نماینده سابق مجلس گفت: «من کمپ‌های مهاجرین افغانستانی داخل ایران را دیده‌ام این‌ها می‌گفتند ما وقتی وارد ایران می‌شویم بعد از ۲۴ ساعت جای خواب ما مشخص است و بعد از ۴۸ ساعت شغل ما مشخص است، لذا انگار یک سیستمی وجود دارد، پشت این مهاجرت‌ها یک سامانی وجود دارد که بلافاصله برای مهاجرین جای خواب و شغل مشخص است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: در تهران اگر بنا باشد یک جریان گفتمانی نزدیک به اصلاحات وارد انتخابات شود، چنین لیستی احتمالا به سرلیستی آقای جهانگیری شکل خواهد گرفت و بعضی از وزرای دولت سابق و بعضی از جوانان مثل آذری جهرمی و تعدادی از بانوان در این لیست قرار خواهند گرفت.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: به رئیسی پیشنهاد می‌کنم اگر می‌خواهد وضعیت اقتصادی و معیشت مردم را برآورد کند، یک روز هیات دولت را در سبزه‌میدان تهران برگزار کند تا با قیمت‌های واقعی آشنا شود. اگر راست می‌گویند هیات دولت برود آنجا و صدای مردم را بشنوند.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی از موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد رئیس مجلس برای محاسبه ۴۴ ساعت مابه‌التفاوت تغییر ساعت کارمندان در قالب دورکاری و بازگشت ساعت کاری به روال عادی در جلسه سران قوا خبر داد.
یکی از دلایل رد صلاحیت بنده برای مجلس یازدهم پیگیری پرونده اوقاف بود. بنده یک چوب کبریت را هم به اوقاف نمی‌دهم چه برسد به اموال دیگر و هر کسی از نزدیکان من اینکار را کند، من قطعا جلوی او را خواهم گرفت. وقف نجات‌دهنده کشور اسلامی‌است چیزی در ایران اتفاق می‌افتد اسمش وقف نیست! یکسری انسان‌های نا صالحی هستند که با اجتهادهای شخصی آبرویی برای سازمان اوقاف نگذاشتند.
به‌عقیده طیبه سیاوشی، نماینده سابق فراکسیون زنان مجلس، یکی از نقاط‌قوت پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه، گزارش‌دهی مستمر در بحث عدالت جنسیتی بود، البته اگر در لایحه ارائه‌شده به مجلس حذف نمی‌شد. عدالت جنسیتی در برنامه ششم توسعه کشور، یک ماده جداگانه داشت.
احمد مازنی نوشت: اولین و مهم‌ترین مساله در مورد تجمعات و راهپیمایی‌ها عدم نیاز به کسب مجوز است. اگر در بعضی از موارد مربوط به حقوق مردم به روح حاکم بر یک یا چند اصل قانون اساسی استناد شود، در مورد حق تجمع و راهپیمایی نیاز به تمسک به روح قانون اساسی نیست، چرا که متن اصل بیست و هفتم قانون اساسی بر این حق تصریح دارد.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
روزنامه جوان نوشت: در مجلسی که نماینده اش چنان مسئله را حیثیتی جلوه می‌دهد و از تریبون آن فریاد می‌زند که «بین دفن خود و ماندن وزیر یکی را انتخاب می‌کند» رأی باطله و ممتنع چه صیغه‌ای است؟
یک نماینده سابق مجلس به اصلاحات نیوز می‌گوید: کشور ما این همه شهید داده است، شهدایی که در ابتدایی وصیت نامه‌هایشان می‌نوشتند که خواهرم حجاب تو از خون من برای حفظ اسلام با اهمیت‌تر است. یا مثلا حجاب پرچم مبارزه با استکبار جهانی است. این خانومی که حجاب را رعایت می‌کند در دهن آمریکا و بیگانگان می‌زند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: رئیس سابق بانک مرکزی دلار ۲۸ هزار تومانی را تحویل گرفت و ۴۰ هزار تومانی تحویل داد و پرونده‌اش تنها با یک جابجایی مدیریتی بسته شد.
غلامعلی جعفرزاده ایمنی آبادی نماینده پیشین مجلس در تحلیل خود از لایحه بودجه ۱۴۰۲ می‌گوید: با این لایحه پیش‌بینی می‌کنم دولت برای سال آینده ۵۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه خواهد داشت لذا پیشنهاد می‌کنم مجلس لایحه را برای اصلاح به دولت عودت بدهد زیرا تحت هیچ شرایطی آن را به صلاح کشور نمی‌دانم.
محسن کوهکن گفت: اقلیت انگشت‌شماری با عملشان نشان می‌دهد که به حجاب اعتقادی ندارد. با این اقلیت خیلی خیلی انگشت‌شمار بازهم باید طبق قانون برخورد کنیم.
محسن کوهکن نماینده سابق مجلس با بیان اینکه زنان کشور ما نجابت دارند، اعلام کرد: با وجود همه تبلیغات دشمن، وقتی اکثریت جامعه را نگاه می‌کنیم، می‌بینیم حجاب دارند. اگر قبلا در خیابان راه می‌رفتم و می‌دیدم برخی زنان یک شالی روی سرشان انداخته و حجاب کامل و صحیحی ندارد، فکر می‌کردم اعتقادی ندارد، امروز اگر همان زن را ببینم باید بگویم استغفرالله، چراکه به حجاب معتقد است، اما تشخیصش این است که در این حد داشته باشد.
علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز چهارشنبه _ ۲۳ آذر_ گفت: آقای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت و فرزند شهید است. دولت رایزنی‌های زیادی با او کرده و به یک توافق با رییس جمهور رسیده است. ایشان استعفای خود از مجلس را علی رغم میل باطنی‌شان تقدیم کرده است.
دادگاه تجدیدنظر با تایید حکم دادگاه بدوی، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی را به دلیل نشر اکاذیب درباره سفر فرزند رییس مجلس به ترکیه به ۹۱ روز حبس تعزیری محکوم کرد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: بازیکنان غیربومی یک تیم سرافراز نباید سوابق انقلابی یک شهر را با حرکات خود زیر سوال ببرند و آن را خدشه‌دار کنند.
یک نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه احزاب می‌توانند ضربه‌گیر نظام باشند، گفت: اگر برای شکل‌گیری یک تجمع و راهپیمایی قانونی، احزاب شناسنامه‌دار فراخوان تجمع بدهند، قاعدتا مسئولیت آن را هم به عهده می‌گیرند و کار را مدیریت می‌کنند.
نماینده سابق مجلس گفت: نمی‌شود به مردم گفت یک کاری کنید و خودمان یک کار دیگر انجام دهیم. اگر آمریکا یا کانادا کشور‌های دشمن هستند پس چرا فرزندان برخی مسئولان به آنجا می‌روند یا بعضی از آن‌ها در کشور‌های غربی با رفاه بالا زندگی می‌کنند و پوشش‌هایی متفاوت از بچه‌های خاک خودمان را دارند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس‌جمهور سابق گفت: در زمان دولت روحانی عملا طرح‌های عمرانی تعطیل بود و هیچ کار خاصی در این زمینه انجام نمی‌شد.
یک نماینده سابق مجلس گفت: مذاکره‌کنندگان کشور ما منافع ملی را مد نظر داشتند، لذا تمام جریانات سیاسی داخلی باید به تیم مذاکره‌کننده و توافقی که احتمالا صورت می‌گیرد، اعتماد کنند.
اتحادیه اروپا دنبال تحریم‌ خدمات ابری به روسیه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ