رئیس جمهور نگاه امیدوارانه، تحول‌خواه و روحیه جهادی و انقلابی مسئولان را متضمن حل مشکلات کشور دانست و گفت:‌ رویکرد کلی حرکت و اقدام مسئولان باید معطوف به باز کردن گره‌ها از مشکلات کشور باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر شورای نگهبان گفت: وظیفه دلسوزان انقلاب در عرصه رسانه این است که پرچمدار جهاد تبیین باشند و هوشمندانه و با روحیه انقلابی، توطئه‌های دشمنان را خنثی سازند.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در این مراسم با بیان اینکه مأموریت‌های قوه قضاییه و ملزومات عملیاتی‌سازی این مأموریت‌ها، از امور بسیار خطیر و مهم است، گفت: تحقق عدالت که از جمله مأموریت‌های قوه قضاییه است، صبر و تدبیر و روحیه جهادی و همدلی و همفکری می‌طلبد؛ اگر بخواهیم به تنهایی و با فکر واحد، ماموریت‌های امر قضا را اجرایی کنیم، کار مشکل و سخت می‌شود؛ همفکری و همدلی با همه ارکان نظام از ضروریات است.
برخی ناظران معتقدند که ادامه شکست در میدان نبرد ممکن است به سقوط پوتین منجر شود. به هر حال شکست روسیه در جنگ کریمه در قرن نوزدهم و شکست به ژاپن و افغانستان در قرن بیستم همگی موجب بروز تغییرات عمیق داخلی در روسیه شدند. جنگ جهانی اول طولانی و پرهزینه به آغاز انقلاب بلشویکی در سال ۱۹۱۷ میلادی دامن زد.
سازمان‌های امنیتی روسیه می‌گویند ارتش آمریکا می‌خواهد با استخدام تروریست‌های جهادی (تکفیری) در خاک روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) حملات تروریستی انجام دهد.
هنوز مردم روسیه برای مخالفت با جنگ قیام نکرده‌اند؛ اما یک جنگ طولانی، روس‌ها را از آینده‌ای تیره و تار می‌ترساند و این ترس، احتمالا شعله‌های انقلابی را در روسیه روشن می‌کند. روسیه، سابقه تغییر رژیم در پی جنگ‌های ناموفق را دارد. جنگ روسیه و ژاپن ۱۹۰۵-۱۹۰۴ و جنگ جهانی اول به انقلاب بلشویکی منجر شد. انقلاب‌ها در روسیه زمانی رخ داده‌اند که دولت در اهداف اقتصادی و سیاسی خود شکست خورده است.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
قم- مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
رئیس جمهور روحیه و فرهنگ بسیجی را مدل و شیوه‌ای موفق برای پیشرفت و کار جهادی در کشور دانست و بر بهره‌گیری از این روحیه و فرهنگ در بدنه اجرایی کشور تاکید کرد.
تیم‌ملی ایران با روحیه و انگیزه بالا به استقبال دومین دیدار جام جهانی می‌رود.
بازیکنان مطرح تیم ملی آمریکا از آمادگی بالای خود برای بازی نخست در جام جهانی می گویند.
کیش- وزیر ورزش و جوانان گفت: هدف ما از حضور در میادین بین المللی از جمله جام جهانی ۲۰۲۲ حفظ عزت ایران بوده و ایجاد حاشیه برای تیم ملی فوتبال بازی با روحیه بازیکنان و مردم است.
فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ایران گفت: کسب سه پیروزی متوالی در جام جهانی توانست روحیه و انگیزه از دست رفته من بعد از مسابقات جهانی صربستان را بازگرداند.
نماینده مردم هشترود در مجلس گفت: صولت مرتضوی فردی با روحیه جهادی و انقلابی بوده و کار آزموده و با تجربه است.
دستیار اول کارلوس کی‌روش با اظهار اطمینان و خوشبینی از صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی جام جهانی قطر، گفت: روحیه جنگندگی فوق العاده‌ای در این تیم وجود دارد.
رییس جمهوری گفت: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.
خرم آباد- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه مشکلاتی که طی این دو روز با برخی از آنها در لرستان روبرو می‌شدم به جز شرمندگی چیزی نمی‌توانستیم بگوییم.
رئیس جمهور در هجدهمین اجلاس روز جهانی مسجد گفت: هر کسی که روحیه تحولی و انقلابی ندارد در هر سمتی که باشد باید از ریشه کنار گذاشته شود.
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش‌بینی همه تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه‌های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تخریب منازل شهروندان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام هرگز نخواهد توانست روحیه ایستادگی ملت فلسطین را تضعیف کند.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
واتس‌اپ در اروپا دوباره اخطار گرفت
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ