احمد نادری: با وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق فرهنگیان صحبت کردم. سازمان برنامه و بودجه می خواهد تمامی مشکلات کشور را با کسر از همین حقوق آخر سال فرهنگیان حل کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات در پاسخ به سوال نماینده مجلس از وزیر ارتباطات درباره پشت پرده واردات آیفون گفت: سوال را از مرجع درست بپرسید تا به شما جواب درست بدهند.
یک روز قبل از انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به دست گروهک تروریستی منافقین در چهارراه سرچشمه تهران و شش روز بعد از شهادت دکتر مصطفی چمران به دست بعثی‌های عراقی در جبهه‌های جنوب، ترور آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای به دست گروهک تروریستی رهروان فرقان عملیاتی شد. بمب دستیِ جاساز شده در رادیوی ترانزیستوری روی میز منفجر شد و نماینده امام خمینی در شورای عالی دفاع غرق خون روی زمین افتاد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: امام باقر(ع) انقلاب فرهنگی ایجاد کرد و اندیشه‌ای را به وجود آورد که رهبری سیاسی باید آمیخته با رهبری مرامی باشد؛ انقلاب فرهنگی برای تغییر عقیده مردم بود تا آنها به اختلاط رهبری سیاسی و مرامی عقیده پیدا کنند و در آن صورت رهبری امام معصوم در جامعه جواب می‌داد.
شاگردان رحمتی آغاز تمرینات پیش‌فصل خود را در قائم‌شهر خواهد بود.
دفتر سید مصطفی میرسلیم در پاسخ دوم خود به محسن پیرهادی، نماینده مجلس، گفته است: گرچه پرسش ما از ایشان بی‌پاسخ ماند ولی اعوجاج در کلام او به بهانهٔ توهّم «تخریب وی» نیز تأمل برانگیز است! و چنان از دادن جواب می‌هراسد که ناشیانه بند را به آب می‌دهد و می‌گوید که اگر سندی دارید در رسانه‌ها منتشر کنید؛ در صورتی اساسا بحث سند نبود و صرفا دریافت پاسخ یک پرسش مطرح بود که همچنان بی‌جواب ماند.
رحیمی جهان‌آبادی اظهار داشت: هر نظام سیاسی در هرکجای عالم هنگامی که یک طیف و یک جناح سیاسی بتواند ۱۰، ۲۰ و ۳۰ درصد مردم را پشت سر حکومت بیاورد، از آن جریان و طیف حمایت می‌کنند. حتی حمایت مالی و قانونی می‌کنند تا فعالیت کند، ولی ما با دست خودمان طیف‌هایی که ۷۰ الی ۸۰ درصد مردم را پای صندوق رأی می‌آوردند و آرای ۲۰ میلیونی و ۱۸ و ۱۹ میلیونی می‌آوردند همه را حذف کردیم و در حال حاضر چه کسانی به عنوان دایره خودی مانده‌اند؟
ذوب‌‌آهن در دیداری جذاب و مهیج موفق شد فولاد را با دو گل شکست دهد و رتبه خود را حفظ کند.
محمدرضا موذن به دلیل مصدومیت حضور در جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.
حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده رفسنجان و انار در مجلس با بیان اینکه یک روز تمامی کفر در برابر جمهوری اسلامی قرار گرفته بود و علی‌رغم همه دشمنی‌های استکبار از ترور، اغتشاش، کودتا، تحریم و فتنه، اما مقاومت ملت ایران جواب داد و امروز آمریکا و اسرائیل را ضعیف‌تر از گذشته می‌بینیم و آمریکا امروز به واماندگی افتاده و دست گدایی پیش کشور‌ها دراز کرده که ایران را دریابید که مرا بپذیرید.
سعیدی درباره این‌که رئیس قوه قضائیه در اظهارنظری تاکید کردند در مسئله حجاب بگیر و ببند جواب نمی‌دهد اما شاهد برخی از رفتارهای تند و اظهارنظرها از تریبون‌های عمومی هستیم، چقدر ضرورت دارد تصمیم‌گیران در مسئله حجاب این نگاه را داشته باشند، گفت: متاسفانه یکی از چالش‌ها و آسیب‌های کشور همین نگاه برخی از تندروها به موضوعات و مسائل کشور است.
عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار محو و نابودی شهرک فلسطینی‌نشین حواره در جنوب نابلس شد.
تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
رشیدی کوچی گفت: معلوم نیست چه دستی پشت پرده است که برای آیفون ۱۲۰۰ دلاری و سامسونگ ۱۲۰۰دلاری تفاوت قائل می‌شود. به گوشی سامسونگ ظرف ۷۲ ساعت مجوز می‌دهند، ولی حتی به آیفون مسافرتی هم مجوز واردات نمی‌دهند.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: تفرقه از دید قرآن و در بیان خدا یعنی در پرتگاه آتش بودن و ما در پرتگاهیم، باید وحدت و انسجام داخلی ایجاد کنیم. وحدت و انسجام داخلی هم مال یک گروه و یک جناح نیست متعلق به کل مردم کشور است.
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن بیانیه مشترک اخیر چین و عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی باید با قدرت و قاطعیت جواب این بیانیه را دهد که دیکته شده اسرائیل و آمریکا به نوکرشان یعنی عربستان است.
نماینده آسیا و آمریکا از دقایقی دیگر برگزار کننده یکی دیگر از جدال‌های مرحله یک هشتم جام خواهند بود.
«جرمی کوربین» رهبر سابق جناح چپ حزب اپوزیسیون کارگر، که اکنون یک نماینده مستقل پارلمان است، گفت که سوناک «از منافع یک درصد جمعیت» انگلیس مراقبت خواهد کرد.
محمود عباس زاده مشکینی گفت: مقامات کشور بار‌ها این موضع را شفاف بیان کرده‌اند که برجام مسئله اول جمهوری اسلامی ایران نیست. این دیدگاهی است که در یک سال اخیر در دولت جمهوری اسلامی ایجاد شده، حالا خوشبختانه آمریکا نیز به این نقطه رسیده است.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
پورابراهیمی اظهار کرد: اروپایی ها گستاخانه وارد عرصه میدانی جمهوری اسلامی شدند و ملت ایران نیز قطعا جواب آنها را خواهند داد و بدانند که دولت و مجلس جواب این دخالت ها را خواهند داد و این جریان اغتشاشات جمع خواهد شد ضمن آنکه باید به این نکته نیز اذعان داشت که همه این مشکلات بر دوش جریان خارجی نیست.
عنابستانی گفت:بالاخره به لحاظ قانون نماینده همتراز وزیر تعریف می‌شود یعنی «در جایگاه اداری» بالاتر از استاندار، حالا ما اصلا این بالا و پایین را در ساختار تعاملی در نظر نداریم اما می‌گوییم برای امور جاری مردم این تعاملات ضروری است وقتی یک استانداری تلفن نماینده را جواب نمی‌دهد دیگر اصلا تعامل معنایی ندارد.
صادق زیباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ