بازیکنان تیم‌ملی این روزها مشغول آزادی زندانیان جرایم مالی در شهرهای خود هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدضیاء مرتضوی درباره یادداشت سید محمد خاتمی نوشت: با تأسف و تأثر، به جای استقبال از این اقدام دین‌مدارانه و خیرخواهانه که می‌تواند کمکی به برون‌رفت از معضل کنونی به شمار رود، یا حتی به جای نقد منصفانه آن، شاهدیم که از سوی برخی رسانه‌ها، رفتاری هتاکانه و فرسنگ‌ها دور از اخلاق و شرع و انسانیت پیش گرفته می‌شود.
فدراسیون بسکتبال ایران تا این لحظه هیچ اقدام رسمی برای فسخ قرارداد با سعید ارمغانی انجام نداده است.
پیشنهاد استقلال و سپاهان باعث شد تا وایله در آستانه صدور رضایتنامه سعید برای پرسپولیس، از این موضوع صرف‌نظر کند.
سخنگوی کاخ سفید در واکنش به تیراندازی مرگبار در آمریکا، خواستار تغییر قوانین نگهداری سلاح در این کشور شد.
محافظان با برخوردی تند اقدام به خارج کردن خبرنگار از مراسم کردند و در ادامه فرد دیگری که به‌نظر می‌رسید، در ابتدا گوشی تلفن همراه وی را ضبط و اقدام به ضرب و شتم و توهین‌های مکرر به او کردند.
جشن قهرمانی پرسپولیس با یک اقدام ویژه از سوی سعید صادقی همراه بود.
حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیروهای حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از عوامل حمله تروریستی محله خانه اصفهان در آبان ماه ۱۴۰۱ که منجر به شهادت تعدادی از نیرو‌های حافظ امنیت شد، بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ به اجرا درآمد.
اصفهان- حکم اعدام محکومان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی بامداد امروز ۲۹ اردیبهشت اجرا شد.
پنج نفر که با اقدام هنجارشکنانه و با استفاده از پارچه‌های سفید خود را شبیه به روح کرده و از این طریق موجب ترس و وحشت برخی خانواده ها و شهروندان شده بودند، در تبریز دستگیر شدند.
دولت آمریکا اعلام کرد که واشنگتن مانند گذشته قصد ندارد همانند اقدام انگلیس در تحویل موشک‌های Storm Shadow به کی‌یف، موشک‌های برد بلند AtacMS را به اوکراین دهد.
سعید معروف در آستانه جدایی از فنرباغچه قرار گرفته است.
سعید به اتهام قتل وحید مرادی در دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفته و سرانجام به قصاص محکوم شده بود.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
یک کارشناس روابط بین الملل نوشت: در مقدمه همه قطعنامه‌های شورای امنیت علیه ایران از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ با جوهر سیاه روی کاغذ سفید نوشته «تحت فصل هفتم» اقدام می‌شود. شگفت‌انگیز است موضوعی به این بداهت، به این وضوح سال‌هاست در ایران محل انکار و مناقشه است.
کاخ سفید اعلام کرد که تصمیم آمریکا برای اعمال محدودیت بر روی مسافران وارد شده از مبدا چین یک تصمیم سیاسی نیست.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: هنوز رایی برای سعید اله وردی از سوی دادگاه صادر نشده است.
سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در ارتباط با مصوبه ده بندی حمایت از بازار سرمایه به خبرنگار بورس تابناک گفت: این رویکردِ تلاش برای حمایت از سهامدار در سازمان بورس را باید تحسین کرد. اگر مردم گلایه‌هایی دارند از این که سرمایه‌هایشان را سنوات گذشته در بورس از دست داده‌اند اکنون با رویکرد جدیدی که در بورس وجود دارد، سرمایه‌های مردم تضمین می‌شود.
اقدام جنجالی دولت عربستان در همراهی با روسیه در کاستن از میزان تولید نفت خود، دیدار رهبران گروه‌های فلسطینی با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق، و در نهایت، اوج گیری برخی تنش‌های دیپلماتیک در روابط خارجی رژیم اسرائیل، سه تحول و رویدادی هستند که منطقه خاورمیانه به تازگی شاهد آن‌ها بوده و در نوع خود حامل پیام‌ها و تبعاتی جدی و قابل توجه برای دولت آمریکا نیز هستند.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان با اعلام اینکه مهدی فانی خلیل‌آباد قاضی دادسرای سراوان که مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت، گفت: نیرو‌های امنیتی در حال شناسایی عاملان این اقدام هستند.
رژیم سعودی با معرفی طیف متنوعی از نرم افزار‌ها در شبکه‌های اجتماعی، سعی دارد فضا را برای فعالیتِ فعالان و منتقدان تنگ‌تر کند. در این راستا، صدور احکام قضایی سنگین اخیر علیه دو زن عربستانی (۳۴ و ۴۵ سال حبس برای "سلما الشهاب" و "نورا بنت سعید القحطانی") که اقدام به انتشارِ محتوا‌هایی در فضای مجازی در انتقاد از رژیم سعودی کرده بودند نمود‌هایی از این رویه رژیم سعودی در نظر گرفته می‌شود.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.
سردار سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان در تشریح جزئیات اجرای حکم قصاص برای یکی از ماموران انتظامی اظهار داشت: براساس محتویات پرونده در سال ۱۳۸۱ به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل توسط مامور انتظامی «سرگرد عباس سارونی» یکی از شهرستان‌های استان، پرونده‌ای نزد مرجع قضائی تشکیل شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ