سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک دستگاه مینی بوس با سه سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه خاور حامل بار ماسه برخورد کرد و با توجه به شدت برخورد، خودرو مینی بوس واژگون شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درپی انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در شمال پاکستان، ۲ غیرنظامی جان خود را از دست دادند.
منابع لبنانی از تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
منابع لبنانی تیراندازی به سمت نمازگزاران و کشته شدن دو نفر خبر دادند.
رسانه‌های اقلیم کردستان عراق از کشته شدن ۲ تن از عناصر گروهک تروریستی کومله در جریان درگیری‌های داخلی میان آنها، خبر داد.
دهیاری روستای نهوج از وقوع سیل در این روستا خبر داد و گفت: تاکنون ۲ کشته و یک نفر مفقود شده است.
به گفته مقامات پلیس، انفجار روز جمعه در یک کارخانه شکلات سازی در پنسیلوانیا دو کشته و ۹ مفقود بر جای گذاشت.
فرمانده انتظامی دلگان گفت: مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و هم‌اینک وضعیت عمومی آنان مساعد هست. فرد مسلح بلافاصله پس از ارتکاب عمل وحشیانه با یک‌دستگاه خودروی پژوپارس به همراه همدست خود از محل متواری شدند.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات گفت: بر اثر تصادف تریلی با پژو ۴۰۵ در گیلانغرب، ۴ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
تبریز- حادثه رانندگی در محور مرند به تبریز دو نفر کشته و سه نفر مصدوم درپی داشت.
منابع خبری از کشته شدن دو نفر درپی اصابت موشک به روستایی لهستانی در نزدیکی مرز اوکراین خبر دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران بیان داشت: در بررسی‌ های اولیه مشخص شد ۲ نفر شامل پدر و یک کودک در این منزل مسکونی سکونت داشته‌اند که به‌ علت وخامت حال و جراحت‌های ناشی از این انفجار و ریختن آوار، جان خود را از دست دادند و نیز ۲ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی اعزام شدند.
عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
مشهد ـ فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: حادثه تصادف کامیون با وانت پیکان در کیلومتر ۷ محور بردسکن به بجستان، دو کشته برجای گذاشت.
رسانه های آمریکایی از چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در شهر «لاس وگاس» این کشور که دست کم دو کشته به همراه داشته است، خبر دادند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در این کشور خبر داد.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
اراک- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته به همراه داشت.
منابع خبری از برجاماندن ۲ کشته و ۲ زخمی درپی تیراندازی در واشنگتن خبر دادند.
خودروی حامل «عمر خالد خوراسانی» و ۲ نفر دیگر از همراهانش درپی انفجار بمب کنار جاده‌ای در ولایت پکتیا واقع در افغانستان منهدم شد.
۲ کشته و یک مصدوم بر اثر اصابت صاعقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ