تیروژ حیات کردستان پیروزی در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان، یک گام دیگر به قهرمانی این رقابت ها نزدیک تر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
فرشادان مطرح کرد: "ظرفیت‌های کردستان، نخبگان کُرد" و "سرمایه اجتماعی کُردها" در نظام اداری، فاقد امنیت شغلی و تکریم هستند. چالش بنده با نماینده دولت در کردستان، چالش ناعدالتی است. بودجه اختصاصی کردستان، بی سابقه است، از همین تریبون از دولت تشکرمی کنم، اما مدیران ارشد در کردستان، تشخیص هزینه کرد و توسعه زیر ساخته‌ها را ندارند.
نماینده پیشین ائتلاف الفتح و عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس عراق با انتقاد از اقلیم کردستان در قاچاق دلار از طریق ترکیه، سیاست واشنگتن در تشدید نوسانات ارزی در عراق را محکوم کرد.
با پیروزی شهرداری گرگان در دیدرا سوم مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، تعیین قهرمان این رقابت‌ها به دیدار چهارم کشیده شد.
دیدار نخست مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان با پیروزی تیروژ حیات کردستان به پایان رسید.
نماینده اقلیم کردستان عراق در بغداد اعلام کرد که طی 10 روز آینده دولت مرکزی عراق 200 میلیون دلار به کردستان پول خواهد داد.
السورجی تاکید کرد: به علت کناره گیری معاون نخست وزیر و وزرای اقلیم کردستان، اتحادیه میهنی در هیأت اعزامی اقلیم کردستان به بغداد برای بررسی بودجه، هیچ نماینده ای ندارد.
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مراکز گروه‌های دموکرات، کومله و حزب پاک در اقلیم مورد حمله قرار گرفته و آسیب‌های جدی دیده اند.
سردار کوثری نماینده تهران در مجلس به جماران گفت: تجزیه‌طلبان به خصوص کومله، پژاک و دموکرات در منطقه اقلیم کردستان حضور پیدا کرده اند تا بتوانند قسمتی از کردستان را به دست بیاورند؛ به این خاطر نیروی زمینی به غرب کشور فرستاده شد تا بتوانند بر آنان غلبه پیدا کرده و در مرزها امنیت را برقرار کنند و مردم شهرهای کردستان به زندگی خود ادامه دهند.
مهمترین دیدار هفته پنج لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می‌شود.
۱۲ نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
12 نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
به گفته دکتر محمد حسن زاده رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) حضور دانشگاه‌های علوم پزشکی گلستان، علوم پزشکی کردستان و علوم پزشکی مازندران در صدر دانشگاه‌های ایران و ورود به رتبه ۳۵۱ تا ۴۰۰ جهان و قرار گرفتن ایران در رتبه ششم در بین کشور‌های دارای بیش از ۵۰ نماینده در این رتبه بندی از جمله ویژگی‌های جالب این رتبه بندی بوده است.
نماینده سازمان ملل در امور عراق و نخست وزیر اقلیم کردستان عراق به مامور شدن السودانی برای تشکیل کابینه عراق واکنش نشان دادند.
نماینده، ولی فقیه در کردستان وحدت و یکدلی را تنها راه مقابله با دشمن دانست و بر ضرورت دعوت ماموستا‌ها و روحانیون از مردم استان به حفظ آرامش و هوشیاری در برابر فتنه‌ها تاکید کرد.
نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران اظهار داشت: حکومت اقلیم کردستان همواره اعلام کرده که اجازه نمی‌دهد از خاک این منطقه اقدامی علیه امنیت کشورهای همسایه صورت گیرد و این موضوع را به عنوان سیاست راهبردی خود به گروه‌های کرد اپوزیسیون ایرانی هم متذکر شده‌ایم.
نماینده حکومت اقلیم کردستان در ایران اظهار داشت: حکومت اقلیم کردستان همواره اعلام کرده که اجازه نمی‌دهد از خاک این منطقه اقدامی علیه امنیت کشورهای همسایه صورت گیرد و این موضوع را به عنوان سیاست راهبردی خود به گروه‌های کرد اپوزیسیون ایرانی هم متذکر شده‌ایم.
نماینده پارلمان عراق با بیان اینکه منطقه کردستان جولانگاه های گروه های تروریستی است، گفت که این گروه ها باید از این منطقه بیرون رانده شوند.
حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه فضای مجازی به اتفاقات اخیر چندین برابر دامن زد، بیان کرد: اگر فضای مجازی نبود جریان این نوع از اتفاقات خیلی زودتر مشخص می‌شد و دشمنان با اطلاعات غلط مردم را به آشوب دعوت نمی‌کرد.
رحیمی گفت: از روز گذشته برخی که نسبت به فوت خانم امینی معترض بودند، صف خود را از آشوبگران جدا کردند؛ مسئله یا هدف آشوبگران به هیچ عنوان گشت ارشاد یا خانم مهسا امینی نیست آن‌ها اهداف ضدامنیتی دارند و فوت خانم امینی را بهانه کرده‌اند.
نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.
محمد ابراهیم نماینده سابق استان نینوا در پارلمان عراق گفت: نفت استان نینوا و درآمدهای ناشی از آن، توسط دولت اقلیم کردستان عراق کنترل می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ