با تصمیم شیخ تمیم، کانکس‌های مورد استفاده در جام جهانی قطر به زلزله‌زدگان سوریه و ترکیه اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه آمریکایی به اقدام امارات در ارسال سلاح به سودان به جای ارسال کمک‌های بشردوستانه به این کشور جنگ زده اشاره کرد.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین وضعیت پرونده شهید سلیمانی گفت: اقدام آمریکا در ترور شهدای پیروزی جنایت علیه بشریت است و عدالت در برخورد با عاملان ترور شهید سلیمانی اجرا می‌شود.
کمیته بین‌المللی صلیب سرخ (ICRC)، خواستار اقدام فوری برای رسیدگی به وضعیت بحرانی پیش روی مردم سوریه است.
وزیر خارجه روسیه در حاشیه نشست امروز شورای امنیت در دیدار با همتای فلسطینی خود در تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به پیگیری حقوق فلسطینیان و اقدامات ضد انسانی «اسرائیل» واکنش نشان داد.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که ۷۷ اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
رئیس کمیته امور اسرا در انصار الله اعلام کرد که 77 اسیر مزدور وابسته به ائتلاف عربی را به مناسبت ماه رمضان و عید سعید فطر آزاد شدند.
یکی از نمایندگان پارلمان انگلیس به شدت از تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به ویژه در ماه‌های اخیر انتقاد کرد.
امیرعبداللهیان: تجمعات مسالمت آمیزی که در پی فوت غم انگیز خانم مهسا امینی در کشور من برگزار شد نمایانگر روحیه همبستگی و همدردی مردم ایران با یک دختر جوان هموطن آنها بود. اما این تجمعات مسالمت آمیز بواسطه دخالت عناصر تروریستی به خشونت کشیده شد.
معاون مرکز روسی آشتی در سوریه از اقدام دمشق در گشودن دو گذرگاه مرزی برای ورود کمک های بشردوستانه به زلزله زدگان سوری در خارج از مناطق تحت کنترل دولت مرکزی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از بارگیری محموله ۵۵ تنی شامل اقلام زیستی و امدادی برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه خبر داد.
دبیر ستاد حقوق بشر، عفو متهمین را ابتکاری بی سابقه دانست و گفت: این اقدام انسانی و اسلامی، گامی بلند در حوزه حقوق بشر و نشانه مردمی بودن و رأفت نظام است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی دنیای فوتبال دست به اقدامی بشردوستانه زد.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز اظهار کرد: اقدام دولت فرانسه در توهین به مقدسات مسلمانان خلاف حقوق بشر است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز نشریه فرانسوی علیه مقدسات اسلام را محکوم کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه اقدامات کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد درباره قتل اسرای جنگی روسیه در دونباس را ناکافی خواند.
به کشور محکوم اجازه و فرصت داده می‌شود که از خودش دفاع کند و مستندات خود را ارائه کند. البته با توجه به رویکردی که وزارت امور خارجه ما اعلام کرده است و قرار نیست با این کمیته همکاری کنیم، پس قاعدتا در صورت محکومیت هم از طرف ایران کسی برای دفاع، اقدام نمی‌کند. ولی باید در نظر داشت که اگر کشوری به این قطعنامه توجه نکرد، پروند‌ه‌اش به دادگاه بین‌المللی جنایی ارجاع داده می‌شود. این دادگاه اولین دادگاه دائمی بین‌المللی برای رسیدگی به جرایم نسل‌کشی، جنایات علیه بشریت، جنایت جنگی و جنایت تجاوز است.
رابرت مالی مدعی شد: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل مورد حمایت بیش از ۲۴ کشور از سراسر دنیا قرار گرفت و بر خلاف ادعای حکومت ایران، اقدامی غربی نبود.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت قطعنامه ضدایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، آن را اقدام ضدایرانی گروه معدودی از کشورهای غربی و کاملا مردود دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل متحد نسبت به تاثیرات منفی اقدام سیاسی شورای حقوق بشر بر همکاری‌های ایران با غرب هشدار داد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، با انتشار پیامی در فضای مجازی نوشت: تروریست‌ها همچنان مردم بی گناه در ایران را هدف قرار می‌دهند.
دبیر ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام تحریمی اتحادیه اروپا،گفت:متاسفانه حامیان تروریست ها،ژست حمایت از حقوق بشر به خود گرفته اند.
ستاره تیم ملی کشورمان دست به اقدامی بشردوستانه در پرتغال زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ