عباس عبدی نسبت به هم زمانی ترور «رشدی» با نهایی شدن توافق برجامی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در خصوص مقوله مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و مقوله عفاف و حجاب، قوانین موجود توسط معاونت حقوقی جمع‌بندی شده است لذا رؤسای کل دادگستری‌ها بر مبنای این قوانین عمل کنند و قضات ویژه‌ای را نیز تعیین کنند؛ تا زمانیکه لایحه عفاف و حجاب در مجلس تصویب و تبدیل به قانون شود، ما باید بر اساس قوانین فعلی در این حوزه عمل کنیم.
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
با توجه به نگاهی که رئیس دانشگاه تهران به مقوله حکمرانی در ورزش دارد، به قرار معلوم باید عده‌ای از بازیکنان و مربیان بعد از عبور از فیلتر برای حضور در تیم ملی انتخاب شوند و بعد یکی از مربیانِ از فیلتر عبور‌کرده از بین بازیکنانی که مجددا از فیلتر عبور کرده‌اند، برای تیم ملی بازیکن انتخاب کند. ممکن است چنین نقد‌هایی برداشت بد از مطالب مذکور تلقی شود؛ ولی اگر این رویه که بخشی از آن در حوزه سیاست به‌ویژه در زمان انتخابات اجرا می‌شود و صلاحیت کاندیدا‌ها را ارزیابی می‌کند، وارد حوزه‌های دیگر به‌ویژه فوتبال هم شود، شاید نتیجه‌اش اوضاع فعلی شود که بسیاری تصور می‌کردند با دولت و مجلس یکدست، همه‌جا گلستان می‌شود.
وحید امیری و سردار آزمون با حضور در دیدار مقابل قرقیزستان، به رکورد ۷۰ بازی ملی خواهند رسید.
اولین تور فناورانه مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان همزمان با نمایشگاه ایران هلث در محل خانه نوآوری و فناوری ایران – iHiT برگزار شد.
زمانی که سباستین هالر با پشت سر گذاشتن سرطان به میادین برگشت، این اتفاق را بهترین احساس ممکن توصیف کرد و احتمالا خودش هم تصور نمی‌کرد که اتفاق‌های هیجان‌انگیزتری در پیش است.
درست زمانی که تصور نمی‌شد پاکستان بتواند بیش از این در باتلاق سیاسی و اقتصادی فرو برود، به نظر می‌رسد رهبران نظامی و غیرنظامی‌اش توانسته‌اند یک بحران دیگر هم ساخته و پرداخته کنند. استفاده از نیرو‌های نظامی برای بازداشت عمران‌خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، در محدوده جغرافیایی دادگاه عالی اسلام‌آباد بازتابی است از ناتوانی رهبران سیاسی پاکستان برای ارائه راهبردی منسجم جهت مقابله با گرفتاری‌های اقتصادی و سیاسی این کشور.
باشگاه استقلال مدعی است که باید به مانند لیگ بیستم، دیدارهای سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود.
منطق درست و حسابی تنها سلاحی است که هیچ کس نمی‌‎تواند در مقابلش ایستادگی کند. ما باید این را یک کمی مجهز کنیم. افرادی مجله و روزنامه در اختیار دارند و ما هم یک زمانی می‌کردیم، ولی بنده رکورددار روزنامه‌های توقیف شده هستم و چهار روزنامه به نام‌های «جهان اسلام» و «حیات‌نو» دوره اول تا سوم پشت سر هم توقیف شد.
مرسدس‌بنز پس از انتشار اسپای‌شات‌ها و تصاویر مختلف، از جدیدترین مدل این اتاق با کد W ۲۱۴ رونمایی کرده است.
سفرهای نوروزی امسال با سفرهای ماه رمضان همزمان شده است، این همزمانی می‌طلبد که مسافران نوروزی رعایت حال روزه‌داران در شهرهای گردشگری را مدنظر قرار دهند.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
زمانی که پاهای خود را روی هم می گذاریم، آیا این عادت برای سلامت انسان خطرناک است؟ چه مشکلاتی متوجه افرادی خواهد بود که نمی توانند آن را ترک کنند؟
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
مس کرمان در خانه متوقف شد تا با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گیرد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت و پرچم های ایران اسلامی و عراق در یادمان شهدا در مرکز بغداد همزمان با نزدیک شدن به سومین سالگرد ترور فرماندهان مقاومت درج شد.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
مدیر گروه بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بنابراین در حال حاضر میزان سرایت‌پذیری کرونا خیلی بیشتر است، اما بیماری خفیف است و میزبانش را نمی‌کشد، گفت: در حال حاضر کووید ۱۹ به این صورت ادامه حیات می‌دهد. باید توجه کرد که ممکن است ویروس مجددا جهش‌هایی پیدا کند که بیماری‌زایی آن و کشندگی‌اش بیشتر شود و این احتمال وجود دارد.
خانواده شهدای ترور همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به مقر سازمان ملل بیانیه‌ای خطاب به وی صادر کرد.
آرمان قاسمی از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهان را باز کرد تا ذوب آهن دربی را به تساوی بکشد.
ابهاماتی در رابطه با پخش دیدار تیم ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر وجود دارد.
در روز‌های گذشته پس از عقد قرارداد رسمی وریا غفوری با باشگاه فولاد خوزستان موج تازه‌ای از انتقادات بین هواداران متعصب اهوازی به راه افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ