بلینکن گفت: «ما هنوز بر این باوریم که دیپلماسی به طور کلی بهترین راه اطمینان‌یابی پایدار، قابل راستی‌آزمایی و موثر از این است که ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نکند. بنابراین، ما پذیرای دیپلماسی هستیم و (دیپلماسی) به وضوح، بهترین مسیر است.» همزمان با این تحولات، سی‌وپنج قانون گذار مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رهبران کشور‌های انگلیس، فرانسه و آلمان (تروئیکای اروپا)، سه عضو اروپایی توافق هسته‌ای (برجام) خواستند مکانیسم ماشه را ذیل برجام علیه ایران فعال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان بازی تراکتور مقابل پرسپولیس با هجوم گروهی از هواداران به محل پوشش رسانه‌ای استادیوم یادگار امام همراه بود.
پورتو شرایط بازار مهاجمان در فوتبال اروپا را رصد می‌کند و معتقد است در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی می‌تواند طارمی را با بالاترین رقم ترانسفر کند.
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
روابط عمومی فدراسیون در اطلاعیه‌ای نحوه دریافت آی دی کارت رسانه‌های گروهی برای بازی ایران و کنیا را اعلام کرد.
رئیس جمهور روسیه ادعاهای مبنی بر اینکه حمله به خطوط لوله نورد استریم احتمالا با دخالت فعالان «حامی اوکراین» صورت گرفته را رد کرد.
مدیر رسانه‌ای هوادار، پس از بازی با مس رفسنجان مصاحبه تندی انجام داد.
برخی رسانه‌های عراقی مدعی شده‌اند که برگزاری بازی دوستانه با ایران که قرار بود در صورت توافق دو فدراسیون در ماه مارس برگزار شود، منتفی است. فدراسیون فوتبال عراق هنوز بیانیه‌ای رسمی در مورد لغو یا احتمال برگزاری بازی دوستانه با ایران منتشر نکرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
پیمان اکبری سرمربی پیکان به رسانه‌ای شدن دوپینگ امیرحسین توخته واکنش تندی نشان داد.
علی‌رغم پروپاگاندای رسانه‌ای دولت‌های اروپایی در حمایت از اغتشاشات ایران، اما روح ماکیاولی در کالبد دولت های غربی موجب شده است حوزه فعالیت‌های تبلیغاتی را از دیپلماسی واقعی منفک سازند.
حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.
روزنامه ایران ارگان رسانه‌ای دولت در طرحی گرافیکی به هجمه‌ها علیه تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان داد و و با تیتر «در میان نامردی‌ها» نوشت: «تیم ملی بین تهمت و توهین‌های فوج فوج بی‌وطن و نامرد، با تمام توان به میدان رفت و با افتخار جنگید.»
تیم ملی فوتبال ایران در حالی نتیجه بازی را آن هم با رکوردشکنی تاریخی زدن 2 گل در جام جهانی به تیم قدرتمند انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه و بی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودند.
سرمربی تیم ملی درخواست داشته بازی با تونس پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و افراد رسانه‌ای برگزار شود.
این روزها برخلاف آنکه خیلی‌ها فکر می‌کنند خیابان‌های ایران میدان جنگ است و مردم درگیر یک جنگ خیابانی هستند، این جنگ رسانه‌ای است که بین حق و باطل راه افتاده است.
میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای باشگاه هوادار از پخش نشدن بازی تیم‌شان با پیکان گلایه کرد.
با انتشار خبر انجام ۱۵۰ بازی برای استقلال توسط چشمی، بخش رسانه‌ای این باشگاه نیز به شکلی ویژه از زحمات او تقدیر کرد.
مدیر رسانه‌ای زنیت به برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل سپاهان در نقش‌جهان، واکنش نشان داد.
مدیر رسانه‌ای ملوان با اشاره به اینکه انزلی پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: اگر قرار باشد با باران شهریور ماه که یک باران خیلی مختصر بوده یک مسابقه لغو شود، با این شرایط تا انتهای زمستان نباید در انزلی بازی کنیم.
اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.
معاون دادستان کل کشور، ضمن تقدیر از گروه صنعتی ایران‌خودرو در افزایش تولید خودروی کامل و عرضه به بازار محصولات، از میثاق‌نامه مدیران ارشد این گروه صنعتی برای توقف تولید خودروی کسری‌دار، به‌عنوان یادگار شرایط سخت تحریمی نام برد و گفت: اهتمام مدیرعامل این گروه صنعتی در توقف تولید خودروی کسری‌دار و افزایش عرضه به بازار قابل توجه است.
بخش رسانه‌ای الاعلام الحربی فیلمی هشدارآمیز از مختصات میدان‌های گازی و سکوهای استخراج رژیم صهیونیستی در طول ساحل فلسطین اشغالی منتشر و اعلام کرد: (همه اینها) در تیررس قرار دارد... بازی با زمان، بی‌فایده است.
شیوه انتشار اخبار جعلی در مورد ربایش و انتقال خاوری به ایران این گمانه را تقویت می‌کند که احتمالا این بازی رسانه‌ای از سوی این مفسد فراری و با هدف رد گم کردن کلید خورده است.
پس از رسانه‌ای شدن نام سیزده بازیگر سریال «بی‌نشان» جدیدترین ساخته راما قویدل، بازی احسان امانی، نسرین نکیسا، پویان گنجی و صادق ملک به عنوان نقش آفرینان جدید مقابل دوربین فرشاد گل سفیدی آغاز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ