ویکتور اوسیمن، ستاره خط حمله ناپولی، از هواداران این تیم به خاطر روش های خلاقانه برای نشان دادن علاقه خود به او تشکر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور خطاب به کارگزاران و مدیران دستگاه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد کار و مدیریت جهادی را نیاز اصلی امروز دانست و تاکید کرد: نباید در ادارات شاهد روابط ناسالم، اعمال نفوذ و پارتی‌بازی باشیم؛ مردم انتظار دارند که ادارات و سازمان‌ها مسئولانه در خدمت آنها باشند و از هر گونه رابطه ناسالم پرهیز کنند.
مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید براینکه هر کس «ایران قوی» را می‌خواهد به صنعت هسته‌ای اهمیت بدهد، بیان داشتند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
سرمربی اسپانیایی نساجی می‌گوید در تیم او هر بازیکنی بهتر باشد در ترکیب قرار می‌گیرد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور با کنار گذاشتن وزرا و رؤسای سازمان‌های کم‌کار ثابت کرد که با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته است.
کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
دومین روز مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان با دو رقابت پیگیری شد و در این روز مجتبی میرزاجانپور و فارینا رافائل عملکرد خوبی در تیم‌های خود داشتند و درخشیدند.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
ترکیب استقلال در بازی با صنعت نفت چند تغییر جالب است که این تغییرات نشانگر این موضوع بود که برای ریکاردو ساپینتو هیچ بازیکنی در حاشیه امنیت نیست.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
ابراهیموویچ می‌گوید هواداران هیچ وقت از داستان واقعی جدایی رونالدو از منچستر مطلع نمی‌شوند.
دقایق محدود بازی در منچستریونایتد اعتماد به هری مگوایر در تیم ملی انگلیس را تحت الشعاع قرار نداده است، اما او می گوید بیشترین فشار را در سطح باشگاهی احساس می کند.
سرمربی شهرداری آستارا و پیشکسوت استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد می‌کند.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
تیم فوتبال چوکای تالش اصلا شرایط خوبی ندارد و اصلا بعید نیست دومین حضور این تیم در لیگ دسته اول مانند دو سال قبل خیلی زود به پایان برسد.
ماندم از جماعت انقلابی همیشه در صحنه که فکر می‌کنند لگد به ناجا و نظام نزنند از بقیه جا می‌مانند. الان مقصر این ماجرا کیست؟ اسلام که گفت حجاب؟ یا نظام که حکم اسلام را قانون کرد؟ یا ناجا که قانون را اجرا می‌کند؟ یا چی؟ الان هرکس در مسیر رسیدگی به خطایش دچار عارضه شد مقصر نظام است؟ ناجاست؟
بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
در مسابقه دیدنی میان فولاد و مس رفسنجان که با حواشی پرتعدادی همراه بود، دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
جواد اوجی، وزیر نفت گفت: به پشتیبانی توان نیروهای مسلح ایران، هیچ کس جرأت نمی‌کند به نفتکش‌های ما نزدیک شود.
مهاجم این روزهای سپاهان برای اولین بار بعنوان آقای گل لیگ دسته اول به تیم ب دعوت شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ