رئیس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا که رقیبی برای کسب مجدد این جایگاه نداشت، با پیام حمایت هر 47 فدراسیون کشورهای آسیایی تا سال 2027 صاحب بالاترین سمت فوتبال آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس سوارز، ستاره سابق بارسلونا، فاش کرد که او و لیونل مسی رویای خداحافظی مشترک از دنیای فوتبال را در سر دارند.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
صحبت‌های رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی و یکی از کاندیدا‌های ریاست این فدراسیون علیه چهره پرافتخاری همچون عباس جدیدی قسمت تاریک انتخابات روز پنج‌شنبه بود.
مربی فولاد در پاسخ به اظهارات عجیب رئیس هیئت فوتبال خوزستان، گفت طالقانی در حدی نیست که درباره فولاد و منصوریان اظهار نظر کند.
سرمربی فولاد برنامه ویژه‌ای برای تیمش در فصل جدید لیگ برتر دارد.
وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، به شدت از بیانیه منتشر شده از سوی خاویر تباس عصبانی است.
سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی، همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با تاکید بر شایسته سالاری در انتصابات گفت: حمایت از افراد پاکدست که دلسوزانه برای مردم و انقلاب کار می کنند باید جایگزین رفیق بازی ها شود.
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
کارشناس معروف شبکه تاک‌اسپورت رییس فیفا را به باد انتقاد گرفت.
مهر سال گذشته به پیشنهاد احسان خاندوزی، به‌عنوان رئیس کل بانک مرکزی انتخاب شد، اما به نظر می‌رسد روز‌های آخر را در خیابان میرداماد می‌گذراند. امام‌صادقی است و در این دانشگاه کارشناسی ارشد معارف اسلامی و مدیریت مالی گرفته، صالح‌آبادی ۴۴ ساله، در دولت اول محمود احمدی‌نژاد، دبیرکل بورس اوراق بهادار تهران بود و در سال ۹۳ و در دولت حسن روحانی، به‌عنوان اولین رئیس سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب شد. صالح‌آبادی در این سازمان کمیته فقهی راه‌اندازی کرد تا بر بازار سرمایه نظارت شرعی داشته باشد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی بسیج را سپر قدرتمند و خدشه‌ناپذیر ایران و ایرانی دانست و تاکید کرد: تفکر بسیجی, ضامن پیش روندگی ایران قوی، مستقل و متحد به سوی قله‌های رفیع پیشرفت است.
کاروان اعزامی مدیران فوتبال برای تماشای بازی ایران و انگلیس وارد دوحه شدند.
رفیق حیات، رئیس انجمن مسلمانان احمدیه می‌گوید: «من خوش اقبال بودم که او را سه بار در کاخ ملاقات کردم. او انسانی گرم، بخشنده و مهربان بود.
رفیق سجادی، بالاخره رئیس هیات مدیره پرسپولیس شد
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس هیئت علمای عراق از مرجعیت دینی به عنوان سدی رفیع در برابر همه فتنه ها نام برد و به تحرکات مذبوحانه برای بهره برداری از بحران سیاسی این کشور اشاره کرد.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
رفیق تاج و فامیل بهاروند از مجمع فوتبال برکنار شد
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ورود سامانه بارشی جدید و افزایش دما
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
فرهادیان سال‌ها همراه پولادگر در تکواندو حضور داشت و یکی از نزديک ترین افراد به معاون فعلی وزیر ورزش محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد پولادگر درحال جمع کردن تیم مدیریتی متصل به خود در وزارت ورزش است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ