کاپیتان تیم فوتبال زیر 20 سال ویتنام می‌گوید درس بزرگی از شکست مقابل ایران گرفته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
منچسترسیتی فینال جام حذفی انگلیس را طوفانی آغاز کرد و در اولین دقیقه مسابقه توسط کاپیتانش ایلگای گوندوگان موفق به باز کردن دروازه یونایتد شد.
غیبت کوین یامگا در بازی های گذشته استقلال و به خصوص فینال جام حذفی کاملا به چشم آمد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
سرمربی پیشین پرسپولیس می‌گوید مهدی طارمی را زمانی که در این تیم بازی می‌کرد به باشگاه دینامو زاگرب پیشنهاد داده اما هیچکس حرف او را درباره توانایی بازیکنان ایران باور نکرده است.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ژاپن با بیان اینکه تمام ملی‌پوشان ایران توانایی بازی در اسپانیا را دارند، گفت: هیچکس حرف مرا درباره بازیکنان ایران باور نمی‌کرد ولی زمان همه چیز را تغییر داد.
برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد در این ویدئو می‌گوید: کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد. حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست. هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.
«بری» دختر ۱۵ ساله دی‌استفانو، به اردوی اسکی رفته بود. دی‌استفانو، لحظه وحشتناک تماس تلفنی را به یاد آورد و گفت، «وقتی به تلفنم جواب دادم، صدای «بری» را شنیدم که گریه‌کنان و وحشت‌زده می‌گفت، «مامان کمکم کن!» و بعد صدای مردی آمد که سر «بری» فریاد کشید که تلفن را قطع کند. بعد همان مرد با من صحبت کرد و گفت، «دخترت پیش ماست، اگر می‌خواهی او را زنده ببینی، باید ۱ میلیون دلار به حسابمان واریز کنی. درضمن با پلیس و هیچ کس دیگر هم نباید حرفی بزنی.»
بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه در مورد انتقال احتمالی این تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: هیچکس به نظر ما گوش نمی‌کند.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: جمهوری اسلامی نباید به اقلیت هواداران پر و پا قرص خودش تکیه کند، باید به میانه جامعه برگردد و اکثریت قاطع جامعه را با خودش همراه کند.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، همچنان با معضل تحمل خطاهای متوالی از سوی بازیکنان حریف در این فصل هم روبرو است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار استقلال و سپاهان از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: سپاهان در طول فصل، نوسان زیادی داشته و نتوانسته هوادارانش را راضی کند.
محسن حیدری در یادداشتی نوشت: ظاهر کلام طرفداران حجاب اختیاری این است که هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی کشف حجاب را بگیرد. قطعاً کسی که این حرف را می‌زند باید قائل به این باشد که در اسلام هیچ تکلیف الزامی وجود ندارد، نه واجب و نه حرام و همه احکام مباحات است و این همان اباحی‌گری است. و نیز باید وجوب امر به معروف و نهی از منکر و همۀ حدود و تعزیرات را که از ضروریات دین است انکار کند. زیرا همۀ این احکام بازدارنده است و عمل کردن به آنها باعث الزام افراد به ادای واجبات و ترک محرمات می‌گردد، و این مطلب بر خلاف نظریه حجاب اختیاری است.
«هیچکس نتوانست جای مرحوم پورحیدری را در استقلال بگیرد؛ او اگر حرفی می‌زد پای آن می‌ایستاد و خیلی از کارها را یک‌تنه پیش می‌برد.»
سرمربی شهرداری آستارا و پیشکسوت استقلال از وضعیت مدیریتی این باشگاه انتقاد می‌کند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: در ماجرای اسرا، نماینده مجلس، عموی این دختر خانم، امام جمعه، استاندار، مسوول قضایی و... همه و همه حرف زدند، ولی هیچ‌کس پاسخگوی اظهارات خود نبود. در هر حادثه‌ای باید یک فرد یا نهاد معین بیاید جلوی دوربین و شرح ماجرا دهد و در برابر روزنامه‌نگاران و پرسش‌های آنان نیز پاسخگو باشد و این پاسخگویی تداوم داشته باشد و او یا افراد تعیین شده از جانب او در دسترس باشند تا به پرسش‌ها پاسخ دهند.
صحبت‌های جنجالی سروش رفیعی: چرا هیچ کس این آقا (حسن عباسی) را گردن نمیگیرد؟! شما اصلا در حدی نیستی در مورد زن و بچه ما حرف بزنی/ حوصله فوتبال بازی کردن اصلا نداریم /از حسین ماهینی دفاع می‌کنیم صد بار زنگ می‌زنید و ما را می‌خواهید اما یک نفر هر چه دلش می‌خواهد می‌گوید و هیچی به هیچی؟
سرمربی استقلال می گوید تیمش برای موفقیت مقابل گل گهر به میدان می رود اما باید در این مسابقه احترام ها حفظ شوند.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ