لوئیس انریکه، مربی اسپانیا، شب گذشته اعلام کرد که در جریان جام جهانی همه اطلاعات مربوط به تیمش را از کانال توییچ خود در اختیار مردم قرار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 2-0 مقابل کاستاریکا صدرنشینی خود در گروه سوم جام جهانی 2023 زنان را حفظ کرد.
از سرمربی سابق تیم ملی مراکش به عنوان گزینه جانشینی بنتو در کره جنوبی یاد می شود.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
بانوی المپین اسکی ایران بدون اطلاع مسئولان فدراسیون در هفته دوم رقابت‌های لیگ آلپاین شرکت نکرد و راهی فرانسه شد.
طبق اعلام پژمان درستکار قرار است کامران قاسمپور در وزن 97 کیلوگرم مقابل کایل اسنایدر قرار بگیرد.
طبق آمارهای کشور قطر، شمار متوفیان درگیر با میزبانی قطر از جام جهانی ۲۰۲۲ از ۴۰ نفر عبور نمی‌کند.
لواندوفسکی در آستانه جام جهانی ۳بازی محروم شد
شکست عربستان در آستانه جام جهانی قطر
جانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، با اشاره به جنگ‌ روسیه و اوکراین، پیشنهاد کرد در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی اسلحه‌ها زمین گذاشته شود و عداوتی وجود نداشته باشد.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
برخی نمایندگان در اقدامی عجیب قصد دارند طرح استیضاح سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان را در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کلید بزنند.
در آستانه جام جهانی و بالاگرفتن تب فوتبال، فیلم مستند سینمایی «ملوانان تنها به دریا نمی‌روند» به کارگردانی الله ‌کرم رضائی‌زاده از روز چهارشنبه 18 آبان در گروه سینمایی هنر و تجربه به نمایش درآمده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه این شرایط بهترین آماده سازی برای تیمش در آستانه جام جهانی قطر نیست، گفت: با نیکاراگوئه بازی می‌کنیم تا ریتم خودمان را حفظ کنیم.
باشگاه پاری سن ژرمن امروز اعلام کرد که لیونل مسی به دلیل ورم در ناحیه تاندون آشیل پا نمی توند فردا برابر لوریان به میدان برود.
در آخرین دیدارِ دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهاجم احیا شده آلمانی مصدوم شد و ممکن است کابوسِ از دست دادن جام جهانی برایش تعبیر شود.
تیم ملی بسکتبال در حالی پیگیر اردوهای خود برای حضور در پنجره پنجم انتخابی جام‌جهانی است که شیوع یک ویروس میان ملی‌پوشان نگرانی‌هایی را بابت آمادگی برای حضور در این پنجره ایجاد کرده است.
ادینسون کاوانی، ستاره والنسیا، شب گذشته به دلیل مصدومیت در دقایق ابتدایی بازی با بارسا از ترکیب تیمش خارج شد.
معاون اقتصادی رئیس جمهور به منظور افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و پیگیری توافقات سران دو کشور به دوحه سفر کرد.
معاون امور بین الملل اتاق ایران گفت: می‌گویند کیش می‌خواهد میزبان برخی از توریست‌های جام جهانی قطر باشد اما سیاست گذاری خاصی در این رابطه انجام نشده و حتی از گردشگری حالا نیز غفلت شده است.
تیم ملی انگلیس بعد از تساوی برابر آلمان و انجام شش بازی بدون پیروزی در بدترین فرم ممکن راهی قطر خواهد شد.
داستان بایرون کاستیو مدافع تیم ملی اکوادور که به جعل پاسپورت متهم شده بود به جا‌های حساس کشیده و سندی از این بازیکن منتشر شده که نشان می‌دهد او پناهنده کلمبیایی است و با پاسپورت جعلی در اکوادور حضور دارد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در باشگاه یونانی پست تازه‌ای از سوی مربی پیدا کرده است.
انتخابات فدراسیون فوتبال ۸شهریور در آستانه جام جهانی
فیفا در آستانه حذف یک تیم متقلب از جام جهانی قطر!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ