مناف هاشمی می‌گوید قلعه‌نویی با گزینه انتخابی کاشانی موافق بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آزمون در بخش دیگری از مصاحبه گفت: قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی قبل از ورود بازیکنان ملی‌پوش به زمین مسابقه، آهنگ ای ایران ای مرزپرگهر را پخش می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی شما بازیکنانی دارید که با قلب‌شان بازی می‌کنند شما مربی ثروتمندی هستید.
سرمربی تیم فوتبال ازبکستان معتقد است بازی هجومی ایران می‌تواند شانس تیمش را برای پیروزی افزایش بدهد.
امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی گفت: خیلی‌ها می‌گویند قرقیزستان ضعیف است، اما اینطور نیست چرا که حدود ۶ ماه پیش با روسیه بازی کردند و تا دقایق آخر بازی یک، یک بود و در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین گفت: برنامه خوبی برای ریکاوری داریم تا خودمان را برای بازی برابر قرقیزستان آماده کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت که زمانیکه اختلاف با افغانستان افزایش یافت، بازیکنان کلیدی را تعویض کردیم.
میثاقی روی آنتن زنده علیه قلعه‌نویی چه گفت؟
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: من اعتقاد دارم با حریفان قدرتمند بازی کنیم. دنبال بهبود رنکینگ با بردن تیم‌های ضعیف نیستم. من اتفاقا برعکس فکر می‌کنم. با حریفان سخت‌تر بازی کنیم بهتر است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده‌سازی تیم ملی باید به گونه‌ای باشد که خودمان را آماده رقابت با مدعیان قهرمانی کنیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن اشاره به حضورش در کارگاه بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ فیفا گفت: کلاس فوق العاده ای بود که حتما مطالب آن را باید مربیان داخلی هم در جریان قرار بگیرند.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی نیازی به مصوبه هیات رئیسه ندارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کنیا که بهترین‌های لیگ را دعوت کردیم باعث شد بازیهای لیگ پرگل شود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال خبر از نهایی شدن انتخاب سرمربی تیم امید داد و گفت: دستیار قلعه نویی در تیم ملی به خاطر یک توئیت کنار رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت به عنوان سرباز در این تیم حضور دارد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: امیر قلعه‌نویی یک مربی باتجربه و کاربلد است که امیدوارم تیم ملی با حضور او به موفقیت برسد.
عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکری که در این تیم حاکم شده باعث رقم خوردن بردهای متوالی و دور از باخت شده است.
فدراسیون به سانچز نه گفت، قرعه بنام قلعه‌نویی خورد
سرمربی گل‌گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می‌کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال نکرده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است اما درباره مدافع فرق می‌کند. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می‌گذارم.
باشگاه سپاهان هم پس از نساجی مازندران و تراکتور رسیدن امیر قلعه‌نویی به امتیاز هزار و دو را تبریک گفت.
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت که مشخص نیست بازیکنی از تیمش برای دیدار با تراکتور محروم است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ