بوربور گفت: ما باید براساس امکانات خودمان و بدون وابستگی به نفت کشور را اداره کنیم. در واقع رویکرد ما باید این باشد که نفت را تبدیل به محصولاتی کنیم که تحریم روی صادرات این محصولات اثر نگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، به موج انتقادها در آلمان علیه جاشوا کیمیش انتقاد کرد و گفت هیچکس نباید به کیفیت هم‌تیمی‌اش در بایرن مونیخ شک داشته باشد.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
رئیس‌جمهور در جمع مردم شادگان گفت: انسجام در استان خوزستان مثال‌زدنی است؛ به هیچکس نباید اجازه داد وحدت مردم را مخدوش کند.
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اینهایی که می‌گویند رفراندوم همه مدعی روشنفکری هستند که در فتنه ۸۸ دیدید با دموکراسی هم بد هستند، گفت: فتنه ۸۸ قبل از اینکه کودتا علیه نظام باشد کودتا علیه دموکراسی و رأی مردم بود.
پروسه صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی جوانان نیمه تمام ماند اما صمد مرفاوی خرسند از تیم خوبی که دور هم جمع کرده، است و اینکه در آینده تبدیل به ستاره های فوتبال ایران خواهند شد.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
کارلو آنچلوتی نگران آینده‌اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می‌کند.
کارلو آنچلوتی نگران آینده اش نیست و به همه اطمینان داد که فقط به موفقیت رئال فکر می کند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: جمهوری اسلامی نباید به اقلیت هواداران پر و پا قرص خودش تکیه کند، باید به میانه جامعه برگردد و اکثریت قاطع جامعه را با خودش همراه کند.
در جلسه هماهنگی پیش از بازی شهرآورد ۹۹ اعلام شد که هیچ تماشاگری حق ورود به ورزشگاه را ندارد.
رئیس جمهور چین تاکید کرد که منطقه آسیا-اقیانوسیه حیاط خلوت هیچ‌کس نبوده و نباید به صحنه رقابت ابرقدرت‌ها بدل شود.
رئیس سازمان انرژی اتمی ایرانبا بیان اینکه هیچ‌کس از بیرون کشور برای ما کاری انجام نمی‌دهد، تاکید کرد: نباید اسیر اطلاعات و روایتگری‌های فیک و نادرست شویم.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بهترین ها به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شوند گفت: سرمربی تیم ملی با کسی تعارف ندارد و هر کس خوب نباشد خط خواهد خورد.
معاون وزیر دفاع آمریکا در هشداری تلویحی مدعی شد که هیچ کس نباید شک کند که ارتش آمریکا، آماده‌ترین ارتش جهان است.
حسن عاملی امام جمعه اردبیل:مسئولان مدرسه نباید دانش‌آموزان را بدون اجازه والدین به مراسم می‌بردند. من با مسئولان اجرایی و مدیر‌های ارشد صحبت کردم و گفتم نهایت دقت را در این امور داشته باشند و گفتم هیچ‌کس نباید دستگیر شود، به هیچ‌کس نباید دست بزنند و هیچ‌کس نباید احضار شود. گفتم بچه‌ها هیچ تقصیری ندارند و اگر خانواده‌ای اعتراض کرده، برای دلسوزی بوده است که آن هم ایراد ندارد
یورگن کلوپ معتقد است که در حال حاضر نباید ارلینگ هالند و محمد صلاح را با هم مقایسه کرد چرا که ستاره مصری در بهترین فرم خودش نیست.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط وزارت خارجه دولت موقت طالبان، متقی در این دیدار خواستار افزایش میزان دادوستد اقتصادی بین دو کشور و ایجاد تسهیلات در بخش تجارت و ترانزیت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ