روزنامه‌های مطرح جهان عرب به مهمترین مسائل منطقه و جهان از جمله شدت گرفتن اعتراضات مردمی در فرانسه و اثرات همکاری های ایران و عربستان پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید ترزگه، ستاره سابق فرانسه، از رفتار صورت گرفته با لیونل مسی در فوتبال این کشور انتقاد کرد.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس در حالی برگزار می‌شود که برخی اتفاقات در حاشیه آن، باعث رقم خوردن مشکلاتی برای رکابزنان کشورهای مختلف شده است. اعتراضات در شهرهای مختلف فرانسه باعث شده است تا مردمی که در مسیر حرکت دوچرخه‌سواران قرار دارند، دست به اقداماتی بزنند که مشکلاتی برای آنها ایجاد شود. همچنین تصاویری از دوچرخه‌های رکابزنانی همچون الکسی لوتسنکو منتشر شده است که به وسیله میخ‌های پخش شده در جاده، پنچر شده‌اند. منبع: آخرین خبر
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه، «جو بایدن» با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس رایزنی کرد.
در ادامه تحولات لحظه‌به‌لحظه با تحولات روسیه؛ «جو بایدن» با سران کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس رایزنی کرد.
بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
فلورانس هاردوان، مدیرکل سابق فدراسیون فرانسه، می‌گوید به اتهام مذاکره با زین الدین زیدان اخراجش کرده‌اند.
لیونل مسی ستاره ۳۵ ساله آرژانتینی پس از دو سال حضور در فوتبال فرانسه و تیم پاری‌سن‌ژرمن در اه بازگشت به تیم بارسلونا قرار دارد.
المپیک مارسی در چارچوب هفتع بیست و هشتم لیگ فرانسه، با پیروزی 2-1 برابر رنس به مسیر پیروزی‌های خود بازگشت.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، معتقد است نیمار در انتخاب دوستانش اشتباه کرده و آنها او را به مسیر غلطی سوق داده اند.
تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، معتقد است نیمار در انتخاب دوستانش اشتباه کرده و آن‌ها او را به مسیر غلطی سوق داده‌اند.
وزیر امور خارجه ایران با انتقاد از اظهارات مداخله جویانه برخی مقامات فرانسوی گفت: ایران همواره مسیر مذاکره و دیپلماسی را ترجیح می‌دهد، اما همانگونه که شاهدید در رویکرد تقابلی، اقدام ما نیز فوری، موثر و‌ متقابل است.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه فرانسه، مداخله فرانسه در امور داخلی ایران را غیرقابل قبول دانست و تاکید کرد مسیر دیپلماسی مرجح است.
لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر فرانسه در وقت‌های اضافه فینال جام جهانی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
مهاجم سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه ابراز امیدواری کرد که تیم ملی ایران هم در فوتبال، مسیر فرانسه را طی کند!
پل پوگبا، ستاره مصدوم تیم ملی فرانسه، برای بازیکنان این تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد.
دو تیم چهار بار در مرحله گروهی جام‌جهانی هم‌گروه بودند و فرانسه دو دوبار، در انتهای مسیر جام طلایی را بالای سر برده است.
اولیویه ژیرو که در پیروزی 4-1 فرانسه بر استرالیا دو گل به ثمر رساند این برد را برای افزایش اعتماد به نفس خروس‌ها موثر دانست و آن را گامی محکم در مسیری درست توصیف کرد.
زلاتان ابراهیموویچ بازیکن تمام نشدنیِ دنیای فوتبال مدعی شده از زمانی که PSG را ترک کرده، لیگ فرانسه با وجود ستاره هایی نظیر امباپه، مسی و نیمار در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.
قرعه‌کشی مرحله مقدماتی دوره بعدی جام ملت‌های اروپا برگزار شد و ۵۳ تیم‌ ملی اروپایی رقبای خود در مسیر صعود به مرحله نهایی را شناختند. در این مرحله ایتالیا با انگلیس و فرانسه با هلند در یک گروه قرار گرفتند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون، موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
پرسپوليس موفق شد با شیخ دیاباته برای حضور در‌ پرسپوليس به توافق دست یابد.
یک ایرانی توانسته مسیر 170 کیلومتری دوی ماراتن مون بلان در فرانسه را با دو روز و دو شب بی خوابی پشت سر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ