نماینده آسیا و آمریکا از دقایقی دیگر برگزار کننده یکی دیگر از جدال‌های مرحله یک هشتم جام خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار کاهشی شد، قیمت این خودرو 500 میلیون تومان شد،  افزایش سرمایه ۱۲۵۸ درصدی یک نماد، نمادهایی با بیشترین ورود پول حقیقی،؛ بررسی درآمد ۱۸ قطعه ساز در تیرماه | رشد عجیب درآمد خنصیر!؛ پیش بینی مهم بازارهای موازی بورس در کوتاه مدت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز با وجود ریزش شاخص کل بورس اما باز هم نمادهایی پرتقاضا بودند
امروز با وجود این که شاخص کل بورس ریزش را تجربه کرده و عقب نشینی کرد اما باز هم نمادهایی دارای وضعیت مثبت بودند.
امروز برخی از نمادها به یک باره پرتقاضا شده و باعث شدند شاخص کل نیز حرکت صعودی را انجام دهد.
این هفته بسیاری از نمادهایی که هفته گذشته به مجامع سالیانه رفته بودند بازگشایی شده و می توانند محرک خوبی برای این هفته بازار سرمایه باشد.
با توجه به سست بودن صف‌های فروش آخرین روز هفته گذشته با فروکش کردن هیجانات هفته گذشته و فروش عرضه کنندگان باقی مانده در اوایل بازار کم کم شاهد بهبود و تعادل در بازار باشیم.
کارشناس بازار سرمایه گفت: نمادهایی که با قدرت بالایی و قفل در صف‌ها در حال حرکت هستند صرفاً در حال حاضر گزینه‌های مناسبی برای ورود نخواهند بود.
شهرآورد معمولا با ستاره‌هایش شناخته می‌شود اما نامهایی زیادی هستند که در این بازی به میدان رفته‌اند که برای به یاد آوردنشان باید خیلی خوره فوتبال باشید.
محققان کشور موفق به تولید چوب پلاستیک هایی از جنس پلیمر و نانو شدند که در نماهای ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
کم ریسک ترین نمادهای بورسی ، نمادهایی هستند که از مقاومت اولیه خود گذر کرده باشند.
فوتبال نمادی است که موجب تبلور هویت ملی می‌شود و باهمراهی نمادهایی همچون «صعود» و «پرچم» ما را به عنوان یک ملت پیوند می‌زند؛نمادی که این روزها مورد هجمه براندازان و وطن‌فروشان قرارگرفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه ساختمان‌های بلند مرتبه بالای ۲۰ طبقه نمای نا ایمن شیشه و سکوریتی را انتخاب کرده‌اند.
بورس امروز ریزشی بود اما نمادهایی نیز در همین وضعیت ریزشی دارای قدرت خریدار بودند.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۶۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۲۸۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ را بخوانید.
تا دقایقی دیگر سهامداران در سومین هفته پاییز معاملات خود را آغاز خواهند کرد و این در حالی است که با آغاز فعالیت بازار سرمایه در هفته جاری معاملات برخی نمادها بنا به دلیلی از جمله افشای الف و ب متوقف می باشند.
شرکت‌هایی که طی هفته جاری به مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده‌ می‌روند در خصوص (تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس، انتخاب اعضای هیئت مدیره، افزایش سرمایه) تصمیم‌گیری می‌کنند کدامند؟
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.
این مقام مسئول عنوان کرد: ممکن است برخی از سلبریتی ها باعث اشاعه جرم بی حجابی شوند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به این زمینه ورود جدی داشته باشد. خطر «مسیح علینژادیسم» در کمین است و باید رفتار سلبریتی‌ها و سلبریتی نماهایی که منافع ملی و فرهنگ اسلامی را رعایت نمی‌کنند، رصد کرد.
با امضای سند مهم یکسان‌سازی استاندارد محصولات کشاورزی بین ایران و روسیه، موانع اصلی از پیش پای صادرکنندگان ایرانی برداشته شد.
رییس سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه سهم دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس را تا پایان سال به فروش می‌رسانیم، گفت: عرضه اولیه ۲ شرکت آلومینای ایران و نیز پالایشگاه امام خمینی شازند را در دستور کار داریم که ورود سهام آنها به بورس به دلیل روند فعلی بازار سرمایه اجرایی نشده است.
امروز ۸ بهمن ۱۴۰۰ خبری جنجالی درباره شستا و انتصابات منتشر شد که به دلیل جنس خبر، سریع در فضای مجازی دست به دست چرخید، اما بررسی‌ها نشان می‌داد که این خبر با توجه به اسناد و مدارک موجود از پایه کذب است. زینب پاشاپور کیست؟
های وب در پاییز ۶۰۶ میلیارد تومان فروش داشته که ۱۳ درصد نسبت به تابستان افت کرده و در سطح فروش بهار است. سود خالص شرکت در بهار ۳۲۳ میلیارد تومان و در تابستان ۴۹۰ میلیارد تومان بوده که در پاییز افت شدیدی کرده و به ۲۰۸ میلیارد تومان رسید (۲۵۰ ریال در ازای هر سهم) رسیده است. حاشیه سود ناخالص شرکت در تابستان ۸۸ درصد و در پاییز ۴۸ درصد بوده است.
شاخص کل بورس شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ