اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بار آخر، اما خانم چادری خودش برای پوشاندن روسری آن خانم، اقدام می‌کند. همین که می‌خواهد این کار را انجام دهد، میان خانم چادری و خانم طرف مقابل درگیری پیش می‌آید. خانم چادری به خانم طرف مقابلش مشت می‌زند و خانم طرف مقابل پرت می‌شود. در این بین خانم چادری فحاشی نیز می‌کند. همسر آن خانم در این صحنه، جلو می‌آید که خانم چادری مجددا به همسر آن خانم هم فحش می‌دهد و ضربه می‌زند. در اینجا بود که مرد پس از عصبانی شدن، با خانم چادری درگیر می‌شود و فیلم آن منتشر می‌شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در مفهوم استقلال بانک مرکزی، هدفگذاری با دولت است، اما ابزارها در اختیار بانک مرکزی خواهد بود.
سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت:محدودیت سوخت‌گیری برای کارت‌های سوخت به استان و شهر بستگی دارد؛ در تهران می‌توانید ۶۰لیتر با کارت سوخت شخصی و ۴۰لیتر هم با کارت سوخت جایگاه بنزین بزنید.
شنلان اس ۷ به عنوان یک خودرو جدید و فناورانه، طراحی بسیار جذابی را نیز همراه خود دارد. دماغه بدون هیچ نقصی شکل گرفته و شیب کوپه سقف در ستون آخر بر زیبایی‌های نمای جانبی افزوده است. جزئیات درب‌ها شامل دستگیره‌های پاپ-آپ و تفاوت سطح در قسمت بالای رکاب نیز این منظره را جذاب‌تر کرده است.
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سالیانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به مناسبتهای مختلف به حساب کارمندان واریز خواهد شد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی افزود: در این مصوبه برای فروشگاه‌هایی که به صورت شبکه‌ای اقدام به فروش محصولاتی می‌کنند که ترویج چهار عنوان مجرمانه ذکر شده را داشته باشد، تا سقف 10 درصد سود سالیانه، این فروشگاه‌ها به عنوان جریمه برایشان در نظر گرفته می‌شود.
مدیرعامل بانک مسکن جزئیات افزایش ۲ برابری سقف تسهیلات خرید مسکن را اعلام کرد.
در طرح جدید کالابرگ الکترونیک، سقف خرید ۳۲۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان تبدیل و کاهش یافته است و سوی دیگر سقف هم برداشته شده است چون مبنا، قیمتهای سال ۱۴۰۱ است
سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی و مدرسان رسمی دانشگاه ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی، مدرسان رسمی دانشگاه و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.
رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: کف حقوق ها ۷.۹۲۰ میلیون و سقف حقوق ۵۵ میلیون است.
خبر‌های دریافتی از لایحه بودجه ۱۴۰۲ که اواسط هفته قبل به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد، حاکی است، دولت رشد ۲۰ درصدی ضریب حقوق در حکم کارگزینی کارکنان را در نظر گرفته است.
محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: این دانشجو که شهاب نام داشته از مرداد سال ۹۴ در رشته کارشناسی تحصیل می‌کرده و با پتوی مسافرتی، خود را از میله‌ای که به سقف بوده آویزان کرده و به زندگی اش پایان داده است. در بازرسی از جیب‌های پسر ۳۵ ساله، دستنوشته‌ای تک برگی، یافت شد که خطاب به مادرش بوده و از او حلالیت خواسته و خداحافظی کرده است.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: آخرین باری که تعرفه گاز مشترکانی که در سه پله اول مصرفی قرار دارند تغییر کرده، مربوط به سال ۹۴ است؛ در واقع از سال ۹۴ تا امروز، تعرفه گاز مصرفی مشترکانی که تا سقف الگو مصرف می‌کنند، تغییری نداشته است.
کشور‌های اتحادیه اروپا روزهاست بر سر جزئیات مکانیزم سقف قیمت که هدف آن کاهش درآمد روسیه از فروش نفت و همزمان جلوگیری از وارد شدن شوک عرضه در بازار‌های جهانی نفت از آغاز اجرای تحریم اتحادیه اروپا علیه نفت روسیه در پنجم در دسامبر است، در کشمکش هستند.
سقف تعهدات بیمه تکمیلی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جاری به ۷۵ میلیون تومان افزایش یافت.
امروز مطالبی همچون خبر مهم وزارت صمت برای بازار خودرو،  جزئیات فروش اوراق ارزی از فردا؛ هر شخص تا سقف ۴ هزار دلار، ده خبر مهم برای بورس فردا شنبه ۲۸ آبان ماه، ۱۳ پرسش مهم سهامداران پاسخ داده شد، با ترین های بورسی آشنا شوید!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون همه پرسش‌ها درباره عرضه املاک در بورس کالا، جزئیات کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه، افت نسبی نرخ دلار و یورو در بازار توافقی، خبری مهم برای سهامداران اخابر، جزییات جدید عرضه خودرو در بورس کالا، تحلیل حپترو | سقف قبلی را لمس می‌کند؟، رکود بازار رمزارز ها، فرصتی برای تقویت وب نسل سوم، تحلیل تکنیکال بایننس کوین + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
طبق جزئیات مشوق‌های بانکی برای حمایت از صاحبان حساب‌های تجاری، سقف انتقال وجه روزانه و ماهانه غیرحضوری افزایش یافته ضمن اینکه شرایط صدور دسته چک جدید نیز برای این افراد تسهیل شده است.
سخنگوی قوه قضاییه درباره جزییات رأی صادره اظهارداشت: علاوه بر پرداخت دیه، سقف مقرر مجازات در قانون یعنی سه سال حبس تعزیری درجه پنج با احتساب دوران بازداشت محکوم شدند همچنین محکومیت قطعی متهمان در رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن اشاره به اینکه احتمالا سومین دور ثبت نام و قرعه کشی خودرو در شهریور ماه انجام می شود، گفت: بر اساس آیین نامه واردات خودرو، سقف واردات خودرو ۲۰ هزار دلار خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ