معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره دیدار سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه گفت که در این دیدار ابتکارهایی مطرح شد که اگر طرف مقابل تمایل یا اراده‌ای برای به سرانجام رساندن توافق داشته باشد، مسیر برایش باز است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ابتدا قرار بود که بنایی برای سرای سالمندان در این زمین طرح‌ریزی شود، اما این تصمیم هرگز به اجرا در نیامد و به سود ساختن پارک عمومی و استفاده همگانی از صحنه کنار رفت. سال ۱۳۵۶ این منطقه شمایل یک پارک عمومی را پیدا کرد و به یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم پایتخت تبدیل شد. پارک سنگی جمشیده را دو بار بازسازی کرده‌اند. یک بار هم ۱۶ هکتار به وسعت آن افزوده شد. این قسمت اضافه شده که به بوستان سنگی فردوسی مشهور است دارای جذابیت‌ها و البته ابتکاراتی در ساخت آن است تا بتواند برای جذب گردشگر با پارک اصلی رقابت کند.
آیت الله مهدوی اهدای کتاب را از دیگر راه‌های امر به معروف و نهی از منکر برمشرد و تصریح کرد: گاهی با یک کتاب می‌توان یک موضوعی را به درستی و به خوبی تشریح کرد، راهکار دیگر برای امر به معروف و نهی از منکر استفاده از ابزارهایی نظیر تلفن و فضای مجازی و رسانه‌ها است.
دبیر کل اکو گفت: کشورهای عضو اکو ۸ میلیون کیلومتر مساحت و نیم میلیارد نفر جمعیت را در خود جای داده اند، هدف این این که محیطی فراهم شود که منجر به رفاه و شکوفایی اقتصادی کشورها شود.
کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر ضرورت انجام اصلاحات ساختاری در اقتصاد ایران بیان کرد: باید ابزارهای مالی‌ را توسعه بدیم، ابزارهایی که پوشش ریسک دهند و در بازار مالی استفاده از این ابزارها می‌توانند برای ما نقش ترمز اقتصاد را ایفا کنند.
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گفت: در روزهای اخیر با ابتکاراتی که انجام شد، موفق شدیم ۶.۵ میلیون مترمکعب در روز به تولید گاز کشور اضافه کنیم.
در بند ۱۲ بیانیه مشترک رئیس جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس که دیروز صادر شد، آمده است: رهبران از تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز شامل ابتکارها، پیشنهاد‌های امارات برای رسیدن به راهکار صلح آمیز برای حل مسئله سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، از راه مذاکرات ۲جانبه بر مبنای قوانین بین‌المللی حمایت می‌کنند.
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمع‌بندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کردیم.
مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمع‌بندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کردیم.
باقری، درباره مذاکرات احیای برجام گفت: در روزهای گذشته ابتکاراتی را با هدف پیشبرد و جمعبندی مذاکرات وین به هماهنگ کننده مذاکرات ارسال کرده و امیدواریم این ابتکارات زمینه ساز تحرکی جدید در عرصه مذاکرات باشد.
رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: از هفته آینده امکان استفاده از ابزارهایی مانند اوراق گام نیز در معاملات بورس کالا فراهم می‌شود.
علاوه بر افزایش جریمه‌ها ابزارهایی در اختیار تعزیرات قرار گرفته که باید به خوبی برای نظارت بر بازار استفاده شود این ابزارهای قانونی از جریمه هم مهمتر است؛ اکنون روسای شعب اختیار دارند قبل از صدور رأی اگر از تخلف آن واحد صنفی اطمینان یابند می توانند آن واحد را پلمب کنند و از این مهمتر نصب تابلو تخلف است.
آنها از طریق ابزارهایی که در اختیار دارند، می‌توانند علت اصلی کاهش سرعت اینترنت را عنوان کنند. کما اینکه زمان ما این ابزارها بود و به لحظه می‌توانستیم متوجه شویم که اگر، ایراد کیفی در شبکه وجود دارد مربوط به کدام لایه و کدام قسمت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ