جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:‌ رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در جریان مسابقات جام جهانی زنان به تاهیتی سفر کرده است.
تیم ملی فوتبال زنان آلمان یک درصد از جوایز جام جهانی 2023 را به پروژه‌های فوتبال دختران این کشور اهدا خواهد کرد.
دبیرکل کنفرانس ملی-عربی مصر با انتقاد از مواضع‌ شرم‌آور دولت‌های عربی در حمایت از مقاومت فلسطین در کرانه باختری خواستار شکل‌گیری کمپین بین‌المللی ضد صهیونیست‌ها شد.
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه می گوید اتحادیه جهانی برای بازگشت روس ها به مسابقات جهانی قول داده است.
رئیس جمهور با بیان اینکه این دولت وارث ناترازی‌های گسترده در زمینه انرژی از جمله در بخش برق و گاز و بنزین است، دستگاه‌های مسئول را مکلف کرد برای رفع این ناترازی‌ها اقدام جهادی کنند.
با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای هتک حرمت به اعتقادات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم کرد.
بازیکنان تیم‌ملی این روزها مشغول آزادی زندانیان جرایم مالی در شهرهای خود هستند.
آیت الله جوادی آملی: حالا کسی فحش داد، آدم که نمی‌تواند فحش بدهد! با یک راه دیگری که بالاخره صحیح است باید جبران بکند و آن یا تجمع است، یا اعتراض است که آبروی یک مملکت است، آبروی یک ملّت است، آبروی یک نظام است. ولی آدم نمی‌تواند قبیح را با قبیح پاسخ بدهد.
آیت الله جوادی آملی: حالا کسی فحش داد، آدم که نمی‌تواند فحش بدهد! با یک راه دیگری که بالاخره صحیح است باید جبران بکند و آن یا تجمع است، یا اعتراض است که آبروی یک مملکت است، آبروی یک ملّت است، آبروی یک نظام است. ولی آدم نمی‌تواند قبیح را با قبیح پاسخ بدهد.
دبیرکل کنفرانس احزاب عربی تاکید کرد که ایستادن در کنار سوریه از مقاومت در برابر نقشه های صهیونیستی آمریکایی محافظت می کند
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پاداش خود از جام جهانی فوتبال را به آزادی زندانیان اختصاص داده‌اند.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: امروز با چالش های مختلف زیست محیطی مواجه هستیم و برای برون رفت از این چالش ها باید در حوزه افزایش پوشش گیاهی اقدام جهادی داشته باشیم.
ظرفیت هشت استادیوم جام جهانی، پس از پایان رقابت‌ها کاهش می‌یابد و صندلی‌های آن به کشورهای در حال توسعه اهدا خواهد شد.
رسانه پرتغالی از اولین اقدام ابرستاره پرتغالی بعد از وداع با جام جهانی پرده برداشت.
لوئیس انریکه، مربی اسپانیا، شب گذشته اعلام کرد که در جریان جام جهانی همه اطلاعات مربوط به تیمش را از کانال توییچ خود در اختیار مردم قرار خواهد داد.
برخی نمایندگان در اقدامی عجیب قصد دارند طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کلید بزنند.
مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پروژه‌های زودبازده باید با اقدام جهادی جدی، هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
انزلی- استاندار گیلان با تأکید بر اینکه امروز نیازمند نگاه و اقدام جهادی برای حل مشکل تالاب انزلی هستیم، گفت: حق آبه های خزر از کشورهای دیگر رژیم حقوقی است که انجام‌می شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز تشکل‌ها و مشارکت‌های مردمی در پیامی از گروه‌های جهادی و مجموعه‌های مردمی خواست با هر توان و تخصصی که دارند برای همکاری با بهزیستی اقدام کنند.
سهیلی با ادعای راه‌اندازی یک قرارگاه جهادی در غرب کشور اقدام به ارتباط‌گیری با شخصیت‌های مسئول در کشور کرد و با کسب اعتبار از این ناحیه وجوهی از نهادهای عمومی و جمعی از افراد و خیرین کرد. اما در ادامه انتشار گزارش‌هایی مبنی بر سوءاستفاده مهرشاد سهیلی و اطرافیان او از مبالغ جمع‌آوری شده، پای دستگاه قضائی و ضابطان آن را به میان کشاند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ