سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان مالیکت تاد بولی باشگاه چلسی بیش از یک میلیارد دلار برای جذب بازیکن هزینه کرده و همچنان نیز در بازار تابستانی فعال است.
گران‌ترین بازیکن فصل گذشته تیم استقلال و یکی از گزان‌ترین بازیکنان فوتبال ایران، هنوز هیچ پیشنهاد خوبی دریافت نکرده است!
انتقال به الهلال، نیمار را به سومین بازیکن گران‌قیمت بالای 30 سال دنیا تبدیل کرد.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
گرانترین بازیکن استقلال در فصل قبل، چه کسی بود؟
لیست ارزشمندترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران و مقایسه آن با شنیده‌ها از ارقام جابجاشده در بازار نشان می‌دهد الزما گران‌ترین بازیکنان لیگ، ارزشمندترین نیستند.
ویکتور گیوکرس، ملی پوش سوئدی، با قراردادی 20 میلیون یورویی از کاونتری سیتی به اسپورتینگ لیسبون پیوست تا به گران‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه پرتغالی تبدیل شود.
امین قاسمی نژاد در سکوت خبری به هوادار منتقل شد تا به یکی از مهره‌های هجومی تیم محمود فکری تبدیل شود.
ساندرو تونالی که با توافقی 70 میلیون یورویی راهی نیوکسل شد دقایقی پیش در انگلیس فرود آمد.
کیم مین جائه، ستاره کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت کرده و در یک قدمی پیوستن به باشگاه آلمانی قرار دارد.
ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی روسیه به دنبال جدایی از بایرن مونیخ است.
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
ادن هازارد در هنگام ورود به زمین توسط هواداران حاضر در برنابئو مورد استقبال خوشایندی قرار نگرفت.
پیش از این نوشتیم که محمد عمری پدیده جوان پرسپولیس با قرارداد ۵۰۰ میلیون تومانی برای این تیم بازی می‌کند و خوش می‌درخشد.
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
مارکا در مطلبی به تشکیل تیمی منتخب از گران‌ترین ستاره‌های جهان پرداخته است.
ستاره خط دفاعی کرواسی اصلی‌ترین بخت کسب جایزه برترین بازیکن جوان جام جهانی از نگاه آ.اس است.
دیدار نمایندگان بودنسلیگا در چمپیونزلیگ با برتری زنبورها به پایان رسید.
طق ادعای مارکا، ژوائو فلیکس به دلیل اختلاف با دیه‌گو سیمئونه قصد جدایی از اتلتیکو در انتقالات زمستانی را دارد. او گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه مادریدی است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان با ارزشی معادل ۱.۲ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن شاغل در فصل جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ