بهارستان- تصادف خودرو پراید در شهر صالحیه موجب مصدومیت دو نفر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویر از حادثه برخورد اتوبوس با تعدادی خودرو در بازارچه سیلاب تبریز حکایت دارد. این حادثه ده مصدوم برجای گذاشت.
در اتوبوس مسافربری که دارای ۲۵ مسافر بود ۱۱ نفر از مسافران مصدوم شدند که ۷ مصدوم توسط ۴ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به بیمارستان امدادی منتقل شدند.
قم- در پی تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو در بلوار الغدیر قم، یک نفر جان خود را از دست داد و ۲ نفر دیگر دچار مصدومیت شده و به بیمارستان منتقل شدند.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان‌های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف پژو پارس و پراید در محور اهواز ملاثانی خبر داد.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
سـ‌انحه تصادف شدید بین پراید و پژو در جاده راژان ارومیه منجر به مرگ دو زن و زخمی شدن چند سرنشین شد.
امروز در روستای میلکی شهرستان پارسیان هرمزگان، تصادفی اتفاق افتاده که تصاویر آن، تامل برانگیز است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف پراید با نیسان در جاده دامغان به کلاته‌رودبار چهار کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت.
ویدیویی هولناک از لحظه وحشتناک شاخ به شاخ کامیون با پراید در جاده‌ای خلوت را ببینید.
یک پراید در مسیر زاهدان به خاش استان سیستان و بلوچستان در اثر تصادف متلاش شد و از آن فقط یک چرخ و فرمان مانده است.
بامداد امروز در اتوبان تهران کرج تقاطع آزادگان تصادف زنجیره‌ای رخ داد.
کاشمر ـ رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: تصادف یک دستگاه کامیونت با خودروی سواری پراید در محور خلیل آباد به بردسکن بعدازظهر امروز جان یک نفر را گرفت.
ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن؛ تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان ساوه - همدان مخابره شده است.
در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، سرعت بالا و عدم دید مناسب خودروی پراید حادثه آفرید.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از جانباختن چهار تن در پی برخورد پراید با پل خبر داد.
فرمانده پلیس‌راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر- سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اعلام کرد: حوالی ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز خبری مبنی بر وقوع تصادف میان دو دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ در محور خواف واقع در استان خراسان رضوی به امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد که درپی آن امدادگران نزدیک‌ترین پایگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند.
لحظه وقوع تصادف مرگبار پراید با تانکر حمل سوخت از دریچه دوربین نظارتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد را مشاهده می‌کنید.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از وقوع تصادف چهار خودرو در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: حوادث رانندگی در محورهای استان یک فوتی در بر داشت.
فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به تصادف برخورد پراید و درخت گفت: این حادثه ساعت ۱۱ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ