سازمان لیگ امروز درخواست استقلال و سپاهان برای همزمانی سه هفته پایانی لیگ را بررسی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان لیگ از شرایط بازی امروز تراکتور و پرسپولیس در تبریز ابراز رضایت کرد.
سرپرست شرکت توسعه و تجهیز معتقد است استادیوم آزادی شرایط نامطلوبی ندارد و در حال احیا است.
سازمان لیگ در اطلاعیه جدید ارقام منتشره پیرامون قرارداد بازیکنان را تکذیب کرد.
کیوان بابادی از مدیران سازمان لیگ درخواست کرد تا با تاخیری 15 روزه رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کنند.
سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد بلیت فروشی الکترونیکی در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سازمان لیگ از هواداران خواست بدون خرید بلیت الکترونیکی روز چهارشنبه به استادیوم آزادی نروند.
سازمان لیگ جدول نهایی فصل ۰۲-۱۴۰۱ لیگ برتر را اعلام کرد که یک تغییر مهم در آن دیده می‌شود.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران با حضور تساوی هواداران برگزار شد.
سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال درباره نحوه برگزاری دربی ۱۰۱ پایتخت طوری برنامه ریزی کردکه هیچ یک از خواسته های دو طرف را قابل قبول ندانست.
سازمان لیگ اطلاعیه‌ای درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر و لیگ یک منتشر کرد.
مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند جشن قهرمانی حذفی با شرایط بهتری نسبت به لیگ برتر برگزار شود.
باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید برنامه‌ریزی لیگ ایران باید طوری باشد که تیمهای خارج از جام حذفی ضرر نکنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از برنامه ریزی سازمان لیگ برای دیدارهای سرخپوشان گفت: بارها از باشگاه خواسته ام که در این مورد با مسئولان سازمان لیگ صحبت کنند اما ثمری نداشته است.
درحالی که یازده هفته از مسابقات سوپرلیگ گذشته است، سازمان لیگ فوتسال از تمام تیم‌های سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال خواسته است که برای انجام معاینات پزشکی پیش فصل به ایفمارک مراجعه کنند.
رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتار غلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
رئیس فدراسیون والیبال ایران در حضور ناظران و داوران کشور گفت: از سازمان لیگ و کمیته داوران همواره خواسته ام که به رشد شخصیتی والیبال کمک کنند و اجازه ندهند رفتارغلط یک بازیکن یا مربی برایش عادت شود.
سازمان لیگ کشتی با در نظر گرفتن خواسته اسپانسرهای مالی برای تیمداری در لیگ برتر قصد دارد تغییراتی را در برنامه سال آینده این مسابقات اعمال کند.
سازمان لیگ کشتی با در نظر گرفتن خواسته اسپانسرهای مالی برای تیمداری در لیگ برتر قصد دارد تغییراتی را در برنامه سال آینده این مسابقات اعمال کند.
فدراسیون جهانی والیبال در نامه‌ای از فدراسیون والیبال ایران خواست تا باشگاه‌های خود را ملزم به حل و فضل پرونده‌های حقوقی کند.
سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) و دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوئیس (SECO) برای راه‌اندازی اولین لیگ ملی دانشجویان سال این سازمان با یکدیگر همکاری می‌کنند.
انتظار می‌رفت به سرعت با واکنش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان مواجه شود که به نوعی متولی اجرای سیاست‌های وضع شده کشور درباره کرونا و بیماری کووید ۱۹ است، اما این گونه نشد تا در نهایت عصر امروز، سرپرست اداره روابط عمومی وزارت بهداشت سکوتش را بشکند و تاکید کند که کرونا تمام نشده و نباید ماسک را برداشت.
این خواسته بسیاری از چهره های سرشناس و معتبر فوتبال ایران است و قاعدتا ضرورت دارد بدون مراجعه افراد به سازمان لیگ، و بدون تبعیض همه اطلاعات مربوطه در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ