جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای هتک حرمت به اعتقادات اسلامی در سوئد را به شدت محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جنبش متبوعش برای هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر زمانی به ویژه در کرانه باختری آمادگی دارد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت جوان فلسطینی ۱۸ ساله در نابلس را تسلیت گفت.
«زیاد النَخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیات همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به تجاوزات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که به شهادت سه فرمانده گردان‎‌های قدس منجر شد، واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، واکنش نشان داد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مواضع رئیس‌جمهور ایران در حمایت از فلسطین و مقاومت ملت آن برای آزادسازی سرزمین خود قدردانی کرد.
منابع فلسطینی از سفر هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به بغداد برای دیدار با مقامات عراقی خبر دادند.
«خالد البطش» از اتحادیه اروپا و «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی آن خواست تا در رویکرد خود در قبال مسئله فلسطین و جانبداری از اشغالگران صهیونیست تجدیدنظر کنند.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به حضور صدها هزار نمازگزار فلسطینی در مسجد الاقصی اشاره و بیان کرد که این اقدام بیانگر جایگاه مسجد الاقصی در میان مسلمانان است.
عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تصویب قانون ضد اسیران فلسطینی در کنست، پیام به سازشکاران عرب و کشورهای غربی حامی تل آویو است که آنها با یک رژیم تحت نفوذ بنادهای تبهکار مواجه هستند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت اعدام یک جوان فلسطینی در نابلس را جنایت جنگی برشمرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز، تأکید کرد که این گونه اقدامات تروریستی هیچ ربطی به اسلام و انسانیت ندارد.
خالد البطش از رهبران ارشد جهاد اسلامی گفت که مرحله جدیدی از مقاومت با عنوان «آزادسازی کرانه باختری و اخراج اشغالگران» آغاز شده است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از احیای روابط میان جنبش حماس و جمهوری عربی سوریه استقبال کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین در مراسم عظیم سی و پنجمین سالگرد تأسیس این جنبش که به صورت همزمان در غزه، جنین و چند کشور عربی برگزار شد،از سامانه جدید موشکی ساخت داخل رونمایی کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.
جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای رسما از اعلام توافق آتش‌بس در غزه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت فلسطین) خبر داد و از تلاش‌های مصر برای رسیدن به این توافق تقدیر کرد.
«طارق سلمی» سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین خبر موافقت جنبش با میانجیگری برای توقف نبرد با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ