هواداران لیورپول تصمیم گرفته‌اند به دو اتفاق امروز، به فروش گذاشته شدن باشگاه توسط مالکان آمریکایی و مشخص شدن بازی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان، به شوخی و طنز واکنش نشان دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کارگردان سینما با بیان اینکه «وزارت ارشاد کاملا در جریان فیلم قرار داشت»، گفت: «ما به طور کاملا آشکار و با هماهنگی وزارت ارشاد مشغول فیلم‌برداری بودیم. حتی آقای حبشی، مسئول واحد ویدیویی ارشاد به من گفت مجوز صادر شده است اما به یکباره نزدیک 30 تا 40 نفر به شکلی غیرمتعارف به محل فیلمبرداری آمدند. همزمان این افراد به محل‌های دیگر شامل دفتر کار تدوینگر، خانه خانم معتمدآریا و خانه من هم رفتند و همه وسایل را با خود بردند. در تاریخ سینمای ایران سابقه نداشته که دوربین فیلمبرداری را ببرند و معمولا هارد را می‌برند ولی اینبار دوربین را هم با خود بردند. وسایل فیلمبرداری نزدیک به 15 میلیارد تومان ارزش داشت ولی اکنون وسایل دست آنهاست و من هر روز باید هم به کسانی که از آنها وسایل را اجاره کرده‌ام، جواب پس بدهم و هم اجاره آن را پرداخت کنم. مهمتر اینکه سلامت این وسایل گران قیمت هم در خطر است.»
در ابتدای دولت یازدهم، رییس‌جمهور با دریافت نامه تعدادی از نمایندگان مجلس که از وضعیت حجاب ابراز نگرانی کرده بودند، دستور بررسی موضوع مسائل و راهکارهای مربوطه را همزمان در کمیسیون فرهنگی دولت، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری و معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری صادر کرد.
ابراهیم قنبری، اظهار داشت: امروز همزمان با اعلام آتش‌سوزی پست برق در پنج کیلومتری شهرستان آبادان، تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی اهواز به محل حادثه اعزام شدند.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
همزمان با آغاز موج جدید حملات مقاومت به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به شهادت فرمانده یگان موشکی گردان‌های قدس، وزیر خارجه رژیم صهونیستی گفت که تل آویو از حمایت آمریکا و اروپا برخوردار است.
دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد همزمان شدن بازی‌های هفته بیست و هشتم از عهده آنها خارج بوده است.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال به درخواست استقلال و سپاهان برای برگزاری سه هفته پایانی بازی های لیگ همزمان با پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: امروز این درخواست بررسی می‌شود.
روایت سید ضیا قدری عجیب است، ولی به هر حال خود او گفته است و صدرالدین الهی که نقل کرده و پارسال درگذشت نامی بسیار معتبر در روزنامه‌نگاری بود. با این همه باور این که سید ضیا در میانۀ سلسله مصاحبه‌ها و نشست‌هاشان ناگهان عصر همان ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ تا خبر را در روزنامه می‌بیند جلسه را ترک کند و یک ساعت بعد برگردد و بگوید در این فاصله یک‌راست نزد شاه رفته بود تا درباره درگذشت دکتر مصدق صحبت کند دشوار است، اما او این را گفته و در کتاب «سید ضیا عامل کودتا» هم آمده کما این که در جای دیگری هم ادعا می‌کند باز در یک لحظه تاریخی نزد شاه بوده آن هم زمانی که خبر ترور رزم‌آرا نخست‌وزیر وقت را آوردند. آن یکی در ۱۲ اسفند ۱۳۲۹ و این در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به حضور همزمانش در ریاست این فدراسیون و اکادمی ملی المپیک گفت: تا هر زمان که بخواهند در آکادمی خواهم ماند.
همزمان با اعلام خبر موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر و همچنین محکومان دادگاه‌های عمومی و انقلاب و سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، عکاس خبرگزاری میزان با حضور در یکی از زندان‌های کشور از لحظه اعلام این خبر تصاویری را ثبت کرد.
جواد خیابانی در گفتگویی که همزمان با پخش بازی فینال جام‌جهانی قطر صورت گرفت،‌ به بخشی از حواشی بحث‌برانگیز درباره ایده‌ها و مواضع وایرالش در فضای مجازی، واکنش نشان داد.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
لوئیس انریکه که همزمان با بازی برزیل و کره جنوبی در یک مصاحبه اینترنتی شرکت داشت بعد از اطلاع از گلزنی برزیلی‌ها واکنش جالبی داشت.
همزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در آمریکا، رئیس مجلس نمایندگان این کشور با اشاره به واکنش جمهوری‌خواهان به حمله به همسرش، از احتمال بازنشستگی خود خبر داد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار شد.رئیسی با بیان اینکه چند ساعت قبل متوجه شدم رییس جمهور آمریکا سخنانی را گفته است، درباره ایران که شاید از حواس پرتی این‌ها را گفته باشد، افزود: او پشت تریبون رسمی گفته است که بنا داریم ایران را آزاد کنیم! آقای رییس جمهور، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد
فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام به حضور همزمان پرچم ایران و اسرائیل روی سکو واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: جای تعجب است که رئیس جمهور و برخی مقامات دولت فرانسه در تحولات اخیر ایران، اقدام نیرو‌های حافظ امنیت در برخورد با خشونت طلبان و اغتشاشگران را محکوم کرده و دولت ایران را به پرهیز از خشونت و رعایت حقوق آشوبگران فرامی‌خوانند، اما همزمان در واکنش به اعتصابات کارگری در بخش نفت و گاز و پالایشگاه‌های فرانسه، مقامات این کشور از جمله سخنگوی دولت، کارگران را تهدید می‌کنند.
چهار تعویض همزمان آنتونیو کونته در دیدار روز گذشته با آرسنال، واکنش هواداران این تیم را به دنبال داشت.
این روزها همزمان با وقایع مهمی که در کشور و به خصوص در عرصه سیاست خارجی رخ می دهد شاهد هستیم که مرگ ناگوار یک بانوی سقزی موجب شده تا موجی از واکنش و احساس همدردی در میان مردم و فضای مجازی ابراز شود.این واکنش ها که از چند روز پیش و همزمان با دستگیری این بانو شروع شده با خبر فوت او شدت پیدا کرد
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان ادعای سخنگوی فدراسیون فوتبال را تکذیب کرد و در واکنش به حضور همزمان جواد نکونام در تیم ملی و فولاد گفت: مگر باشگاه ما زنگ تفریح است؟
عباس عبدی نسبت به هم زمانی ترور «رشدی» با نهایی شدن توافق برجامی واکنش نشان داد.
همزمان با رزمایش عظیم ارتش چین در اطراف تایوان، مقامات تایوان به این اقدام نظامی پکن واکنش نشان دادند.
در روز‌های گذشته پس از عقد قرارداد رسمی وریا غفوری با باشگاه فولاد خوزستان موج تازه‌ای از انتقادات بین هواداران متعصب اهوازی به راه افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ