دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس موضوعات فرهنگی و اجتماعی یادداشتی درباره حجاب در لحظۀ کنونی ارائه داد.
سردار رادان: همکارانم در موضوع حجاب که خواست مردم، وظیفه قانونی و تکلیف شرعی ماست، مقتدرانه و هوشمندانه عمل کردند / این مسیر و ماموریت را راه بی بازگشت می دانیم و تا آخر ادامه می دهیم
هفته‌ها قبل از هرمز هم خبر رسیده بود که یک فروند لنج‌باری متخلف به علت کشف حجاب برخی بانوان سوار بر آن در سواحل جزیره هرمز توقیف شده است. ماه گذشته نیز جشنواره لاله‌های آسارا نیز به دلیل موضوع حجاب و عفاف با دستور دادستان کرج تعطیل شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع عفاف و حجاب از اولویت های اول جامعه امروز ماست و مجلس در بررسی لایحه حجاب از نظر نخبگان استفاده خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس حتماً در بررسی لایحه عفاف و حجاب از نخبگان در دانشگاه‌ها و حوزه علمیه و دلسوزان نظام کمک می‌گیرد.
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
دادستان کل کشور در جمع طلاب حوزه علمیه مرحوم آیت الله ایروانی بر مطالبه گری جوانان از مسئولان و حضور آنان در عرصه جهاد تبیین تاکید کرد.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
رضایی با اشاره به اینکه دشمن موضوع زن را در ایران هدف قرار داده است چراکه از نوع تربیت زنان، احیای مادری در ایران و فداکاری آن‌ها برای دین و وطن در ترس است اظهار کرد: دشمن از غیرت مردان و حیای زنان ایران در ترس است بنابراین حجاب را دستاویزی قرار داده است برای ایجاد اختلاف در کشور که البته با هوشیاری مردم راه به جایی نخواهد برد.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان در دیدار دبیر و کارکنان ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان گفت: حجاب از مسلّمات دین ماست و شکی در آن نیست. اما در مواجهه با افراد بی حجاب و بد حجاب نباید به گونه‌ای برخورد شود که نتیجه‌ی معکوس داشته باشد.
یک سال قبل، یارانه نقدی به حساب سرپرستانی که نسبت به عدم واریز یارانه اعتراض داشتند، واریز و مسدود شد تا پس از یک ماه بررسی، مشخص شود که امکان برداشت وجود دارد یا خیر. حال با گذشت ماه‌ها از این موضوع، همچنان حساب بانکی بسیاری از مردم با پیام مسدودی مبلغ یارانه مواجه است.
عضو شورای شهر تهران گفت:۹۰ درصد موضوع حجاب، ایجابی و ۱۰ درصد سلبی است و این اشتباه است که بدون طرح در زمینه حجاب وارد شویم و حتماً باید طرحی در این خصوص داشته باشیم.
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه موضوع کشف حجاب یکی از دغدغه‌های مهم مردم متدین و آحاد جامعه است گفت: وظیفه خود و همکارانم می دانم که دغدغه‌های مردم را شناسایی و بر اساس آن اقدام کنیم.
اردستان-امام جمعه اردستان گفت: موضوع عفاف و حجاب حکم شرعی دارد و کشف حجاب نیز یک حرام شرعی و سیاسی است و قانون نیز این اجازه را نمی‌دهد.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به حجاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
رئیسی با اشاره به ضرورت حاکمیت قانون در زندگی اجتماعی، دستگاه‌های فرهنگی اعم از شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش و صدا و سیما را به تلاش بیشتر برای تبیین مسائل مرتبط با حجاب و عفاف و رفع برخی شبهات در این زمینه فرا خواند.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
محمدعلی فرحناکیان: سال قبل مقامات افغانستانی اعلام کردند که اگر ایران آب بیشتری را از هیرمند تقاضا دارد می‌توان روی موضوع تبادل نفت با آب حساب کرد
مشاور فرمانده سپاه کشور بیان کرد: این حواث اخیر به ما نشان داد که از دشمن غفلت کردیم و آن‌ها برخی از دختران و پسران جوان کشورمان را به تسخیر افکار و ایده‌های خود در آوردند و حتما باید جبران غفلت شود؛ نباید فضای مجازی را رها کنیم و اذهان جوان و نوجوان ما در اختیار آن‌ها قرار گیرد.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
در بخشی از مطلب روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: برای زمینه سازی توطئه اخیر، برنامه‌ریزان از چند سال قبل موضوع حجاب را مطرح کردند و آن را به صورت یک جدال میان جناح‌های سیاسی به جریان انداختند بطوری که حتی عده‌ای از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی بدون آنکه از پشت پرده ماجرا خبر داشته باشند به صحنه آمدند و با اظهارنظر‌های خود، بازار این بحث را داغ کردند.
مردم باید بدانند که حوزه هم دردمند است؛ اما تضعیف دولت عادله و کریمه کاری خطا است و اگر چنین روندی در میان فضلای حوزه باشد، مردم از این روش غلط پیروی خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ