عضو کنست رژیم صهیونیستی خواستار محو و نابودی شهرک فلسطینی‌نشین حواره در جنوب نابلس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی اخیر، مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران موافقت کرد.
جمهوری اسلامی ایران با درخواست رسمی از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستار شد تا این شورا اقدام شنیع حمله تروریستی به شاهچراغ را صریح و با قوی‌ترین عبارات محکوم کند.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد خواستار خلع سلاح گروه‌های تروریستی فعال در کردستان عراق شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
شرط‌گذاری ترکیه برای  پذیرش سوئد در ناتو صرفا به درخواست آنکار از استکلهم برای کنترل اعضای سازمان تروریستی پ‌ک‌ک  محدود نبوده و شرط‌های جدیدی مطرح شده است.
دبیر شورای عالی پیشگیری ‌و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
ادعای گالانت درباره تلاش ایران برای حضور مستقل نظامی در این کشور‌های منطقه در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند با فعالیت‌های نظامی مداخله‌جویانه در منطقه که ناقض امنیت و استقلال کشور‌ها باشد، مخالفند. حضور نظامیان ایران در سوریه نیز تنها به شکل مستشاری و با درخواست دولت رسمی سوریه برای مبارزه با تروریسم و کمک به تامین امنیت این کشور انجام شده است.
عضو تندرو کنست در درخواستی تروریستی موضوع به آتش کشیدن شهرک حواره را عنوان کرد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیامکی به مردم آورده است؛ هموطن گرامی یکی از مهمترین شگرد‌های موساد در انجام عملیات‌های تروریستی و جنایت در ایران سوء استفاده از ضعف اطلاعات و آگاهی مردم است در صورتی که فردی با پرداخت پول از شما درخواست خریداری وسیله نقلیه و رها کردن در مکان مشخصی را نمود به این فکر کنید که ممکن است در اقدام تروریستی موساد مورد بهره برداری قرار گیرد.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت: زمان آن رسیده است که نام سپاه ایران به لیست تروریستی اتحادیه اروپا اضافه شود.
رئیس جمهور سومالی از مردم این کشور برای مبارزه با گروه تروریستی الشباب درخواست کمک کرد.
مقامات آمریکایی مدعی هستند که در اسفندماه سال گذشته برجام آماده امضا بود؛ اما طرف ایرانی با طرح درخواست‌های غیرمرتبط با برجام مانند «خارج کردن سپاه پاسداران از لیست تروریسم» و نیز درخواست ضمانت‌های غیرعملی مانند «تعهد دولت آمریکا به عدم‌خروج دوباره از برجام»، مانع احیای توافق هسته‌ای شدند. پس از این، مذاکرات ۲۸ ژوئن ۲۰۲۲ (۷تیر ۱۴۰۱) در دوحه قطر و به دنبال آن مذاکرات وین در ۱۲مرداد سال‌جاری نیز بدون نتیجه پایان یافت.
رئیس جمهور ترکیه گفت که کشورهای اسلامی باید اراده قوی‌تری نشان دهند و از تلاش‌ها برای حل و فصل سیاسی در سوریه به منظور رهایی این کشور از چرخه درگیری، بحران انسانی و تروریسم حمایت کنند.
سردار محمد پاکپور با تاکید بر اینکه عملیات نیروی زمینی سپاه علیه گروهک های تروریستی تجزیه طلب ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق، تا رفع تهدید و خلع سلاح تروریست‌ها ادامه دارد، از مردم منطقه درخواست کرد اطراف مقرها و مراکز استقرار تروریست‌ها را تخلیه کنند.
وزیر امور خارجه اسپانیا نیز در این گفت و گوی تلفنی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شیراز و ابراز همدردی ملت و دولت اسپانیا با ملت و دولت ایران، بر ضرورت گفتگو تاکید کرد.
«عبدالله مهتدی» سرکرده گروهک تروریستی تجزیه‌طلب «کومله» امروز طی اظهاراتی عنوان کرد که دولت منطقه کردستان عراق از آن‌ها درخواستی مبنی بر تخلیه مقرشان نداشته است.
واشنگتن مدعی است، این ایران بوده که در وهله اول با حمایت از تروریسم بین‌المللی، از پیمان مودت میان دو کشور تخطی کرده است.
بنا به گفته وزیر دادگستری ترکیه، این کشور درخواست های خود را برای موافقت با الحاق سوئد و فنلاند به ناتو تکرار کرده است.
یک منبع آگاه در تیم مذاکره کننده گفت: «جمهوری اسلامی ایران، درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار نگذاشته است.» پیشتر وال استریت ژورنال مدعی شده بود که ایران درخواست حذف سپاه از لیست تروریسم را کنار گذاشته، اما همچنان خواستار تضمین‌های قوی‌تر از امریکاست.
رشد اقتصادی منطقه یورو در سه ماهه اول قوی‌تر از حد انتظار قبلی بود و آمار اشتغال نیز افزایش یافت.
رهبر انقلاب اسلامی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور ترکیه، مبنی بر همکاری ایران برای مبارزه با گروه‌های تروریستی گفتند: ما در مبارزه با تروریسم مطمئناً با شما همکاری می‌کنیم.
گروه تکفیری داعش بعد از شهادت ایشان از خانواده وی طلب مبلغ بسیاری را در ازای دریافت پیکر شهید اسکندری کرده بود. خانواده شهید به خبر درخواست پول داعش گفتند به افرادی که برای آوردن پیکر پدرمان مامور شده اند بگویید که حاضر نیسیتم به این گروه آدم کش و تروریست هیچگونه پولی بدهیم و نمیخواهیم ریالی از بیت المال صرف آنها شود چرا که پدرمان جانش را داد تا آنها به اهداف خود نرسند و ما پدرمان را در راه خداوند داده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ