سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه می گوید اتحادیه جهانی برای بازگشت روس ها به مسابقات جهانی قول داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن سنت‌ماکسیمین، ستاره نیوکسل، که به زودی به الاهلی عربستان می‌پیوندد با انتشار پیامی با نیوکسل و هوادارانش خداحافظی کرد.
بورس این روزها بیش از روزهای دیگر به حمایت دولت نیاز دارد موضوعی که تا به امروز عکس آن صورت گرفته و باعث ریزش های متعدد شده است.
لئو بونوچی که از یوونتوس کنار گذاشته شده، روزها و ساعاتی سرنوشت‌ساز را پیش رو دارد و باید بهترین تصمیم را برای آینده خود بگیرد.
ارتش اوکراین با انتشار ویدئویی مدعی شد که در جریان پیشروی‌ در منطقه دونتسک، سه روستا را آزاد کرده است.
مشکلات مستأجران و نبود بلیت هواپیما وتوافق ریلی ایران و روسیه از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
ایران و روسیه برای ساخت ابرپروژه ریلی رشت-آستارا به توافق رسیده اند و قرار است این خط آهن استراتژیک در مدت ۳ سال احداث شود.
زن جوانی که در انتظار چوبه دار است/ بازی با مرگ معلم فداکار در مسیر خطرناک روستا/ جنایت و خیانت به‌خاطر ۵ گوسفند/ آدمکشی تبعه خارجی با چکش/ کتک زدن تلخ فرشته نجات در صحنه خودکشی/ ماجرای عجیب جنایت مسلحانه!/ کابوس‌های دختر عاشق پیشه از روز سیاه
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه با استقبال گرم هواداران روبرو شد.
مدیرعامل مولفار معتقد است که روس‌ها هم درک خوبی از اطلاعات منابع باز دارند و دلیل خطا‌های اطلاعات عملیاتی آن‌ها عمدتا به خاطر فقدان نظام و بی‌عرضگی عملیاتی است. او افشای دستاورد‌های اطلاعاتی‌اش را یک پیروی تبلیغاتی می‌داند و می‌گوید که انتشار این دستاورد‌ها باعث تقویت روحیه اوکراینی‌ها شود، روسیه را ضعیف نشان دهد و به سربازان اوکراینی هشدار دهد که از خط مقدم عکس منتشر نکنند. او می‌گوید: «فکر می‌کنم اصلی‌ترین هدف این است که به روس‌ها نشان دهیم از آن‌ها نمی‌ترسیم.»
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
اصفهان- فاز دوم احداث جاده در مسیر روستاهای گوکان- وزوه که از قلب رویشگاه‌های جنگلی زاگرس فریدونشهر اصفهان می‌گذرد، این روزها در انتظار اخذ مجوز است.
پیام نیازمند روز گذشته مطابق انتظار در ترکیب اصلی سپاهان حضور نداشت، اما برای حفظ آمادگی در دقیقه 77 یکی از تعویض‌هایی پرتعداد مورایس بود.
عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، این روزها به دلیل مصدومیت دور از میادین است ولی انتظار می رود برای بازی برگشت لالیگا مقابل رئال وارد ترکیب تیمش شود.
مدیرعامل پرسپولیس این روزها وظایفی سنگین‌تر از پنجره نقل و انتقالاتی را بر روی دوش خود می‌بیند.
انتشار تصویر یک فرد در قالب پوشش معمول زنان مجاهدین خلق در پارلمان اروپا، بار دیگر پرونده" شبنم مددزاده" که این روزها به عنوان چهره‌ای جوان یکی از وظایف اصلی‌اش ارتباط با نهادهای اروپایی و بین‌المللی از سوی منافقین برای اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران است را در بین فعالان شبکه‌های اجتماعی برجسته کرده است.
سرمربی سابق استقلال این روزها در لیگ امارات هم شگفت‌انگیز ظاهر شده و با الاتحاد کلبا نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته است.
مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها شرایط خوبی دارد و به همراه گولسیانی رهبر بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
شرکت‌های بورسی و فرابورسی این روزها مشغول انتشار گزارش‌های ‌دوره‌ای خود هستند. بیشتر این گزارش‌ها با توجه به مبدا همسان سال مالی شرکت‌ها، فعالیت مالی ۶ ماهه آنها را دربرمی‌گیرد که در اینجا به به برخی از آنها اشاره می‌شود.
فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ این کشور را ۲۰ مهر با حضور قهرمانان کشتی برگزار کند.
فدراسیون کشتی روسیه در نظر دارد مسابقات جایزه بزرگ این کشور را ۲۰ مهر با حضور قهرمانان کشتی برگزار کند.
بالأخره بعد از روزها انتظار اولین کاروان اربعینی شیعیان افغانستان، بدون علم و پرچم و هیچ نشانه‌ای از اربعین، از مرز دوغارون وارد ایران شدند. روایت حضور مشتاقانه و غریبانه آنان را بخوانید.
روس‌ها تنها ظرف مدت ۵ ماه ۱۲ تن شمش و سکه طلا خریداری کرده‌اند و دولت آن کشور انتظار دارد تقاضای بالقوه به ۵۰ تن در سال برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ