پاداش تیم ملی و مدیران مهم‌تر از انتخاب جانشین کی‌روش!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وحید هاشمیان که ۲۴ ماه طول کشید تا حقوق اولش را بگیرد و کار را ترک نکرد، نه تنها پاداش نگرفت، بلکه جزا هم گرفت؛ ما به خاطر صعود مجازات شدیم...
عضو تیم ملی تیراندازی گفت: اختلاف پاداش بین فوتبال و سایر رشته‌ها وجود دارد و تیراندازی هم از این قاعده مستثنی نیست.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
با اعلام فدراسیون دو و میدانی ترکیب تیم ملی دو و میدانی جهت شرکت در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی قاره کهن و همچنین پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پاداش قهرمانی در جام بین قاره ای و جام ملت ها که منجر به صعود به جام جهانی شد را هنوز دریافت نکرده اند.
با دستور وزیر ورزش و جوانان هزینه‌های تیم ملی هاکی روی یخ زنان پرداخت می‌شود و همچنین به ملی‌پوشان پاداش داده خواهد شد.
این دستور قوه قضائیه در حالی است که سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری پیش از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی قطر، در دیدار با اعضای تیم شامل بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی و همچنین مدیران فدراسیون ۶۰۰سکه طلا به عنوان حمایت و پاداش اهدا کرد!
سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
ماجرا این است که بخش زیبای کار ملی‌پوشان ایرانی در همین جام دیده نشد. بازیکنان تیم ملی از قبل تصمیم گرفته بودند اگر به دور دوم جام جهانی رفتند، هرچه پاداش می‌گیرند را به مؤسسه‌های خیریه اهدا کنند، ولی این مورد محقق نشد تا نیت خیر بازیکنان تیم ملی به ظاهر عملی نشود. اینجا، ولی اتفاق تازه‌تری رخ داده که واقعا قابل تحسین است.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
لیونل مسی نه تنها با پیروزی آرژانتین مقابل فرانسه در یک فینال هیجان‌انگیز به عنوان قهرمانی جام جهانی دست یافت، بلکه او و هم تیمی‌هایش یک جایزه مالی سنگین را در ازای این موفقیت دریافت می‌کنند.
مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش بدون دریافت حقوق و پاداش از ایران رفت ، شاید خودش راضی نباشد اما می‌گویم او کمک های زیادی به بهشت امام رضا(ع) کرد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.
سرمایه‌دار کره‌ای پس از شایعاتی که در خصوص فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده بود، علاوه بر جایزه فیفا به اعضای تیم جام جهانی پاداش قابل توجهی هدیه داد.
روزنامه جوان با حمله به بازیکنان تیم ملی فوتبال به دلیل مخالفت با احکام اعدام صادر شده از سوی قوه قضاییه نوشت: حالا که پاداش را گرفتند، لگداندازی را شروع کردند.
محمدرضا احمدی و محمدحسین میثاقی امشب بعداز صعود مراکش به نیمه‌نهایی جام‌جهانی، و در میانه بحث فنی ، متلک‌های تند و بی‌سابقه‌ای نثار بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران کردند و آنها را با توجه به پاداش دریافتی پولکی خواندند.
حمله مایلی‌کهن به کی‌روش و پاداش خودرو تیم ملی
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در دیدار با رئیس جمهور اتفاقات خوبی افتاد و بازیکنان و کادر با آقای رئیسی صحبت کردند.
تیم‌ملی فوتبال ایران با صعود به جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، تاریخ‌سازی کرد، اما پس از این صعود تاریخی، پاداش‌ها پرداخت نشد تا بازیکنان دست به اعتصاب بزنند. این اعتصاب با وعده و وعید مدیران فدراسیون فوتبال شکسته شد، اما در نهایت یک بازیکن، آن هم با تهدید موفق به گرفتن این پاداش شد؛ آن بازیکن کسی نبود جز ناصر حجازی!
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
مگر می‌شود کسی که دانشجوی دکترا باشد معنی کلمه out و in را نداند؟ ای کاش اگر می‌خواستید من را تخریب کنید چیزی می‌گفتید که باور آن برای مردم راحت تر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ