اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور روسیه امروز در واکنش به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تصریح کرد: بی‌احترامی به‌قرآن در روسیه جرم است.
رئیس جمهور روسیه در واکنش به اقدامات تحریک‌آمیز فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو، گفت که از داخل به این کشور خیانت شده و پاسخ مسکو به این شورش سخت خواهد بود.
رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به استقرار تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی روسیه در خاک بلاروس هشدار داد که تهدید رئیس‌جمهور روسیه به استقاده از سلاح اتمی، تهدیدی واقعی است.
وزرای دفاع روسیه و بلاروس روز پنج‌شنبه سندی را برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی روسیه در بلاروس به امضا رساندند و به دنبال آن جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا روز جمعه به خبرنگاران گفت که واکنش او به این خبر «بسیار منفی» است.
سخنگوی کرملین ضمن اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات خبر مربوط به وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ترکیه، از آمادگی مسکو برای فراهم کردن مقدمات گفتگوی تلفنی پوتین و اردوغان خبر داد.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
مقام ارشد روس به شدت به آلمانها درباره هرگونه ماجراجویی علیه پوتین هشدار داد و از آن به منزله اعلان جنگ علیه روسیه نام برد.
ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: حکم دادگاه بین‌المللی کیفری برای دستگیری پوتین و لووا-بلوا از نظر قانونی باطل است، زیرا روسیه عضو اساسنامه رم نیست و هیچ تعهدی بر اساس آن ندارد و همچنین با دیوان کیفری بین‌المللی همکاری نمی‌کند.
دیوان کیفری بین‌المللی روز جمعه پوتین و «ماریا لووفا بلوفا» کمیسیونر حقوق کودکان روسیه را به جنایت جنگیِ اخراج غیرقانونی کودکان از اوکراین متهم و حکم جلب آن‌ها را صادر کرد.
رئیس جمهور آمریکا به رای دادگاه بین المللی علیه ولادیمر پوتین، رئیس جمهور روسیه واکنش نشان داد.
اتحادیه اروپا حکم دیوان کیفری بین المللی علیه رئیس جمهور روسیه را امر مهمی در مسیر اجرای عدالت دانست!
بهادری گفت: بعضی چیز‌ها جُک است. مردم این‌ها را می‌بینند و خنده‌شان می‌گیرد که می‌گویند من پوتین با خودم بردم. خاطرات اطرافیان خود آن‌ها روشن است. خاطرات تشریفات خود آن‌ها و مستندات و کتب متعدد تاریخی وجو دارد حتی درارزیابی‌های خارجی اعدادی بین ۳۵ با ۵۶ میلیارد دلار یاد برده شده است.
روابط پرتنش ایالات‌متحده و ونزوئلا زمانی تغییر جهت داد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ تصمیم گرفت به اوکراین حمله کند. واکنش غرب به حمله روسیه به اوکراین شامل تحریم‌ها علیه مسکو و همچنین کاهش توانایی صادرات انرژی از سوی روسیه باعث شد قیمت انرژی در جهان به صورت ناگهانی افزایش پیدا کند. بسیاری از کارشناسان معتقدند این افزایش قیمت انرژی اصلی‌ترین دلیل تغییر رویکرد دولت بایدن در قبال دولت نیکلاس مادورو بود.
رئیس جمهور روسیه از بازگشت نتانیاهو به قدرت استقبال کرد و برای او پیام فرستاد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز به فرمان «پوتین» درباره ممنوعیت فروش نفت از سوی مسکو به کشورهای غربی واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدات مسئولان آمریکایی درباره هدف قرار دادن سر کرملین آنرا به منزله تهدید به ترور پوتین دانست.
خودداری یک زن مسلمان در چچن از دست دادن و روبوسی با رئیس جمهور روسیه خبرساز شده است.
معاون سخنگوی گروه طالبان به سخنان «پوتین» در سازمان پیمان امنیت جمعی درباره افغانستان واکنش نشان داد.
اظهارات اردوغان با قول به ادامه گفتگو با همتای روس خود ولادیمیر پوتین، پس از آن بیان شد که مسکو روز چهارشنبه به نیروهای خود دستور خروج از خرسون به کرانه شرقی رودخانه دنیپر را داد.
چند کشور اروپایی به تصمیم پوتین در الحاق چهار منطقه از اوکراین به روسیه واکنش نشان دادند و زیر بار آن نرفتند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به فرمان پوتین برای بسیج محدود نیروهای ذخیره در روسیه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تصمیم انگلیس برای دعوت نکردن رئیس جمهور روسیه به مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم انتقاد کرد.
دفتر ریاست جمهوری روسیه به خبر درگذشت میخائیل گورباچف واکنش نشان داد.
پوتین گفت: داریا دوگین یک روزنامه نگار، دانشمند، فیلسوف و خبرنگار نظامی است که صادقانه به مردم و میهن خدمت کرده است.
به گفته بازرسان پرونده، یک وسیله انفجاری زیر خودروی تویوتا لندکروز که داریا سرنشین آن بود، کار گذاشته شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ