دست می دهند و 50 میلیون نفر نیز مصدوم و مجروح می شوند.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور فراجا از وقوع تصادف مرگبار با دو کشته در آزادراه کرج-قزوین، محدوده آبیک خبر داد.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
تصادف ۲ دستگاه اتوبوس در محدوده ترمینال فرودگاه امام (ره) ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت.
تربت حیدریه ـ مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی پژ و۲۰۶ و یک دستگاه کامیون یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
پنج فوتی این حادثه سرنشین خودرو سمند و ۲ نفر هم از سرنشینان کامیونت ایسوزو هستند.
منابع خبری از کشته شدن دو نفر درپی اصابت موشک به روستایی لهستانی در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
۲ نفر از سرنشینان پیکان در صحنه جان باخته و نفر سوم پس از رسیدن به بیمارستان، به علت شدت جراحات فوت نموده است.
سمنان- سرپرست سازمان آتش نشانی سمنان با بیان اینکه روز گذشته دو خودرو در لاین زیرگذر دانشگاه سمنان به یکدیگر برخورد کردند، گفت: این حادثه یک کشته بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ