رئیس جمهور با اشاره به اینکه اولویت مبارزه با قاچاق مواد مخدر، مقابله با باند‌ها و تشکیلات سازمان یافته تجارت مواد افیونی است، بر تمرکز بیشتر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با این باند‌های سازمان‌یافته در مرز‌ها و قبل از توزیع در داخل کشور تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی ۱۰ روز گذشته خبر داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از کشف حدود ۴۰۰ گرم مواد مخدر توسط تیم گشت نامحسوس پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه بابایی از پژو ۲۰۶ خبر داد.
مهدیشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سمنان از دستگیری هفت فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: شش مرد و یک زن در جریان اقدام نیروی انتظامی دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع شدند.
جانشین رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در دیدار سفیر ژاپن و رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در تهران بر عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تاکید بر ضرورت به روز شدن اقدامات اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد،اگاهی بخشی را به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیشگیری از اعتیاد نام برد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر در این استان خبر داد و گفت: دو کیلو و ۱۲۸ گرم انواع مواد شیشه و تریاک و روان گردان از این افراد کشف شد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از دستگیری سرباند مافیای بین المللی قاچاق مواد مخدر و طراح اصلی نقشه شهادت سرهنگ مسعود پرکاس خبر داد.
زرندیه- سرگرد «رسول مهدوی پور» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر زرندیه که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
سرگرد شهید رسول مهدوی پور که در حین مأموریت بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان کالا به شدت مجروح شده بود، به شهادت رسید.
رشت- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
فلاحت پیشه گفت: اگر جنگی میان این دو کشور صورت بگیرد، طالبان امکان پیروزی در برابر ایران ندارد، اما به هر حال جنگی رخ نمی‌دهد. اگر ایران از سازوکار اقتصادی خود استفاده کند، به‌راحتی می‌تواند بر آنان مدیریت کند. کشور ما در سیاست خارجی گرفتار تابو است؛ تابو‌هایی مانند موضوع مواد مخدر که به مردم آسیب زده است.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از شهادت رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان طی درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری ۱۸۳ کیلوگرم تریاک در چندین مخفیگاه کرده بودند، خبر داد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری با رئیس جمهور عراق گفت: عراق و کشورهای دیگر باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر همکاری بیشتر و جدی تری با ایران داشته باشند.
مشهد ـ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از کشف ۹۷ کیلوگرم مواد مخدر در مشهد و دستگیری ۲ متهم خبر داد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: سن مصرف مواد مخدر پایین آمده است و فروشندگان مواد مخدر هم هیچ محدودیتی برای فروش مواد به آنان قائل نیستند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از کشف بیش از ۶ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی توسط پلیس راه آهن جنوب شرق خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند ۶ کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به رصد هوشمند پیشگیری از اعتیاد در دانشگاه‌ها گفت: حراست برای برخورد با شبکه‌های توزیع مواد مخدر است و مأمور برخورد با سیگار کشیدن دانشجو نیست.
رئیس جمهور مواد مخدر را مهمترین معضل و آسیب اجتماعی کشور دانست و بر تشکیل اتاق فکر و اندیشه‌ورزی با حضور کارشناسان خبره و دلسوز برای بازنگری‌های لازم در روند مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.
رئیس جمهور بولیوی در سخنرانی سازمان ملل علیه نظام سرمایه داری انتقاد کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا تصریح کرد: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا، این شرور سابقه دار طی یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.
بورس تهران معاملات امروز را در حالی با تابلوهای سبز به پایان رساند که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین در مجلس اعلام وصول شد.
رئیس قرارگاه عمار با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود، اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ