رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پائولو دیبالا از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تمجید کرد و گفت که هیچکس نمی‌تواند کاری را که آنها در فوتبال انجام داده‌اند تکرار کند.
این‌بار در بازی شطرنج‌وار لیگ‌برتر فوتسال، آناصنعت قم میزبان سن‌ایچ ساوه است.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مشکلاتی که این تیم برای شروع فصل بیست و سوم لیگ برتر دارد گفت: تا وقتی که پول نباشد هیچکس نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد.
افشین پیروانی پیش از ورود به باشگاه پرسپولیس گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران داشت.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، درباره آینده خود با باشگاه انگلیسی در فصل آینده اظهار نظر کرد.
یک مقام مسئول کره شمالی در این راستا گفت: بیشتر خودکشی‌ها به دلیل فقر شدید و گرسنگی بوده است، بنابراین هیچ کس نمی‌تواند در حال حاضر یک اقدام متقابل داشته باشد.
آنچه مسلم و مبرهن است این است که کریستیانو رونالدو از لیگ روشن سعودی اخراج نخواهد شد.
مهاجم سابق استقلال ادعای جدیدی را مطرح کرده و می‌گوید هیچکس در این تیم به رکوردهای او نخواهد رسید.
153 گل در ترکیب پرسپولیس، رکوردی است که هیچکس نمی‌تواند به آن برسد، حداقل هیچکس تا حالا به رکورد او نزدیک نشده است.
لیونل مسی می‌گوید: هیچکس نمی‌تواند بدون تیم قهرمان شود. این قهرمانی متعلق به این بازیکنان است که مهره کلیدی ما بودند. این ۱۱ بازیکن حاضر در ترکیب و ۲۳ بازیکن روی نیمکت که بازی کردند و همیشه نمایشی عالی ارائه دادند. حتی بازیکنانی که فرصتی برای حضور در میدان پیدا نکردند یا نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه ندادند.
احتیاج به این جام‌ها نداریم. ما جام شرف را بردیم. بازیکنان ما ثابت کردند که بهترین هستند و باشرف. یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس هم نمی‌تواند من را تکان دهد؛ نه درویش و نه هیئت مدیره. چون مردم پشت تیم هستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از رفتارهایی که علیه تیمش صورت می گیرد گفت: این تیم مردم است و آنهایی که برنامه‌ریزی کرده‌اند به پرسپولیس لطمه بزنند بدانند به هدفشان نخواهند رسید.
رئیس جمهور ترکیه عملیات نظامی ترکیه در شمال عراق و سوریه را حق قانونی و مشروع کشورش دانست و گفت که «هیچکس نمی‌تواند مانع استفاده از این حق شود».
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه شکست سنگینی را برابر انگلیس به دست آوردیم گفت: ترکیب اصلی ایران اشتباه بود و هیچکس جز «کارلوس کی‌روش» نمی‌تواند در این مورد پاسخگو باشد.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: هیچکس کامل نیست و در بحث فنی نیز هیچکس نمی‌تواند بگوید همه چیز را بلد است.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
او سر بالاست، پاس می‌دهد، پاس می‌گیرد و طوری فوتبال بازی می‌کند که هیچ کس نمی‌تواند باور کند ۲۲ سال سن دارد و فوتبالش شبیه بازیکنان پخته ۲۹-۲۸ ساله است آن هم در شرایطی که کمتر از دو ماه است لباس پرسپولیس را به تن می‌کند.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید طبق قانون نمی‌تواند از حضور هیچ کس در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال جلوگیری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ