نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیری آنری یکی از گزینه‌های اصلی هدایت تیم ملی زیر 21 ساله‌‌های فرانسه است.
خرید، فروش و همراه داشتن مواد محترقه و آتش‌بازی در جشن‌های روز ملی فرانسه، ممنوع شد.
ریشه اعتراضات خشونت‌بار و پرتکرار در فرانسه به نابرابری سیستماتیک درقبال اقلیت‌های قومی-نژادی و مذهبی برمی‌گردد که سیاه‌پوستان و مسلمانان بیش از دیگران قربانی این تبعیض نهادینه و خاموش‌اند.
پارلمان فرانسه ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
پارلمان فرانسه با ضمن تصویب لایحه‌ای جدید استفاده نوجوانان زیر ۱۵ سال از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را محدودتر کرد.
با اشتباه مسلم داور هلندی گل سالم ایتالیا مقابل فرانسه مردود اعلا شد.
باستان‌شناسان فرانسوی خانه‌هایی ۲۰۰۰ ساله را به تازگی در نزدیک یک پرستشگاه رومی کشف کرده‌اند که به نحو بسیار مناسبی در زیر خاک محفوظ مانده‌اند.
در صورت جدایی ماسیمیلیانو آلگری، یوونتوس ایگور تودور را زیر نظر دارد.
آژانس غذا، محیط زیست و بهداشت حرفه‌ای فرانسه دریافت که آلودگی مترو این کشور سه برابر هوای بیرون است. تحقیقات در متروی لندن ذرات فلزی بسیار ریز را کشف کرد که به اندازه‌ای کوچک هستند که امکان قرارگیری در خون انسان را دارند.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می‌داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
پس از انتشار ویدیویی از سرخیو راموس که او را در حال فحاشی به پی اس جی نشان می داد، او مجبور به واکنش شد. هجمه‌ای بی‌سابقه علیه او در پاریس ایجاد شده است.
سواحل ماسه‌ای که معمولاً در زیر طولانی‌ترین رودخانه فرانسه در ابتدای بهار دیده می‌شوند، زودتر ظاهر شده‌ است، سطح آب در خشکسالی بی‌سابقه در سراسر کشور فرانسه از حد معمول پایین‌تر آمده است.
سابیتزر از اشتیاق بالای خود برای حضور در ترکیب منچستریونایتد و بازی کردن زیر نظر تن هاخ خبر داد.
سرمربی تیم پارادوومیدانی گفت: همه ملی پوشان تمرینات خود را زیر نظر مربیان تخصصی خود دنبال می‌کنند و برای حضور در مسابقات جهانی امارات شرایط خوبی دارند.
روزنامه تلگراف گزارش داد که رئیس‌جمهوری فرانسه با ارسال تانک‌های AMX-۱۰RC به اوکراین، خط قرمزها را زیرپا گذاشته و تابوهای نظامی را شکسته است.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
مکرون روز پنجشنبه گفته بود که کاندوم از اول ماه ژآنویه به رایگان در اختیار هر فرد ۱۸ تا ۲۵ سال قرار می‌گیرد. اما پس از آنکه یک مجری تلویزیون فرانسه و دیگران روز جمعه در شبکه‌های اجتماعی او را درباره علت در اختیار قرار ندادن کاندوم برای اقراد زیر ۱۸ سال، مکرون موافقت کرد این برنامه به سنین پایین‌تر هم گسترش پیدا کند.
ژول کنده تقریبا تمام نیمه اول را با گردنبندی طلایی بازی کرد که سرانجام توسط تیم داوری شکار شد.
خروس‌ها پس از شروع موفقیت‌آمیز در جام جهانی با خط دفاع متفاوت در دومین بازی حاضر می‌شوند.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
دیدار تیم‌های ملی زیر 18 سال فرانسه و لهستان با درگیری‌هایی شدید بین بازیکنان همراه بود و چهار بازیکن از دو تیم اخراج شدند.
نمایش درخشان لیونل مسی در بازی شب گذشته برابر لیون، موجی از تعریف و تمجیدها را به سمت فوق ستاره آرژانتینی سرازیر کرد.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، بار دیگر به روزهای اوجش برگشته و فوتبال فرانسه را محو تماشای درخشش خود کرده است.
کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی پاری سن ژرمن، حواشی اخیر مربوط به خانواده پوگبا را کاملا زیر نظر دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ