وحید امیری و سردار آزمون با حضور در دیدار مقابل قرقیزستان، به رکورد ۷۰ بازی ملی خواهند رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اساتید، فضلا، طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه سراسر کشور فردا با رهبر معظم انقلاب دیدار و تجدید بیعت خواهند کرد.
تمرین تیم فوتبال استقلال هم روز هفتم تیرماه آغاز می شود.
همزمان با هفته پایانی لیگ برتر و نبرد قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان، روزنامه ایران ورزشی با طرحی جالب توجه، به قهرمانان ۲۱ دوره اخیر اشاره کرده است.
باشگاه هوادار روز پنج شنبه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به موضوع همزمان نبودن دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی به طور رسمی اعتراض کرد.
به جز لیگ اسپانیا در سایر کشورهای معتبر هم مسابقات نهایتا در دو هفته یا یک هفته آخر به صورت همزمان برگزار می‌شود.
مدیرکل دفتر آموزش دوره دوم متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس دوره دوم متوسطه نمونه دولتی (دبیرستان‌ها و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای) که قرار بود در روز پنجشنبه ۸ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل همزمانی با عید سعید قربان به ساعت ۸ صبح روز جمعه ۹ تیر ماه ۱۴۰۲ تغییر یافت.
همزمان با هشتاد و یکمین روز اعتصاب غذای «خضر عدنان»، کمیته‌های مقاومت فلسطین به ٰرژیم صهیونیستی درباره وخیم شدن وضع جسمانی او هشدار داد.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به انتشار فراخوان نهمین جشنواره ملی فاوا گفت: این جشنواره در چهار محور اصلی و ۱۲ زیرمحور همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار می شود.
همزمان با برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و سایر شهرهای ایران، رسانه‌های مختلف جهان به بازتاب این مراسم پرداختند.
هلال احمر اعلام کرد:طی سه روز گذشته و در شروع تعطیلات نوروزی ۵۶۰ مورد عملیات امدادی برای کمک به هموطنان در حوادث مختلف انجام شده که ۶۳ درصد از کل حوادث مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده است.
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه اصله نهال کاشتند.
اردبیل- همزمان با روز درختکاری هوای پاک اردبیل با حضور ناخوانده ریزگردها آلوده شد تا جای خالی توسعه فضای سبز و درختکاری به شدت احساس شود.
سرمربی بعدی تیم فوتبال امید با تصمیم فدراسیون فوتبال قطعا ایرانی خواهد بود.
همزمان با روز جهانی معلولان بازدید این گروه از شهروندان، در روز شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ از برج میلاد رایگان اعلام شد.
هیجان و داستان روز پایانی گروه E به گونه ای بود که می توان آن را در حد یک فیلمنامه سینمایی دانست.
زنگ استکبار ستیزی همزمان با هفتمین روز شهادت محمدرضا کشاورز
امیر قلعه‌نویی ترکیب 11 نفره تیمش در مصاف با فولاد خوزستان را مشخص کرد.
همزمان با روز ملی پارالمپیک، مراسم بزرگداشت این روز و روز آخر هفته پایانی پارالمپیک در ایران برگزار شد.
همراه اول همزمان با روز اول رویداد بین‌المللی جیتکس 2022، ضمن حمایت از همایش «روز فناوری ایران» که گعده‌ای برای جهانی‌سازی سرویس‌ها و محصولات کمپانی‌های فناور ایرانی و محلی برای شبکه‌سازی با قطب‌های فناوری دنیاست، به مشارکت در پنل‌های تخصصی این رویداد پرداخت و از استراتژی خود در زمینه «نوآوری باز» گفت.
همزمان با نخستین روز برگزاری رویداد بین المللی جیتکس ۲۰۲۲ در کشور امارات متحده عربی، روز گذشته همایش «روز فناوری ایران» با حمایت همراه اول و مشارکت برندهای معتبر ارتباطی و فناوری برپا شد.
معاون وزیر کشور از توزیع ماشین‌آلات و تجهیزات تخصصی آتش‌نشانی به شهرداری‌ها همزمان با روز آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد.
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
درخشش سینماگران ایرانی در هفتاد و نهمین دوره ی جشنواره فیلم ونیز و همزمانی آن با روز ملی سینمای ایران مبارک باد. سینما همچنان می تواند شادمانی مردم را دوچندان کرده و یادآوری کند: مهمترین سفیر فرهنگی ایران است. همچنانکه پیشتر موفقیت سینمای ایران در جشنواره فیلم مسکو و دیگر جشنواره های معتبر بیانگر همین دیدگاه بوده است.
در پایان باتوجه به آمار این پلتفرم، باید گفت در ۸ ماهی که از فعالیت پلتفرم همدم می‌گذرد، ضریب نفوذ همدم در روستاها و شهرهای کوچک قابل توجه است که می‌توان به ازدواج‌هایی در شهرستان‌های مروست، بازارجمعه، ششده، قهاوند و سامن اشاره کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ