سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: کسانی که کسب سهمیه میکنند ۳۰ میلیون تومان پاداش دریافت می‌کنند و از همان تاریخ حقوق دریافت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: کل ورزش ایران با این جمعیت عظیم جوانان و ورزشکاران، ۳۰ میلیون دلار در سال تخصیص بودجه دارد؛ آیا این انصاف است؟
رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا از گردآوری اسناد جدید علیه رئیس‌جمهور این کشور خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون حدود ۳۸ میلیون هکتار از اراضی کشور آبخیزداری شده است و ۳۰ میلیون هکتار دیگر از اراضی کشور تا دو سال آینده آبخیزداری خواهد شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال آینده کشور میزان تسهیلات فرزندآوری را مشخص کردند.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد در زلزله اخیر در مناطق جنوبی این کشور دست‌کم ۳۰ میلیون نفر دچار آسیب شده‌اند.
نخستین دوره مسابقات والیبال برفی قهرمانی دستجات آزاد کشور سال ۱۴۰۱ به میزبانی همدان در حال برگزاری است. در پایان این مسابقات، برای تیم‌های اول تا چهارم مسابقات همدان، ۴۰۰ میلیون ریال پاداش در نظر گرفته شده است که به ترتیب به تیم‌های اول تا چهارم ۱۸۰، ۱۲۰، ۷۰ و ۳۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از رونمایی پلتفرم جدیدی با نام «ایران‌سفر» و اختصاص کارت سفر ۳۰ میلیون تومانی با هدف ارزان‌سازی سفر خبر داد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال پوریا یلی بازیکن تیم ایفاسرام اردکان را به دو جلسه محرومیت تعلیقی و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، پاداش پایان خدمت کارکنان حداکثر تا ۳۰ سال و تا سقف ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (۵۲۰ میلیون تومان) پیش‌بینی شده است.
دبیر انجمن صنفی جوجه یک روزه گفت: ۱۵ میلیون تخم مرغ نطفه دار که برای جوجه ریزی در نظر گرفته شده بود برای تعدیل مازاد از گردونه تولید خارج شده و به مصارف دیگر رسید.
فیفا در جام جهانی ۲۰۲۲ در مجموع ۴۴۰ میلیون دلار به ۳۲ تیم حاضر در قطر پاداش داد که سهم نایب قهرمان ۳۰ میلیون، تیم سوم ۲۷ میلیون، تیم چهارم ۲۵ میلیون، تیم‌های پنجم تا هشتم ۱۷ میلیون، نهم تا شانزدهم ۱۴ میلیون و تیم‌های حذف شده در مرحله گروهی ۹ میلیون دلار بوده است. این اعداد را مقایسه کنید با نخستین قهرمان جام جهانی که در تاریخ پاداش دریافت کرد؛ جام جهانی ۱۹۸۲، قهرمانی ایتالیا و ۲ میلیون دلار جایزه!
خرید و فروش مسکن در خواب زمستانی فرو رفته است اما با این حال قیمت خانه در برخی محله ها متغیر بوده است به طور مثال در میدان انقلاب هر خانه متری ۳۰ میلیون تومان به فروش می رسد.
۲۹ میلیون ۸۴۴ سهامدار، بیش از ۵ هزار میلیارد تومان سود رسوبی خود را پس از سال‌ها دریافت کردند.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان میزان قرارداد بازیکنان والیبال نشسته در لیگ برتر را ۳۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال مبلغ قراردادها برای شرکت در یک فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته ۳۰ درصد افزایش داشته است.
کف و سقف قراردادها در چهاردهمین دوره لیگ برتر تیروکمان در سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
عباسی اصل گفت: دستکم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال اجرا است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه ها تاکید کرد: در دانشگاه های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند. این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.
قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سیزدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
وزیر اقتصاد گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد، ۸ پرونده در ۵ استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید شده است پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر واریز می‌شود.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ