برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بار دیگر ثابت کرد همه تعریف‌هایی که پپ گواردیولا از او کرده، بی‌دلیل نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط دروازه بایرن مونیخ هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد و حتی این احتمال وجود دارد که ناگهان در ابتدای فصل نامی درون دروازه این تیم باشد که هیچکس انتظارش را ندارد.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
هیچکس مثل کیلیان امباپه به فلورنتینو پرز خیانت نکرده ولی رئیس رئال، ستاره فرانسوی را بخشیده و خیلی ها معتقدند او هرگز دو بار اشتباه نمی‌کند.
مشاور فنی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به کار دشوار تیم در هفته سوم لیگ ملت‌ها، گفت: امیدوارم در چهار دیدار آناهایم پیروزی کسب کنیم تا شرایط بهتر شود و شرمنده مردم نباشیم.
بازیکنان سه کارته پرسپولیس برای ششمین هفته متوالی از دریافت کارت زرد جان سالم به در بردند.
مژگان شاهسوند: با هزینه شخصی به مسابقات آسیایی اعزام شدیم / به ما وعده حمایت دادند اما زیر قول‌هایشان زدند
تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اینهایی که می‌گویند رفراندوم همه مدعی روشنفکری هستند که در فتنه ۸۸ دیدید با دموکراسی هم بد هستند، گفت: فتنه ۸۸ قبل از اینکه کودتا علیه نظام باشد کودتا علیه دموکراسی و رأی مردم بود.
پدر ارلینگ هالند می‌گوید که هیچکس انتظار نداشت ارلینگ پس از درخشش برابر برنلی مصدوم شده و دو بازی ملی با نروژ را از دست بدهد.
امروز سه‌شنبه، این سرمربی با انتشار پیامی جدید در استوری اینستاگرام خود، تصاویری از پیام‌های سسیلیا پدرو و خوزه ماریا پدروتو در تمجید از خودش را بازنشر کرد: "این در تاریخ ثبت می‌شود، هیچکس به اندازه سرخیو کونسیسائو در باشگاه پورتو عناوین کسب نکرده است. نبرد قهرمانی هنوز تمام نشده است و اهداف بیشتری برای بردن وجود دارد. ما با هم ادامه می‌دهیم و باید بدون قید و شرط از مربی خود حمایت کنیم. "
وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس با گلزنی در دقیقه 95 منجر به برتری بزرگ این تیم برابر تراکتور شد.
تک گل فولاد در بازی مقابل ملوان را کسی زد که هیچ‌کس انتظارش را نداشت .
زان گوخان، بازیکن سابق تیم ملی ترکیه، با انتشار ویدئویی زنده در صفحه شخصی خود درخواست کمک کرد.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
چند روزی می‌شود که تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضاء سابق گروهک تروریستی منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد در مسابقات جهانی مدال بگیرم، اما این انتظار را از خودم داشتم و خدا را شکر مدال هم گرفتم.
پس از سال‌ها شکست پژوهشی پژوهشگرانی که بر روی زوال عقل کار می‌کنند در مورد یک داروی آنتی بادی تازه به نام «لکانماب» هیجان زده شده اند. هیچ کس انتظار ندارد که این دارو روند زوال شناختی را متوقف سازد. با این وجود، حتی در صورت کمک به کُند کردن روند بیماری نیز ساخت این دارو یک پیشرفت خواهد بود.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از این که تیمش موفق شده برخلاف پیش‌بینی‌ها در صدر جدول قرار بگیرد خوشحال است.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از این که تیمش موفق شده برخلاف پیش‌بینی‌ها در صدر جدول قرار بگیرد خوشحال است.
اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که صحبت‌ها درباره تغییر در کابینه دولت چقدر جدی است، بیان کرد: آقای رئیس‌جمهور با هیچکس عقد اخوت نبسته‌اند؛ تغییر یا باقی ماندن برای بنده به عنوان رئیس دفتر و سایرین، در مدار کارآمدی است.
حمیده ایرانمنش در مورد کسب مدال انفرادی ندا شهسواری در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسی انتظار کسب مدال در بخش انفرادی را نداشت چون سرمایه‌گذاری روی بخش تیمی بود.
مدافع نفت مسجدسلیمان معتقد است روند بردهای تیمش در این فصل ادامه پیدا می‌کند و جایگاه خوبی به دست می‌آورند.
فعالان بازار ارز در پنجمین روز هفته شاهد نوسان محدود شاخص ارزی هستند. این در حالی است که بهای دلار در بازار آزاد و غیررسمی با کاهش نسبی همراه بوده است.
رتبه 136 کنکور ریاضی « دزد » شد!
عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: انتشار مطالب کذب و تخریب ها به دلیل مواضعم در رابطه با بی حجابی است، با رانت خواری مخالفم و به هیچکس اجازه سوء استفاده از نامم را نمی دهم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ