محرابیان گفت: نزدیک به هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی بخش خانگی شد که مجموع این اقدامات، منجر به ارائه برق بیشتری به بخش‌های خدمات و صنعت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق اعلام لوپاریزین، پی اس جی حاضر شده تا پاداش وفاداری امباپه را به او بدهد تا او دیگر بهانه‌ای برای ماندن نداشته باشد.
سخنگوی صنعت برق گفت: از ۲۱ میلیون قبض صادره، ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار قبض مشمول پاداش مدیریت مصرف برق شدند.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد به جز پاداش‌های فیفا هیچ پاداش دیگری به بازیکنان تیم ملی زنان این کشور برای شرکت در جام جهانی زنان 2023 پرداخت نخواهد کرد.
رشت- مدیرعامل توزیع برق گیلان با اشاره به پرداخت پاداش برای ۸۰۰ هزار مشترک خوش مصرف گیلانی، گفت: گذر از تابستان داغ با مدیریت مصرف محقق می‌شود.
سخنگوی صنعت برق کشور گفت: پاداش صرفه‌جویی مشترکین را در قبض‌هایشان لحاظ خواهیم کرد.
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به باشگاه‌های دارای بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۶ مبلغ ۳۷۰ میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
با دستور رئیس جمعیت هلال احمر، امروز ۵۰ درصد پاداش پایان خدمت بازنشستگان جمعیت در سال ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود.
رئیس فدراسیون، دبیر کل فدراسیون فوتبال، اعضای هیئت رئیسه، خزانه دار نفری ۲۰ هزار دلار پاداش گرفتند. اعضای هیئت رئیسه، دبیرکل، خزانه دار روزانه ۲۰ دلار پول تو جیبی دریافت کردند! مدیر اداری، مترجم ۶۰ درصد مبالغ تعیین شده پاداش دریافت کردند. مسئول رسانه‎ای، تدارکات و ماساژور ۳۰ درصد مبلغ تعیین شده پاداش پرداخت شده است.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
طبق اعلام سازمان بورس، رقم ۱۵۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان به سومین گزارشگر ناهنجاری در بازار سرمایه اعطا شد.
باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داده این هفته پرداختی به آنها داشته باشد.
در شرایطی که انتقادات فراوانی به دریافت پاداش ۱۵ هزار دلاری به تیم ملی فوتبال در جام جهانی از سوی ورزشکاران مختلف سایر رشته‌ها مطرح شده، پاداش دیگری نیز به اعضای تیم ملی فوتبال پرداخت شده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از ۹ آذرماه خبر داد و گفت: هر دستگاهی اسامی را بفرستد، پرداخت‌هایشان را انجام می‌دهیم.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از پیروزی مقابل ولز به زودی پرداخت خواهد شد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرده به محض مشخص شدن نتایج دوپینگ کشتی گیران ایران در رقابت های جام جهانی، اقدام به پرداخت پاداش 70 هزار دلاری (دو و نیم میلیارد تومانی) قهرمانی ایران در این رقابت‌ها خواهد کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از آغاز پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان خبر داد و گفت: پنج درصد از تمام مسکن ها به ایثارگران عزیز در طرح جهش ملی مسکن اختصاص پیدا کرد.
محرابیان از پرداخت هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان پاداش مدیریت مصرف، به مشترکان برق کم مصرف خبر داد.
بعد از بحث و جدل‌های طولانی در فوتبال آلمان بابت میزان پاداش جام‌جهانی که به بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخت می‌شود حکم نهایی درباره پاداش‌ها اعلام شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تشریح فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، از پرداخت پاداش خدمت جانبازان مشمول ماده ۳۸ از این ماه خبر داد.
برای اولین بار مدال آوران معلول پاداش پای سکوی خود را در بازیهای کشورهای اسلامی کامل دریافت کردند.
مدیر عامل شرکت توانیر گفت: از ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار قبض، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار شامل تخفیف شدند، کشاورزانی هم که ۵ ساعت را با ما همراهی می‌کردند مابقی ساعات برقشان رایگان می‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ