لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر فرانسه در وقت‌های اضافه فینال جام جهانی گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ویدیوی کوتاه از لحظه زدن ضربه آزاد منجر به گل مسی مقابل دالاس نشان می دهد که او بدون اینکه داور متوجه شود یک تقلب ریز انجام می‌دهد.
رئال مادرید هم به جمع مشتریان مسی ترکیه پیوست. قیمت 18 میلیون یورویی این بازیکن همه باشگاه‌های بزرگ اروپا را گوش به زنگ کرده است.
هواداران پاری‌سن‌ژرمن در آخرین بازی مسی برای این تیم هم به او رحم نکردند و لحظات نه چندان دوستانه‌ای برای این ستاره رقم زدند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مورد احتمال رفتن بارسلونا به یک لیگ خارج از اروپا و برگرداندن لیونل مسی صحبت کرد.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض 60 دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.
هواداران بارسا امشب هم در دیدار تیم‌شان مقابل خیرونا مثل بازی قبلی بلوگرانا در دقیقه 10 نام لیونل مسی را صدا زدند تا یک بار دیگر خواهان بازگشت او به باشگاه کاتالان بشوند.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
شهرت و محبوبیت لیونل مسی در دنیای فوتبال به حدی رسیده است که حریفان او در دیدارهای مختلف از بازی مقابل ستاره آرژانتینی به عنوان تجربه‌ای لذت‌بخش یاد می‌کنند.
هم نیمار و هم کیلیان امباپه بازی پاری سن ژرمن مقابل تولوز را از دست دادند، اما لیونل مسی دوباره به میدان رفت تا تیمش را به پیروزی ۲-۱ در زمین خانگی برساند.
لیونل مسی امشب با گلزنی مقابل مون‌پلیه رکوردی که پیش از این در اختیار کریس رونالدو بود را از آن خود کرد.
لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که سالها بود در یک زمین فوتبال با هم از نزدیک روبرو نشده بودند امشب در شهر ریاض سرانجام مقابل هم ایستادند.
امروز تصاویری منتشر شد که نشان می‌دهد نصرت گوکچه تنها جشن قهرمانی لیونل مسی را خراب نکرده بلکه سابقه این کار را با کریستیانو رونالدو را هم داشته است.
اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
اکنون مسی به رقیب اسطوره دیگر فوتبال آرژانتین یعنی «مارادونا» تبدیل شده که پیش از این تصویرش محبوب‌ترین چهره برای خالکوبی بر روی بدن بود.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
لیونل مسی بعد از فتح جام جهانی 2022 قطر در یک مصاحبه گفت جام طلایی‌رنگ افتخاری بود که جای خالی‌اش را احساس می‌کرد و از اینکه به هدفش رسید بسیار خوشحال است.
لیونل مسی در دیدار مقابل کرواسی هم بهترین گلزن آرژانتین در جام‌جهانی شد و هم به رکورد بیشترین بازی در تاریخ مسابقات رسید.
لیونل مسی حتی در شادی پیروزی تیمش مقابل هلند هم رفتاری متفاوت از هم‌تیمی هایش داشت.
برخی می‌گویند لیونل مسی در صورت قهرمانی در جام‌جهانی قطر از بازی‌های ملی خداحافظی خواهد کرد.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
لیونل مسی در دیدار شب گذشته آرژانتین مقابل استرالیا نمایش درخشانی داشت اما در یک درگیری از مدافع چپ این تیم، کاملا غافلگیر شد.
گلزنی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا هم عادی شده! مهدی در دقیقه پنجم دروازه اتلتیکو را باز کرد و نیمه اول دو بر صفر پایان یافت. مهاجم ایرانی در دور برگشت دروازه هرسه حریف را باز کرده و بعداز دبل مقابل لورکوزن و بروژ بلژیک، حالا یک گل به تیم مادریدی زد تا ۵گله شود و بالاتر از مسی رده دوم آقای گل‌های لیگ قهرمانان را تصاحب کند
پله رکورد جوان‌ترین بازیکنی که در فینال جام جهانی مردان گل زده است را نیز در اختیار دارد. اسطوره برزیلی در پیروزی ۵ بر ۲ برزیل مقابل سوئد در فینال سال ۱۹۵۸ دو گل زد آن هم زمانی که ۱۷ سال و ۲۴۹ روز سن داشت.
لیونل مسی در دیدار امشب پاری سن ژرمن مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان هم در دقایق پایانی تعویض شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ