پرسپوليس موفق شد با شیخ دیاباته برای حضور در‌ پرسپوليس به توافق دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند خوسلو، خرید جدید رئال مادرید، بعد از بازی دیشب این تیم مقابل آلمریا با چند بازیکن این تیم درگیری لفظی داشته است.
دو روز بعد از امضای قراداد نیمار با الهلال، پاری سن ژرمن پیراهن شماره 10 او را به عثمان دمبله داد و ستاره فرانسوی با شماره پیراهن جدیدش معرفی شد.
عثمان دمبله که دیروز رسما از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست امروز در تمرینهای این تیم زیر نظر لوئیس انریکه شرکت کرد و با هم‌تیمی‌های جدیدش آشنا شد.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در هفته اول لیگ برتر پیروز شد، ولی نباید فکر کنیم که با این برد مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
سعید عبدولی بعد از مدت ها به فدراسیون کشتی رفت و با علیرضا دبیر دیدار کرد.
محکم‌کار خرید جدید استقلال خوزستان به دلیل محرومیت ۴ هفته‌‌ای نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های ابتدایی یاری کند.
مارکوس تورام که انتقالی پر سر و صدا به اینتر داشت تاکید کرد که در این فصل فقط روی قهرمانی در اسکودتو متمرکز شده است.
خوآن کوآدرادو در دیدار برابر پرگولتزه اولین حضور خود را با پیراهن اینتر به ثبت رساند.
این مهاجم 20 ساله، فصل قبل مقابل استقلال با پیراهن نفت مسجدسلیمان هم عملکرد خوبی داشت. نفت در دور رفت استقلال را با تساوی متوقف کرد.
سرمربی استقلال دست روی بازیکنی گذاشته که در لیگ نوزدهم به عنوان جوان‌ترین بازیکن پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.
سرمربی جدید استقلال لیست دستیاران خود را به باشگاه اعلام کرد.
شیخ دیاباته یک فرصت دیگر برای رویارویی با تیم سابق خود دارد.
طی دو قرن گذشته و با تبدیل‌شدن فلسفه به یک رشتۀ دانشگاهی، ارتباط آن با خودیاری تا حد زیادی قطع شده است. هدف کتاب جدید کیرن ستیا، زندگی سخت است، این بوده که رسالت باستانی فلسفه، یعنی «یاری ما در یافتن راهمان» در مواجهه با تلاطم‌های زندگی، را احیا کند.
علیرضا زاکانی در مورد آخرین وضعیت احداث آرامستان‌های جدید تهران گفت: مکان یابی آرامستان‌ها انجام شده و در حال رایزنی برای گرفتن این مکان‌ها هستیم.
در فناوری فرمان استفاده شده در لکسوس RZ ۴۵۰ e ۲۰۲۳ مجهز به فرمان یوغی، شفت فرمان وجود ندارد. در جای خود، سنسوری وجود دارد که میزان حرکت چرخشی فرمان یوغی را حس می‌کند.
تیم هوادار برای بازی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در برابر پیکان است، سخت و جدی به تمرینات آماده سازی خود ادامه می دهد.
گزارش‌های جدید وال استریت ژورنال حاکی از آن است که شرکت‌های دفاعی دولتی چین تجهیزات ناوبری، سیستم‌های راداری و قطعات جت جنگنده را به شرکت‌های دفاعی تحت تحریم روسیه ارسال می‌کنند.
کمیته جوانان در کنار استعداد یابی برای تیم های ملی پایه قصد دارد به فعالیت های تیم ملی نونهالان هم رنگ و بوی جدی تری ببخشد.
در پی دست یابی شرکت ساپکو به فناوری تولید پیشرانه ‌جدید خودرو، موسوم به EFP، تولید انبوه این پیشرانه قدرتمند داخلی وجایگزینی آن با مدل قبلی EF۷، با سطح خودکفایی ۸۵ درصدی در دستور‌ کار قرار گرفت.
نشریه اسپانیایی از احتمال انتقال بازیکن رئال به بارسلونا خبر داد.
تمرین ریکاوری تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دلچسب سرخپوشان مقابل هوادار تهران برگزار شد.
باتوجه به برگزاری بازی هفته پنجم در روز دوشنبه، پرسپولیس ۲۴ ساعت برای دریافت مجوز بازی دیاباته و ثبت قرارداد او فرصت دارد و به این ترتیب احتمال دارد دیاباته بازی هوادار را از دست بدهد
پرسپولیس در مذاکرات دوباره‌ای که با شیخ دیاباته داشته، توانسته نظر نهایی این مهاجم اهل مالی را راضی به عقد قرارداد کند.
شنیده می‌شود به اطرافیان خود گفته است: حالا که استقلال من را در لیست خروج قرار داده به پرسپولیس می‌روم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ