با اعلام پولادگر، مجامع انتخاباتی فدراسیون هایی که تاریخ برگزاری آنها از قبل مشخص شده بود، اگر موضوع غیرمنتظره ای رخ ندهد، طبق برنامه برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
سرپرست جدید نایب رییسی، دبیری و رییس جدید سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته معرفی شدند.
رییس فدراسیون والیبال با تکذیب شایعه‌ی منتشر شده درباره نفرات معرفی شده برای اخذ ویزای آمریکا، از پیگیری حقوقی این موضوع خبر داد.
در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون بدمینتون محمدرضا پوریا با کسب ۳۶ رای به مدت ۴ سال بعنوان رئیس فدراسیون معرفی شد.
سرمربیان و مربیان تیم‌های ملی شطرنج کشور توسط رییس فدراسیون که ۶ روز پیش استعفای رسمی خود را به وزارت نوشته بود معرفی شدند.
رییس فدراسیون هندبال علی اکبر خوشنویس را به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون معرفی کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارتخانه های صمت، آموزش و پرورش، جهادکشاورزی به زودی به مجلس معرفی می شوند.
رسول اسدی رییس فدراسیون دوچرخه سواری طی احکامی جداگانه روسای کمیته های فدراسیون دوچرخه سواری را صادر کرد.
رییس فدراسیون فوتبال بعد از نشست با محمود خسروی وفا اعلام کرد هفته جاری سرمربی تیم امید معرفی می شود.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
رییس سابق فدراسیون کشتی، به صحبت‌های علیرضا دبیر مبنی بر قصدش برای معرفی رییس فدراسیون بدنسازی به عنوان نماینده ایران در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی واکنش نشان داد.
سجاد انوشیروانی با رای اکثریت اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری برای 4 سال آینده معرفی شد.
مریم منظمی در حالی به عنوان نایب رییس فدراسیون فوتبال معرفی شده که پیش از این خود را یک دوومیدانی کار معرفی کرده بود.
با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال، سرپرست نایب رئیسی زنان فدراسیون فوتبال معرفی شد.
مجمع انتخابات هیات تنیس استان تهران با حضور رییس این فدراسیون برگزار و طی آن بهزاد رحمانی به عنوان رئیس این هیات انتخاب و معرفی شد.
وضعیت نیمکت تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری مسابقات جام جهانی قطر ۲۰۲۲ نامشخص است. رییس فدراسیون فوتبال در این وضعیت گزینه‌های احتمالی نیمکت تیم ملی را معرفی کرده است.
با وجود گذشت ۴۰ روز از استعفای حمید سوریان از نایب رییسی فدراسیون کشتی، هنوز فرد مورد نظر علیرضا دبیر برای این سمت معرفی نشده است.
اعضای جدید هیات رئیسه فدراسیون ووشو با رای اعضای مجمع مشخص و معرفی شدند.
با توجه به اصرار حمید سوریان مبنی بر کناره گیری از نایب رییسی فدراسیون کشتی، مسئولان فدراسیون به دنبال معرفی جانشین او هستند.
بهداد سلیمی، قهرمان المپیک و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری به عنوان نامزد ایران در انتخابات کمیسیون ورزشکاران IWF معرفی شد.
با معرفی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
افسر پلیس راهور قربانی مسافران جنایتکار
ما ائتلاف کردیم و این مساله با یک برنامه واحد جلو می‌رود که آقای تاج به عنوان رییس فدراسیون و بنده به عنوان نایب رییس اول معرفی شدم.
فراکسیون انقلاب اسلامی (فراکسیون اکثریت) قرار بود امروز نامزدهایش را به صحن معرفی کند و سایر نامزدها نیز به نفع افرادمنتخب کنار بروند. درجریان جلسه امروز فراکسیون برای اولین بار در تاریخ مجلس، توافقی برای نامزدهای هیات رئیسه شکل نگرفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ