جیانی اینفانتینو به مدت چهار سال دیگر به عنوان رییس فیفا انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی‌تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی‌های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی‌تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی‌های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
رئیس ردبول معتقد است که تیمش نمی تواند موفقیت مرسدس را که تمام قهرمانی های سال 2014 تا 2020 را به دست آورد، تکرار کند.
رییس جمهور صربستان امروز اعلام کرد: تا اتباع صربستان آزاد نشوند، با کوزوو مذاکره نمی‌کنیم.
آئورلیو دی‌لورنتیس اجازه نمی‌دهد کریستیانو جونتولی به یوونتوس بپیوندد، ضمن اینکه تاکید کرد فهرستی 40 نفره از مربیان دارد که مربی بعدی ناپولی را از بین آن‌ها انتخاب می‌کند.
مجمع عمومی فدراسیون فوتبال خلیج فارس، شیخ حمد بن خلیفه بن احمد آل ثانی را برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان رئیس انتخاب کرد.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: با اجرایی شدن برنامه هفتم، طی پنج سال، اهداف مورد نظر در حوزه امنیت غذایی، کاهش تورم و رشد اقتصادی محقق خواهد شد.
در حالی که کورس قهرمانی بین دورتموند و بایرن مونیخ داغ شده، زردپوشان خبر مهمی را اعلام کردند: مارکو رویس ستاره 33 ساله باشگاه قراردادش را تا سال 2024 تمدید کرده است.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
با اعلام پولادگر، مجامع انتخاباتی فدراسیون هایی که تاریخ برگزاری آنها از قبل مشخص شده بود، اگر موضوع غیرمنتظره ای رخ ندهد، طبق برنامه برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تمامی مدارس خوی از روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه تا پایان هفته جاری به علت تداوم پس لرزه‌ها تعطیل است.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
مسابقات جام‌جهانی کشتی 2022 درحالی در آیووا درحالی برگزار می‌شود که نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی در آن حضور ندارد.
شافعی با اشاره به گزارش نهاد‌های بین المللی به ویژه سازمان ملل در زمینه بحران آب در ایران گفت: گزارش سازمان ملل نشان می‌دهد که اگر ایران به همین منوال جلو برود در ۲۰ سال آینده تصور موجود زنده در این کشور دور از انتظار است.
ریس جیمز، ستاره تیم ملی انگلیس، امیدوار است که روند درمانش را تا آغاز جام جهانی 2022 قطر طی کرده باشد.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که رقیبی برای کسب مجدد این جایگاه نداشت، با پیام حمایت هر 47 فدراسیون کشورهای آسیایی تا سال 2027 صاحب بالاترین سمت فوتبال آسیا شد.
ریس جیمز، مدافع راست ملی پوش باشگاه چلسی، امروز قراردادش را تا سال 2027 تمدید کرد. او تابستان امسال از رئال هم پیشنهاد داشت.
هربرت هاینر، رییس فعلی باشگاه بایرن مونیخ، قصد دارد تا سال 2025 در این سمت بماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ